Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Vince1977
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2010 09:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door Vince1977 »

Hey lezers,


Wat mij opvalt is dat tijdens de gangbangs van Charisma (en Lisa) zij beide alle mannen pijpen zonder condoom. Ook wordt er vrolijk sperma rond en in de mond gespoten.

Mijn vraag is eigenlijk wat iedereen hiervan vindt? Uiteraard is gepijpt worden zonder condoom vele malen lekkerder, maar zeker gezien het aantal pikken dat "langskomt" lijkt het me dat het risico op iets "ongewenst" vrij groot is.

Wat is jullie mening/ervaring? En voor Charisma: wat vind je er zelf van en heb je vaak te maken met "probleempjes"?

Groet,

Vince
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
arnold
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door arnold »

Ik vindt het superonveilig, maar ja het is ieder zijn eigen risico om hier aan mee te doen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door Vinroo »

En vergeet het niet te versmaden koortslip-virus niet...ook zo'n fijne vriend voor het leven!
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door grotejongen »

Het zelfde geld denk ik voor pijpen zonder tussen mannen en het beffen van vrouwen door vele andere mannen en of vrouwen.

Je mag echter aannemen dat Charisma en ik vermoed ook een van de andere meiden/dames die aan een dergelijk gangbang deelnemen/organiseren weten wat ze doen.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
rein
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 feb 2012 17:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door rein »

He Vince,

Dat heb ik me ook al afgevraagd,heb zelfs de vraag aan Laura gestelt,want ik zag al dat sperma op haar gezicht.......ziet er wel geil uit maar ondanks dat doe ik daar niet aan mee! Laura zei daarop dat het alleen op haar gezicht kwam en niet in de mond??? Ik vindt het erg riskant en wil daar ,door een kort geil pleziertje achteraf ook geen spijt van krijgen.
Dit vindt ik na een GB ervaren te hebben voor het eerst overigens,het linke van een GB! Als iedereen getest is wordt het een ander verhaal,maar ik weet zeker dat dat niet het geval is. Gekke vindt ik toch pijpen zonder en neuken met condoom,naar mijn idee is beide niet zonder risico toch?
Wel benieuwd wat voor discussie dit oplevert,misschien een reactie van Laura of andere dames hierop?

Gr. Rein
biglady
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 apr 2010 12:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door biglady »

ook ik ga geregeld langs de ggd en kreeg ook het advies een flesje listerine mee te nemen en geregeld je mond te spoelen hiermee omdat dit al veel bacterieen dood
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door Vinroo »

Als je gebeft/gepijpt wordt door iemand met een onschuldig koortslip-virus dan is de kans héél groot aanwezig dat je een weekje later met een herpes virus down there zit...lullige is dat sommige mensen niet weten dat ze een koortslip hebben....dus orale sex is eigenlijk altijd tricky.....ook iemand beffen/pijpen die down there besmet is met het herpes-virus kan er dus voor zorgen dat jij daarna een koortslip krijgt....en het daarna dus weer door kan geven door kussen of via orale sex.....
Er is verschil tussen het koortslip virus en herpes genetialis, maar das heel klein....de een heet herpes1 en de anders herpes2....ze zijn allebei pijnlijk en superbesmettelijk en je zit er de rest van je leven aanvast.....

De meeste mensen denken alleen aan het gevaar van besmetting met een soa via sperma, herpes is bij heel veel mensen onbekend....terwijl er zoveel mensen last van hebben.....

Goed topic trouwens!

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
rein
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 feb 2012 17:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door rein »

He Roos,

Ben t ook met je eens ook wat de topic betreft,dit blijven wel serieuze zaken!
Wat die koortslip betreft geloof ik niet dat je dat zelf niet doorhebt,gezien het altijd met wat jeuk begint!
Ik had er eerder nog wel eens last van als ik uit een vreemd glas dronk, in het buitenland duikapparatuur huurde etc! Dus ik neem altijd eigen spullen mee ,drink veelal uit bekers en heb altijd dettol bij me! Maar goed,het ligt op de loer, dus laat staan bij de sex.je hebt helaas altijd mensen die dat niet boeien of ze een beginnende koortslip hebben:-(
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door Vinroo »

Dat is nou juist het probleem...als je er eenmaal 1x last van hebt gehad, blijft het virus voor altijd in je lijf sluimeren....af en toe een koortslip als je weerstand slecht is, wordt dan een onderdeel van je leven. Maar de meerderheid van de mensen weet dus niet dat je dat dan ook tijdens orale sex kan doorgeven...en dat de ontvanger dan een zeer grote kans loopt om besmet te worden me het koortslip virus....maar dan niet aan je mond maar aan je geslachtsdelen. Herpes genetialis krijg je dus niet alleen van neuken met iemand met het virus down there...en dát is het grote misverstand geloof ik....herpes1 en herpes2 (ze heten verschillend omdat ze van oorsprong alleen op de lip óf geslachtsdelen voorkwamen) kun je dus via sex en orale sex doorgeven.....dusssss...het koortslip-virus kan je aan je geslachtsdelen krijgen...maar óók het herpes genitialis virus kan je aan je mond krijgen....en bovendien....een condoom beschermt je ook niet volledig, want het besmette gebied bevindt zich vaak ook buiten het condoom....al met al, redenen genoeg om voorzichtig te zijn.....het herpes virus kan namelijk ook zitten op handen.....
Het is geen leuk onderwerp en het haalt een gedeelte van de vrijblijvendheid weg bij een EC bezoek, maar het is wél belangrijk...want niemand wil een week na een spannende ontmoeting in de EC ( je let in he heetst van de strijd echt niet altijd helemaal 100% op) wakker worden met een vreselijk zere doos of pik....en laten we eerlijk zijn....het is op zich al waardeloos dat je het krijgt, maar leg het thuis maar eens uit.... ;) want heel veel soa's blijven onzichtbaar, maar deze kan je écht niet verstoppen....en je kan er daarna ook eigenlijk wel donder op zeggen dat je je toekomstige sexpartners ook gaat besmetten....Kortom.....opletten en vooral, als je een koortslip hebt, duidelijk zijn en bv bepaalde dingen niet doen in de EC...das eerlijker ten op zichte van je sexpartner(s) daar, want het klopt Rein, de meeste mensen weten het idd als ze een koortslip hebben....

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
jimmie
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2012 14:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Pijpen zonder condoom tijdens orgie

Bericht door jimmie »

Het is inderdaad lekkerder zonder maar mij is het risico te groot :geek:
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten