Jouw ultieme sex fantasie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
nelisss
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Jouw ultieme sex fantasie

Bericht door nelisss »

Zoals de titel al aangeeft, is het de bedoeling om hier jouw ultieme sexuele fantasie uit te leggen.

Ik kwam op het idee omdat ik gisteren zelf mijn ultieme sex fantasie verteld heb. Ik vond dat erg spannend om hier op het forum te plaatsen. Ik had het er uit gegooid voordat ik er over na kon denken.
Maar is de EC nou niet juist de plaats waar je samen met gelijk gestemden je fantasieën waar kan maken.

Het merendeel van de bezoekers heb ik nog nooit iets op het forum zien plaatsen, maar ook inde cinema wordt er niet al te vaak openhartig aangegeven waar men naar op zoek is.
Van daar deze oproep aan iedereen om hier zijn of haar ultieme fantasie te vertellen
Jongerukker
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Jouw ultieme sex fantasie

Bericht door Jongerukker »

Mooi onderwerp, zal mijn fantasie ook meteen vertellen. Of eigenlijk mijn twee fantasieën.

1. Seks te hebben met een MILF, met als voorkeur iemand van 45 - 60. Helaas is de kans klein dat dit waar gemaakt kan worden in de cinema. Voor deze fantasie zal ik waarschijnlijk een prostituee zoeken omdat er zelden een vrouw in de cinema is waar je even alleen mee bezig kan zijn. (ben er nu 3x geweest en toen was er geen vrouw aanwezig)
2. Verder ben ik bi-schierig maar knap ik wel op een man af als hij naast mij zit met al zijn kleren aan behalve een blote piemel die eruit steekt. Afgelopen jongerendag kwam er wel een man naast me zitten die geheel naakt was, helaas was ik toen te nerveus of vond ik het te spannend. Want zodra ik 'm eigenlijk vriendelijk had afgewezen had ik spijt en heb daarna geen kans meer gehad. Het lijkt mij erg geil om een keer met een naakte man samen elkaar te rukken en wie weet als ik zijn piemel zo leuk vind dat ik wel zou willen pijpen. Ook bij deze fantasie heb ik de voorkeur voor een ouder iemand, vanwege zijn ervaring.
Tijdens het typen van deze fantasieën word ik al weer heel eg geil haha!

Benieuwd naar andere fantasieën.
Kus, jongerukker
Bink38

Re: Jouw ultieme sex fantasie

Bericht door Bink38 »

Mijn geile fantasie is gewoon de Cinema bezoeken. Elke keer weer die heerlijke geile spanning. Wie er nu weer is. Wat er vandaag allemaal gaat gebeuren. Of iedereen lekker naakt is.
Elke keer is het weer anders, maar altijd zeer spannend en geil.
Natuurlijk beleef je ook meer als je de cinema wat regelmatiger bezoekt. Ik geloof best dat je de pech kunt hebben dat er momenten zijn dat er geen dame binnen is. Zeker als je 'n enkele x komt en ook maar kort blijft.

Als regelmatige bezoeker tref ik vaak stelletjes en bi mannen die zich niet vooraf aankondigen, dit vindt ik juist extra spannend.
heb de cinema nog nooit verlaten zonder aktie.

jongerukker, ik denk dat je met jouw leeftijd gewoon n oproep moet plaatsen. weet zeker dat er dames zijn die op zoek zijn naar jong.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten