Wat wij zoeken zijn schone, geschoren ( en vooral bi mannen ) met gereedschap meer dan 18 cm plus, bij minder ook gewoon niet reageren of langs komen, kleine pikkies werken nu eenmaal niet bij ons. ook graag niet van die broekrukkers, of anders gezegd, mannen met alleen de lul uit de gulp en een tas van de Appie Heijn in de hand, werkelijk waar gebeurt dat

Maar ook een leuk en vrij Bi stel is zeker welkom en heeft net zo veel en zo niet meer de voorkeur, dan graag eerst contact via app of gewoon langs komen.... hihi
Wie zijn wij? De vrouw is van nature een redhead maar heeft nu mooi zwart haar, heeft een mooi vol figuur met mooie benen en een heerlijke kont, eenmaal goed geil gaat ze los en wil lekker geneukt worden, maar pijpen alleen als ze dat zelf aan geeft. Van nature is Wen spontaan en makkelijk in de omgang. Man is versa maar goed geil laat ik mij eigen graag neuken.
De man hier is 100 procent bi en is 84 kg en heeft zeker voor de leeftijd nog een goed figuur met 18 cm die lekker dik is, kale kop met tattoos en een goede neuker, gek op trav, tgirls en alles wat daar bij hoort. Verder let ik altijd goed op mn meissie en hou haar goed in de gaten.
Wat je niet moet doen is zomaar graaien en altijd vragen of je erbij mag, ook graag helemaal naakt zodat wij kunnen zien wat en met wie we te maken hebben.
Wij zijn rond de middag aanwezig en net zo lang als dat het gezellig en geil blijft.
Groet Wen en Mart