Geile uurtjes 1 april

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Jongerukker
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Geile uurtjes 1 april

Bericht door Jongerukker »

Vandaag zonder verwachtingen de plannen gemaakt om naar de Cinema te gaan. Sinds een paar maanden zit ik in de kik groep van Arnhem, een van de dames van de groep meldde dat ze ook erg geil was. Na onderling wat gechat besloot ze ook naar de Cinema te gaan.

Rond 11.15 kwam ik aan en ben ik lekker naakt in de hetero zaal gaan zitten. Op dat moment waren we met 3 in de Cinema. Gewoon even lekker aftrekken en filmpje kijken.
Half uurtje later was Kitty daar dan, ze zag mij zitten in de zaal en sprak me aan. Drie kussen en ze vond toch dat ze wat teveel kleren aan had. Ze kwam terug in een heerlijk zwart lingerie setje.

Ze kwam naast mii zitten en begonnen elkaar al vrij snel met de handen elkaar te verkennen, even bij haar onder het slipje voelen of ze al geil geworden is en zij pakt mijn stijve pik vast. Ik vraag of ze er van houdt om gebeft te worden, dat heb ik geweten. Wij naar de darkroom, zij in de sling en ik op de knietjes ervoor, hier heb ik haar voor mijn gevoel oneindig liggen beffen en proeven. Ondertussen was Wr er al lekker bij staan kijken.

We gingen verder op het bed waar ik heerlijk gepijpt en getrokken ben, het was vanuit mijn positie heerlijk mogelijk om Kitty met twee vingers van achteren te vingeren, lekker nat daar beneden. Tijd voor de echte daad en ik begin Kitty doggy te neuken, we kreunen het uit en ik stoot hard en flink door, lang duurt het niet en ik spuit mijn condoom vol.

Later als ik bijgekomen ben begint ze mij af te trekken en ik haar te vingeren, ik ga bovenop en we neuken wat af. Draaien door naar doggy en Wr vraagt of die mee mag doen, natuurlijk geen probleem. Kitty heeft nu een pik in der kutje en in der mondje. We verhuizen naar de sling waar Wr haar neukt en ik word afgetrokken en gepijpt, wat geil. Helaas kost het mij teveel moeite om nog een 2e keer te spuiten, Wr spuit zijn lading heerlijk over de borsten van Kitty.

Kitty moet naar huis en we nemen afscheid en spreken af elkaar echt nog is te zien!

Ik ga nog een half uurtje rukken in de hetero zaal en kom toch nog een lekkere 2e keer.

Groetjes,
Marf
Sportief27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile uurtjes 1 april

Bericht door Sportief27 »

Klinkt als een heerlijke ochtend, wat is de Kik groep als ik vragen mag?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten