Bezoek vrijdag 6 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
bountyhunter
Contacteer:

Bezoek vrijdag 6 januari

Bericht door bountyhunter »

Afgelopen vrijdag na enige tijd weer eens de cinema in Arnhem bezocht. Het was de zgn jongerendag. Ik was vrij vroeg aanwezig en heb weinig jongeren gezien. Wat ik als erg negatief heb ervaren is de getoonde films in de heterocinema en de gangbangruimte. In de gangbangruimte ging het dan nog met een soort fantasieloze film waarbij 1 vrouw 5 mannen afwerkte, waarbij dan in anderhalf uur tijd 3 keer een soortgelijke scene wordt afgespeld. In de heteroruimte was het echter nog veel erger met een rolprent van Evil Angel waarbij 4 scenes 1 op 1 in ca 1 1/2 uur werden vertoond waarbij vooral het vrouwonvriendelijk karakter m.i. wel heel erg opviel. Vooral op een jongerendag moet het gezien de ruime voorraad films toch wel mogelijk zijn m iets betere films voor te schotelen.
Dit was bijna uitsluitend keihard anaal, gagging, spugen en dat dan 4 keer exact hetzelfde filmpje (met alleen iedere keer een andere man en vrouw) achter elkaar.
grotejongen
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 6 januari

Bericht door grotejongen »

Je zou bijna willen dat EC wat meer Hollands materiaal kon tonen of niet ? Of wat Vlaams..
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
brazilian26
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door brazilian26 »

H
Laatst gewijzigd door brazilian26 op 10 sep 2017 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

bountyhunter schreef:Afgelopen vrijdag na enige tijd weer eens de cinema in Arnhem bezocht. Het was de zgn jongerendag. Ik was vrij vroeg aanwezig en heb weinig jongeren gezien. Wat ik als erg negatief heb ervaren is de getoonde films in de heterocinema en de gangbangruimte. In de gangbangruimte ging het dan nog met een soort fantasieloze film waarbij 1 vrouw 5 mannen afwerkte, waarbij dan in anderhalf uur tijd 3 keer een soortgelijke scene wordt afgespeld. In de heteroruimte was het echter nog veel erger met een rolprent van Evil Angel waarbij 4 scenes 1 op 1 in ca 1 1/2 uur werden vertoond waarbij vooral het vrouwonvriendelijk karakter m.i. wel heel erg opviel. Vooral op een jongerendag moet het gezien de ruime voorraad films toch wel mogelijk zijn m iets betere films voor te schotelen.
Dit was bijna uitsluitend keihard anaal, gagging, spugen en dat dan 4 keer exact hetzelfde filmpje (met alleen iedere keer een andere man en vrouw) achter elkaar.
Beste Bountyhunter,

Elke dag zoeken wij nieuwe films uit voor de cinema's die er die dag gedraaid worden.
Het kan inderdaad zo zijn dat de films die op dat moment worden gedraaid voor u minder in de smaak vallen.
Maar was dan even naar de balie gelopen dat u ontevreden bent over de film keuze.
U had dan zelf een film uit kunnen zoeken die hadden wij dan graag voor u gedraaid.

En over de jongerendag wij zijn ook afhankelijk van wat er op zo'n dag de cinema binnen komt lopen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten