Naaktdag De Luxe 16 december 2021

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Roelandt
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2017 18:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Naaktdag De Luxe 16 december 2021

Bericht door Roelandt »

Wat is het toch een nare tijd. Er is bijna niets te beleven en dus schrijf ik een stukje over mijn laatste supergeile dag in Arnhem.
16 december 2021 tijdens de Naaktdag De Luxe.
Toen ik binnen kwam, rond 12 uur, en me gedouchet had, liep ik naakt de grote ruimte binnen. Op de bank zat een mooie dame geparreerd door 3 mannen. Er was geen actie en nauwelijks een interactie.
Ik ging op het bed zitten en de dame vroeg meteen of ik de actie kwam brengen. "Ik denk het ..." antwoorde ik.
Het gesprek ging even over mijn tattoo maar al snel kwam de dame naast mij liggen. Ik comlimenteerde haar met haar setje, spannend zwart kant en met haar mooie figuur. Een beetje rond, prachtig. Ik begon haar te strelen en we zoenden een beetje. Mijn vingers gleden naar haat prachtige volle schaamheuvel enik voelde dat ze erg nat was. Ze genoot ervan. Ze pakte mijn inmiddels op volle strekte gekomen paal en begon me langzaam af te trekken. Toen ik mij omdraaide en met mijn tong haar heerlijk natte kutje zocht en begon te likken kwam er een andere heer bij ons staan. Ze vroeg mij of ik daar bezwaar tegen had maar ik kon haar geruststellen. Ze begon deze man meteen te pijpen. Ik klom weer naar boven en zoende de dame op haar mond en tegelijkertijd voelde ik met mijn lippen hoe ze de pik van de an in haar mond liet glijden. Zo nat en glad. Toen zijn eikel uit haar mond schoot, nam ik deze gewillig over en zijn paal verdween diep in mijn mond. Een paar stoten lang.
Over mijn rug voelde ik zachte handen strelen, Een andere man was bij ons komen staan. Uit mijn ooghoeken zal ik zijn enorme grote lul. Ik heb zelf ook niet te klagen, hoor maar deze was net een maatje meer. Hij masseerde de mijne terwijl ik de borsten van de dame likte. Toen legde hij zijn paal bij de borsten van de dame met de bedoeling dat ik hem zou pijpen. Dat gebeurde dus ook.
Zo met een aantal mensen op en bij het grote bed is het heerlijk. Dat kan in Erotica omdat het gevoel van veiligheid daar echt groot is.
"Ik wil wel geneukt worden" zei de dame. Ën ik wil het wel doen", antwoordde ik. Ik deed een condoom om en waarschuwde haar maar vast dat ik zo geil was dat ik waarschijnlijk niet veel tijd nodig had om klaar te komen. Het duurde echter toch nog even tot ik genietend en vol overgave mijn zaad aan har toevertrouwde.
"Ik ga een broodje eten", zei ze, toen ik mijn lid uit haar liet glijden. "Straks zijn ze op". Haar begeleider stelde haar gerust, "Er zijn er genoeg hoor".
Ik besloot om ook even te pauzeren. Even bijkomen voor de tweede ronde.
Het verslag daarvan, dat nog meer stoom liet afblazen zal ik later plaatsen.
Ik wens jullie allemaal een gezond en geil 2022.

Roelandt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten