Ik krijg wekelijks meerdere berichtjes van jongens/mannen van mijn leeftijd die graag eens de ec willen bezoeken en ontdekken of gewoon lekker willen neuken met mij maar het toch een erg grote drempel vinden als ik al mannen heb uitgenodigt die mij al wat langer kennen.. Wat helemaal niet erg is, dus dinsdag doen we het net even anders! (ik had dit graag op een jongerendag gedaan maar dan kan ik helaas nooit..)
Bij deze, nodig ik elke jongeman uit om gezellig te komen kijken, proeven, voelen, neuken, likken, zoenen..
Ik wou voor dit feestje een leeftijdsgrens houden tot 35. Niet omdat ik vies ben van oude mannen, of geen oude mannen wil, of weet ik wat er tegenwoordig allemaal verzonnen wordt maar gewoon, om ook eens wat leuke jonge mannen een kans te geven! En stiekem vindt ik het ook erg leuk om hopelijk weer eens te bewijzen dat ik echt onverzadigbaar ben en alle beloftes via pb eens waar te maken..
Wie ben ik?
Ik ben dus lekkersletje, 180 cm lang, +- 92 kg, cup D, klein maar lekker kontje en een lekker pijpbekkie.
Zoek op mijn naam en je zal leuke verslagjes en recentie's vinden.. Ben ook niet vies van vrouwen en jonge meiden..
En nogmaals, ik doe alles, maar wel veilig en anaal staat niet in mijn woordenboek geschreven. Dit houd in: Niet rimmen, niet anaal vingeren, niet proberen erin te duwen, en de genen die het wel doen kunnen persoonlijk een grote bek van mij ontvangen. Want ik ben dan wel een meid, maar wel 1 die weet wat ze wel en niet wilt!
Ik hoop op leuke reacties, een leuke opkomst en misschien zie ik ook wel wat leuke fantasietjes in mn inbox verschijnen..
Ik zal er zo rond een uur of 2 zijn, volledig naakt en rond een uur of 4/5 ben ik weer pleite.