biglady en de telefoon

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gesloten
biglady
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 apr 2010 12:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

biglady en de telefoon

Bericht door biglady »

biglady was vandaag rond 14.30 in ec arnhem na een tijdje in de bios te hebben gezeten liep ik in mijn lingerie naar het balkon om even een frisse neus te halen terug komende van het balkon zit er een heer (nou ja heer) onderuitgezakt op de bank uitgebreid met zijn mobiel te spelen in het voorbij gaan vraag ik zou je je mobiel uit willen zetten waarop ik zeer agressief als antwoord krijg wie bepaald dat jij of ik waarop ik zeg nou het zijn de regels hier kijk maar op het bord deze regel is er ivm foto of film opname waarop er door de heer gezegt word donder toch op wijf waarop ik zeg zoo ik opdonderen dat kan jij ook doen he ik naar beneden naar de balie medewerker en het voorval gemeld deze ging meteen mee naar boven en de heer werd aangesproken op het gebruik van de mobiel
het gesprek draaide er op uit dat ik zaken anders had moeten zeggen vervolgens werd er gezegt door de medewerker tja laten we er dan maar vanuit gaan dat van beide zijden over en weer teveel is gezegt uhm waar blijft een excuus van de heer voor het wijf? nee ec arnhem heeft voor mij afgedaan een en ander betekend voor mij dat de heren kunnen zeggen wat ze willen en de dames vogelvrij zijn ik zal ec dus zeker niet meer bezoeken
Thargor
Berichten: 147
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: biglady en de telefoon

Bericht door Thargor »

Heyyy hallo Big Lady..... erg jammer om te lezen... vooral jammer dat je dan niet gehoord wordt. Zelf heb ik gelukkig andere ervaringen, want bij ec heerst er juist een respectvolle sfeer. Helaas kan dat natuurlijk nooit 100 % waterdicht zijn.
groet, Geert
GiB

Re: biglady en de telefoon

Bericht door GiB »

Vreemde reactie van ec. Het staat inderdaad duidelijk aangegeven dat telefoons verboden zijn (en terecht) dus daar moet je als andere bezoeker wat van kunnen zeggen. Dan verwacht je niet uitgescholden te worden. Als je dan vervolgens de medewerker er bij haalt, dan verwacht je dat de beller+schelder er op wordt aangesproken en niet de melder+uitgescholdene. Daarnaast lijkt me dat het beleid er op gericht moet zijn dat vrouwen eerder bescherming krijgen dan mannen want je wil als bioscoop toch liever dat er vrouwen komen (daarom is het ook gratis voor hen lijkt me)... als je dat niet doet, verandert het heel snel in een homo-ontmoetingsplaats en dan zie je mij er ook niet meer terug (dat is niet beledigend of discriminerend bedoelt ... heeft gewoon te maken met voorkeuren).
Laatst gewijzigd door GiB op 03 apr 2012 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Thargor
Berichten: 147
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: biglady en de telefoon

Bericht door Thargor »

Ik had het niet beter kunnen omschrijven, dus doe ik dat ook niet... maar helemaal mee eens!
Ben59
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 nov 2011 09:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: biglady en de telefoon

Bericht door Ben59 »

hallo Lady,

ik heb het stukje gelezen van de telefoon.
Ik vindt dat jij gelijk heb en de man en de eigenaar openlijk jouw je excuses moeten maken.
Dit is dus een schoon voorbeeld van respect en hoe je niet met elkaar om moet gaan.XXX Ben
Stelnijmegen
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 nov 2011 17:00
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: biglady en de telefoon

Bericht door Stelnijmegen »

Wij zaten tijdens de discussie in de bioscoop. Wij hebben het zelf dus goed mee gekregen en vinden dat de medewerker van Ec Arnhem geen blaam treft, hij probeerde het goed op te lossen. Denk dat als er door beide onderling wat respectvoller was gecommuniceerd er niets aan de hand was geweest. Om dan als buitenstaander in zo'n discussie te komen is vrij lastig.
Wij zijn zelf eerder weg gegaan omdat het vrij onrustig was en er bij een heer steeds de telefoon afging en dan liep hij weer naar het balkon. Om een leuke geile sfeer te creëenhelpt een rinkelend mobiel niet aan mee. Laten we met z'n allen nou die telefoon even in de locker gooien dan kan iedereen zich bezighouden met waarvoor we daar gekomen zijn.
Groetjes stelnijmegen
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: biglady en de telefoon

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Biglady en andere bezoekers,

wij van EroticCinema proberen er alles aan te doen, dat elke bezoeker op de hoogte is van onze huisregels.
jammer genoeg zijn er soms bezoekers die zich daar niet helemaal aan houden, zoals In dit geval met een mobiele telefoon.
Het is vanzelfsprekend dat een mede bezoeker de ander erop mag wijzen of vragen of ze op de hoogte zijn van de Cinema regels dat een mobiele telefoon niet gebruikt mag worden.
In bijna alle gevallen gaat deze controlle naar elkaar toe ook goed.

Het mag duidelijk zijn dat het in dit geval compleet anders gelopen is en ik (als medewerken van de Cinema) erbij geroepen ben.
Boven aangekomen kreeg ik in alle heftigheid 2 verschillende verhalen te horen van het gebeuren, waar biglady en meneer samen niet uitkwamen. (ook niet met mij als scheidsrechter erbij).
Ik heb toen aangeven dat we er heel lang over kunnen blijven praten over wie wel en over wie niet wat gezegd heeft, maar dat we dit gesprek/voorval als een grote waarschuwing naar meneer toe kunnen zien en ook dat er GEEN mobiel gebruikt mag worden in de Cinema.
Meneer ging daar mee accoord en heeft zich naar de Cinema verontschuldigd en daarna ook persoonlijk naar Biglady!

Daarna heb ik aan beide partijen gevraagd of het zo voor iedereen was opgelost.
Ik ben daarna ook weer naar beneden gegaan met de gedachte dat het zo weer goed was. Beide partijen zijn na mijn tussenkomst ook boven gebleven.

Jammer om nu achteraf toch te lezen dat het voor Biglady toch nog niet helemaal naar tevredenheid is opgelost.

Mij is het, tot op dit moment, ook niet duidelijk wat ik er voor Biglady anders aan had kunnen doen dan wat ik eraan gedaan heb.

Laat het in iedergeval duidelijk zijn dat mobiel gebruik in onze Cinema's verboden is!!!!.
....en dat we verlangen dat iedere bezoeker respect heeft voor alle andere bezoekers.

Hierbij sluiten wij dit onderwerp.

Steve namens
Het Erotic Cinema Team Arnhem
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 16 gasten