Een geile paar uurtjes .in ec met bi stel dev

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een geile paar uurtjes .in ec met bi stel dev

Bericht door sletje bi stel dev »

Wat een geile dag vandaag ..binnen waren er al een paar mannen er zou een stel komen maar wij gingenngeil bezig mm eerst in bios toen geil m.n man gepijpt en heerlijk geneukt daarna samen in glory hole hij neukte me met z.n harde geile paal zachtjes in me geile kutje .een pik door het gat waar ik hem geil pijpte en m.n man neukte me geil in kontje zijn eikel mmm daarna zijn pik weer geil in me natte hete kutje mmm daarna een peuk en weer verder heerlijk op het n matras geneukt gepijpt gelikt ..heerlijk klaar gekomen door tong en door man z.n pik pfff..pikken om m.n heen die riepen neuk ze hard lekker diep. Geile slet Toen kwam er een stel binnen .een ander stel...ze pijpte haar man en ik mijn man was een geil stel ..niet het stel die zou komen maar wat was dat geil.toen kwam zij op mij liggen en kuste me voelde me borsten m.n man lag er naast streel de haar borsten en ik kuste haar ze glee langs me lijf naar beneden en voelde me kutje mmm daarna haar vingers in me kutje en ik kwam spuitend klaar pfff zalig ze likte me kutje en we lagen naast me man die er een harde pik van kreeg van onze lik en vinger werk haar man vingerde mij en ik kwam spuitend klaar terwijl.zij m.n man aftrok.daarna vond ik het welletjes na 4uur sex achter elkaar m.n man zij ga op je zij liggen dan neuk ik je terwijl jullie samen bezig zijn zo.geil. hij neukte me en kwam geil klaar zo geil dat zaad in me kutje ik kuste de vrouw.namen afscheid en zei volgende x samen afspreken .in ec neem ik me dildo mee ...we hebben genoten geil stel.hoor graag wanneer jullie weer komen en geef je naam door aan dit geile sletje hihi..en bedankt de mannen ook natuurlijk...en m.n man die geile beer ..Was weer zalig
jim5649
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een geile paar uurtjes .in ec met bi stel dev

Bericht door jim5649 »

Heb ook heerlijk van jullie genoten.

Lekker afgezogen gelikt en geneukt.

Kwam de eerste keer veel te snel omdat ik al 3 dagen niks meer had gedaan, daarna wel erg lekker van jullie kunnen genieten.

Ook toe kijken hoe bijde stellen bezig waren was overheerlijk. Ga je zeker nog effe klaar trekken met jullie in gedachte

Hopelijk tot snel een keer.

P.s. je man heeft mooie tattoos
wil eens wat meer gaan proberen op sexueel gebied. dit lijkt me een leuke manier omdat te doen.

energieke sportive jonge man, intiem ofc geschoren
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door sletje bi stel dev »

Hoi hoi ja was geile middag we hebben heerlijk.genoten ..van jullie mannen en de dame tja was heerlijk .met haar ..we hebben genoten xx
pijppaal
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door pijppaal »

Hey lekker sletje

Ja was weer paar heerlijke uurtjes met jou...we waren al vroeg binnen was lekker rustig,heerlijk door jou gepijpt door gloryholes toen je vriend je heerlijk aan het neuken was.
Daarna na het grote bed gegaan inmiddels waren er al paar mannen bij gekomen je werd weer lekker geneukt door vriendje en was mij heerlijk aan het pijpen...toen zei je vriend ga maar naast haar op bed liggen...hhhmmm en toen jou lekkere kutje gelikt je was goed nat je vondt het wel lekker volgens mij je bent een paar keer lekker klargekomen
Op naar de volgende keer...wil je dan weer heerlijk klaarlikken
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten