Gewoon iets wat ik wil delen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Tess
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Gewoon iets wat ik wil delen

Bericht door Tess »

De 20e sta ik je op te wachten bij de gate op Schiphol in een geil jurkje met pumps  me jartels marlies dekkers setje aan voordat we naar je auto lopen stop ik wat in je hand het is het slipje wat ik snel uit getrokken heb toen ik de wc in liep stap naast je in de auto en vertrekken richting Breda Je geloof niet dat mijn slipje echt uit is en tijdens het rijden begin je voorzichtig te voelen of het echt waar is Je merkt dat me slipje inderdaad uit is en bij jou dus in je jaszak verdwenen is
al concentrerent op de weg begin je me langzaam te verwennen met je hand en merk dat jij daar zelf ook op gewonden van raakt Ik vraag je te stoppen met mij aan te raken maar wel te blijven rijden Langzaam trek ik je gulp open van je spijker broek en merk dat jij geen boxer aan hebt hmmm lekker en makkelijk ik pak je al reeds hard geworden lul uit je broek
en ga me iets verzitten zo dat ik je heerlijke
Warme en harde pik diep in me keeltje kan laten glijden Je begint goed keurend te kreunen en dat is voor mij het teken dat ie het lekker vind steeds iets dieper gaat die heerlijke stijve lul van jou dieper mijn keeltje in steeds iets harder begin ik er aan zuigen
dan weer wat zachter lik eens over de eikel van je en merk dat die al zachtjes begint te kloppen en de eerst druppeltjes zaad proef ik al snel op likkend en met een heerlijke kreun ga ik verder ben zo aan het opgaan in je dat ik niet gemerkt hebt dat je gestopt bent bij een tankstation op de a1 Bruut trek je me aan me haren om hoog en zegt tegen mij dat ik rap moet maken dat ik naar buiten ga je stopt je lul terug en je broek en gebaard me mee te lopen naar het enige stukje waar en wat bosjes staan je beveelt me op me knieën te gaan zitten en me kont naar achter te steken Je haalt de nog steeds harde lul uit je broek en begint me keeltje hard te neuken
steeds sneller en dieper zelfs zo diep dat die voorbij mijn huig schiet de tranen schieten me in me ogen maar dat interesseert je geen reet aan gaat stug door Net voordat je klaar komt trek je me omhoog aan me haren scheur me jurk van de boven kant kapot draait me om tegen een boom en geeft me een paar flinke tikken op me kont jij vieze vuile slet dat je er bent begin je mij een  beetje op geilen terwijl ik aan het rijden ben dat zet ik je betaald Je pakt een condoom uit je broek zakt doet hem om en stoot zonder maar iets te zeggen die heerlijke lul van je diep in me kontje ja pak dan dit is je straf omdat je me zo heerlijk hebt lopen opgeilen in de auto terwijl je weet dat ik op de weg moet letten zeg je steeds harder begin je me gewillige kont te Neuken
steeds iets sneller en steeds iets dieper net voor je klaar komt stop je je beveelt me te knielen voor me met me ontblote tieten en me mond wijd te open zo gezegd zo gedaan naar een paar kleine trekjes kom je heerlijk klaar in en over me gezicht ik slik de sperma die me mond is door en de rest wrijf ik over me geile borsten uit We fatsoeneren elkaar voor mij hoever het nog mogelijk is met een kapotte jurk stappen de auto in en vervolgen onze rit naar Breda
NimmaD
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Gewoon iets wat ik wil delen

Bericht door NimmaD »

Lekker Tess ;)
Voor veel dingen in, uiteraard ook leuke gesprekken! :D
Patrick666
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Geil verhaal... zoiets mag je altijd wel kwijt :)
hetejongen24
Geaardheid: bi
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door hetejongen24 »

Je mag mij ook wel een keer ophalen! :-)
Bi-schierige en licht gespierde jongen is vooral opzoek naar vrouwen en of stellen waarbij de vrouw actief deelneemt aan het spel.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten