Ik zag de oproep staan van C&D voor afgelopen zaterdag. Rond half 1 kwam ik aan, kaartje gekocht en hup naar binnen. Ik merk dat ik me steeds meer op mijn gemak voel om de cinema binnen te gaan na de eerdere bezoeken.
Eenmaal binnen hoorde ik de dame van het stel al flink kreunen vanuit de filmzaal. Snel omgekleed, naakt en met rubberen cockring om, de zaal ingelopen. In eerste instantie werd mijn aandacht getrokken door een jong stel , een jongeman en zijn vriendin, die een beetje onwennig achteraan in de zaal zaten. De dame zag er zeer mooi uit, mooie lingerie, mooi figuurtje. Ik kreeg de indruk dat ze de kat uit de boom aan het kijken waren.
In de filmzaal was een klein groepje mannen aan het toekijken naar C &D. De dame lag op haar rug op de matras. In haar mond een pik pijpend en in haar kut een stijve pik die haar stevig nam. Haar man keek toe.
Ook de man van het jonge stel greep zijn kans, zijn vriendin in de stoel alleen achterlatend. Hij deed een condoom om en kwam vrij snel klaar, daarna ging hij weer naast zijn partner zitten. Aparte gewaarwording…
Omdat mijn pik begon te groeien en ik steeds geiler werd, besloot ik een condoom om te doen en de dame in haar kut te neuken. Wat een lekkere grote borsten om te kneden, hmmm… al snel kwam ik ook klaar (was toch meer opgewonden dan gedacht, haha).
In de pauze die werd ingelast, hoorde ik het jonge stel in één van de hokjes met elkaar bezig..ze lieten helaas geen toeschouwers toe.
Daarna verplaatste C &D zich naar de andere zaal met de bankjes. Ik babbelde nog wat dat de bankjes eigenlijk net te hoog zijn voor mensen onder de 1.90 m. De dame was nog aan het nagenieten. Na een tijd nam haar partner plaats tegenover haar en kwamen 2 mannen naast haar zitten, haar borsten werden verwend en 1 man begin haar stevig te vingeren. Gewillig liet ze alles gebeuren. Ze pijpte een jongeman die zijn zaad over haar heen spoot.
Daarna nam ze plaats op het grote bed en werd ze stevig doorgeneukt door een andere man. Ze had er duidelijk lol in en pijpte een andere man’s pik stijf. Helaas kon ik niet langer blijven en moest ik er na 1,5 uur weer vandoor.
Was nog wel benieuwd wat er zich daarna heeft afgespeeld. Dus: wie het leuk vindt mag een aanvulling geven…
En wie waren het jonge stel die van elkaar aan het genieten waren? Ze mogen vaker komen, haha.
Geile groet, cockring
Verslag bezoek C&D 5 januari
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten