Beste mensen,
Vandaag ben ik voor de eerste keer naar erotic cinema geweest. Eigenlijk heb ik nog nooit zoiets gedaan. Al een aantal jaar fantaseer ik hierover maar een aantal dingen hield mij toch tegen om te gaan. Meestal zijn deze gelegenheden te ver weg. Had altijd het idee dat er alleen maar homo's en bimannen rondlopen die je voortdurend lastig vallen. Dat het er smerig is etc. Bij toeval kwam ik van de week op de site van erotic cinema en tot mijn verbazing zijn ze gevestigd op loopafstand van mijn huis. Vandaag besloten om er een kijkje te nemen. In mijn achterhoofd houdend dat als mijn gedachte waar zijn gelijk weer te vertrekken. Bij binnenkomst was ik aangenaam verrast. Het ziet er heel netjes uit. Er waren niet veel mensen. Een paar mannen. Maar niemand valt je lastig. iedereen doet gewoon zijn ding. Na een uurtje te hebben gezeten was ik vanplan om te vertrekken. Tot er een stel binnenkwam. De vrouw van het stel (erg leuke vrouw) kwam zitten in de hetero cinema. Een aantal mannen kwamen binnen en niet veel later kwam de actie. Graag wil ik dan ook dit stel bedanken voor een hele leuke eerste ervaring. Ik kom hier zeker terug.
Gr. Johan
eerste keer
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: eerste keer
ik was die vrouw van t stel en heb even lekker genoten, zeker ook van jou .
-
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
2lovers, neem eens contact op met ons op lovedeluxe1apestaartjelive.nl
Jay&Jill
Jay&Jill
We zijn op zoek naar spannende dingen
-
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi Tepelsteeltjuh,
Het is niet mijn bedoeling om iemand te beledigen op dit forum dus daarvoor mijn excuus. Vooroordelen heeft iedereen. Dit is menselijk. En ik vind persoonlijk dat je hier open over kunt praten (of typen). Wat ik namelijk ook probeerde aan te geven in mijn verhaal is dat mijn vooroordelen niet terecht waren.
En om je vraag te beantwoorden: Misschien, maar op dit moment niet.
Gr. johan
Het is niet mijn bedoeling om iemand te beledigen op dit forum dus daarvoor mijn excuus. Vooroordelen heeft iedereen. Dit is menselijk. En ik vind persoonlijk dat je hier open over kunt praten (of typen). Wat ik namelijk ook probeerde aan te geven in mijn verhaal is dat mijn vooroordelen niet terecht waren.
En om je vraag te beantwoorden: Misschien, maar op dit moment niet.
Gr. johan
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten