Spuitend kutje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Spuitend kutje

Bericht door sletje bi stel dev »

Vandaag naar ec geweest heerlijk geneukt door m.n partner we gingen in de bios zitten en hij zei we gaan lekker op het grote bed ik ga je geil verwennen .hij ging liggen en zei wat wil je.sletje..Ik zei zachtjes ik wil je pik in me kutje mmm.hij zei ga op je knietjes ik ging gewillig met m.n kontje omhoog had m.n visgraat body aan hij zei mmm wat een geil setje heb je aan ..daar Na stootte hij z.n dikke harde pik in me natte kutje pff ooh lekkere door riep ik.z.n paal schoof heen en weer mm wat was ik nat me kutje was geil en nat en kletste tegen zijn ballen die nat waren van mijn geil ..Daarna zei hij nu ga je pijpen voor mij..Ik pijpte een man en daarna liet me partner me spuiten en spuiten en spuiten de spetters vlogen in het rond ..toen werd ik geneukt door 2 mannen en ik pijpte er 2 klaar ze kwamen snel.mmm heerlijk zaad in me mondje ..toen neukte we door en ik pijpte me partner z.n geile pik ..na een korte pauze weer door en ik werd weer geneukt en geneukt opzij achterlangs heerlijk pfff.wat geil allemaal...als laatste lag m.n partner op het matras hij zei ga op m.n zitten en neuk me ik ging op jepik zitten en neukte je ik kwam 6 x klaar kneep met me kutje en ik kneepje je pik af en ..heb heerlijk genoten je pik klopte in me kutje en toen kwam jè klaar ik likte je geile paal.heerlijk af van me kutsap mmm wat geil en lekker..xx
Laatst gewijzigd door sletje bi stel dev op 14 nov 2019 06:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Spuitend kutje

Bericht door cockring »

Ik zag de aankondiging van bi stel dev vrij laat vanmorgen , maar toch mijn stoute schoenen aangetrokken en op we naar Arnhem. Bij de kassa kaartje gekocht, snel de trap op naar de biosruimte. Op de gang hoorde ik sletje al tekeer gaan , luid en duidelijk kreunend...snel mijn kleding uitgedaan, locker op slot, het feest kan beginnen. De bioszaaltjes zijn leeg. Gelijk maar kijken naar de ruimte waar ik sletje hoor kreunen. Sletje ligt op haar knieen op het bed, haar partner neukt haar stevig van achter, af en toe een klets op haar kont. Het ziet er geil uit. Sletje heeft een openkruispakje aan waardoor haar borsten lekker vrij komen. Ook haar kut is open en bloot te bewonderen, ik neem plaats aan de zijkant en kan alles goed zien. De partner knikt naar een andere man dat het zijn beurt is om sletje te neuken. Hij neukt haar van achteren, sletje geniet met volle teugen en kreunt er lekker op los. De weinige mannen aan de zijkant kijken geduldig toe. Er wordt een rook- en drinkpauze ingelast , ik blijf achter in de ruimte. Net als ik de ruimte uit wil lopen, komt sletje en partner weer de ruimte binnengelopen. Ik bedenk me en ga weer terug...nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ze nemen weer plaats op het bed. Eerst neukt de partner haar weer warm, daarna is het de beurt aan de andere man. Als ze goed bezig zijn, wordt de man die naast me zit erbij gehaald. Sletje verwent zijn pik met haar gulzige pijpmondje. Ze verslikt zich bijna, hij vraagt netjes aan de partner of zijn sletje zaad slikt. Een instemmend knikje volgt. Hij spuit zijn pik leeg in haar mondje. Geil om te zien. Blijkbaar is haar verlangen om te pijpen nog groter, want ze vraagt of ik ook wil. ... ik biedt mijn pik aan, ze zuigt smakelijk en lekker aan mijn stijve pik. Ik streel haar borsten, voel aan haar kletsnatte kut. Oei wat nat, Haha. Ik aai door haar mooie krullende haren. Ik kom schokkend klaar en spuit mijn zaad in haar mondje , geil hoor. Ik blijf daarna nog even en ga daarna tevreden naar huis.
Bedankt sletje en partner...het was de moeite waard, hopelijk zien we elkaar nog een keer.
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Spuitend kutje

Bericht door sletje bi stel dev »

Ik heb heerlijk.genoten van de mannen en m.n partner altijd super geil om te pijpen en teneuken xx word zeker weer herhaald ..thanks cockring
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten