man wil (voor eerste keer) andere man pijpen.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Sander
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2020 14:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

man wil (voor eerste keer) andere man pijpen.

Bericht door Sander »

Hi.

Ik wist niet waar te plaatsen.
hetero-flexibel is wat precies wat "de lading dekt".

Ik ben hetero met een lange en vaste relatie, tegenwoordig fantaseer ik ook hoe het zou zijn om een man te pijpen, knuffelen / zoenen lijkt me helemaal niks maar meemaken hoe het is om een eikel in je mond te hebben terwijl mijn hand een set volle, geschoren ballen masseert, lijkt me erg geil. Dit is niet bespreekbaar in mijn relatie (helaas)

ik ben bijna 49 jaar, niet rokend, geen bbs en geen sportschooltype, geen piercing of tattoo. Ben gedeeltelijk geschoren en heb hygiene hoog in het vaandel staan en verwacht dat ook terug. Kan niet ontvangen en (in eerste instantie) ook niet op zoek naar iets terugkerends, eerst maar eens ervaren hoe het is, zouden jullie dan kiezen voor een darkroom of wat anders? In mijn hoofd heb ik de gedachte om dit "even vlug" te doen, afspreken, kort babbeltje, wellicht even (samen) douchen en pijpen om daarna weer weer verder met onze levens te gaan. Geen urenlange bezigheid dus..

dus heb jij een frisse (geschoren) mooie pik stuur mij een berichtje. Ik vermoed dat ik wel wat e-mailcontact nodig heb (met foto’s over en weer) om over de drempel te stappen dus verwacht niet dat ik meteen langs kom.

uiteraard mag men mij een mail sturen met info, foto's of vragen naar sandervandebroek72 apenstaartje gmail com
Gebruikersavatar
pikgever
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 nov 2015 09:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: arnhem/nijmegen/
Contacteer:

Re: man wil (voor eerste keer) andere man pijpen.

Bericht door pikgever »

klink er goed
het is altijd een grote stap om de drempel over te gaan .
in de cinema is een stelregel nee = nee .
kijk eerst even lekker rond wat er allemaal gebeurd en besluit dan om eventueel mee te doen

gr pikgever
Nick3360
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 sep 2019 09:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: man wil (voor eerste keer) andere man pijpen.

Bericht door Nick3360 »

Mmmmm, klinkt lekker.
Ik ben ook niet erg ervaren, maar je mag mijn lekkere, grote, kale en schone pik best pijpen. Bouwen we 't langzaam op. De EC is hier een prima plek voor.

Gr Nick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten