Loretta

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Kinkyus
Berichten: 312
Lid geworden op: 05 feb 2011 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Loretta

Bericht door Kinkyus »

Wij zijn van plan as zaterdagmiddag weer eens de bios te bezoeken, wij dat zijn Loretta en ik beide eind vijftigers. Nu willen we er eigenlijk altijd met een plan heen en daarin zoeken we een leuke spontane en humorvolle kerel, die ook dominant kan en wil zijn. Van te voren bepalen hij en ik (Frank) hoe we het spel gaan laten lopen, met Loretta als ondergespoten middelpunt. Voel je je hier in aangesproken en kan en wil je as zaterdag in Arnhem en heb je zelf leuke ideetjes hierover neem dan via pb contact met me op.

Mvg Loretta en Frank
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Loretta

Bericht door cockring »

Ik had de oproep van Frank en Loretta gelezen en een scenario bedacht. Dat beloofde wat!
Zoals afgesproken werd ik zaterdag rond half 3 opgepikt bij station Elst. Toch wel een beetje spannend keek ik of hun auto al in de buurt was. En ja hoor, de auto stopte, Loretta stapte uit en kuste me hartelijk. Wow, wat een mooie dame, mooi halflang haar, mooi opgemaakt, rood gestifte lippen een leuke vriendelijke uitstraling. Ze droeg een lange jas met hoge hakken en nodigde me uit om achter in te stappen. Ze kwam naast me zitten. Ik groette Frank kort en concentreerde me weer op Loretta. Haar jas viel een beetje open zodat ik mooi zicht had op een deel van haar prachtige borsten, mooi vol, maatje DD schatte ik in. Ze droeg een collar en polsboeien. We kletsten wat om het ijs te breken. Uit mijn tas haalde in een eigendomscontract waarin stond dat ze mij moest gehoorzamen en mijn wensen diende te bevredigen. Ik vroeg haar het contract te ondertekenen. Daar had ze wel oren naar en met haar handtekening bevestigde ze dat ze mij zou gehoorzamen. Ondertussen reden we verder richting de cinema en was het tijd voor een nadere inspectie. Onder haar jas had ze alleen zwarte holdup kousen aan en verder was ze helemaal naakt. Ik spreidde haar lange benen en zag een mooi strak kaal kutje met een mooie tattoo er boven. Ik zag ook dat ze haar kutlippen had versierd met een aantal piercings..hmm. Ik voelde met mijn vinger in haar kutje en merkte dat ze ook geil vond en nat werd. Ondertussen waren we al flink opgeschoten richting de EC (wat vliegt de tijd als je lol hebt..). Frank parkeerde de auto voor de deur, Loretta en ik stapten uit en gingen naar binnen. Frank zou later volgen.
Samen liepen we de trap op, het was erg druk. De gang stond vol met (wachtende?) mannen en er stond nog een ander stel uit de Achterhoek dat hun bezoek ook had aangekondigd. We kleden ons om, nou ja, Loretta was dus snel klaar want alleen haar jas hoefde uit. Haar mooie slanke figuur kwam nu goed tot zijn recht. Wat een lekkere dame hmmm. .ze gaf me een stift waarmee ik op haar buik ‘Cocky’s zaadslet’ schreef. Ik maakte een foto met haar toestel en stuurde het door naar Frank. Frank kwam enige tijd later binnen en kleedde zich ook om. Toen ik me ook had omgekleed, metalen cockring om mijn pik, gingen we samen naar de bankjes naast het grote bed. Daarbij werden we al snel gevolgd door de mannen. Loretta begon gretig met mijn pik te spelen en pijpte mijn pik stijf, Frank bleef van een afstandje toekijken. Meerdere mannen verzamelde zich in onze buurt en ook het achterhoekstel vermaakte zich met elkaar. Loretta zoog ondertussen mijn pik hard en stijf. Ik vroeg haar de pik van de man naast haar te pijpen en dat deed ze weer vol overgave. Ondertussen had ik een goede blik op haar prachtige lichaam en vingerde ik haar kut. Ik voelde (en hoorde het metaal van ) de piercings en haar kut werd natter. De man naast haar kwam in haar mond klaar. Pfff…geil hoor.
Ik nam haar mee langs de mannen naar de bioszaal en legde haar over het bed, de benen uit elkaar.. een man bood zich aan , waarna Loretta hem begon te pijpen. Ondertussen een condoom om mijn stijve pik gedaan zodat ik haar op zijn hondjes kon neuken. Na een tijdje haar geneukt te hebben, kwam ik klaar. Ook de man die gepijpt werd kwam klaar en spoot zijn pik leeg over de borsten van Loretta. Al die tijd had Frank van een afstandje meegekeken. Loretta liep naar hem toe en Frank likte het geil van haar borsten.
We namen ff een kleine pauze, dronken wat water om ons vochtverlies 😁 aan te vullen. We gingen weer terug naar het zaaltje en Loretta knielde voor een gozer die met zijn pik aan het spelen was. Al snel nam ze zijn pik in haar mond en pijpte hem klaar. Ook zijn zaad werd weer door Frank keurig ‘opgeruimd’.
Ondertussen was het een stuk rustiger geworden met heren en ook het andere stel was verdwenen. We gingen weer terug naar de andere ruimte, Loretta ging te biecht op het knielmatje, 2 heren kwamen voor haar staan met hun pik op ooghoogte. Vakkundig pijpte ze om en om de heren stijf. Ondertussen kon ik haar kut van achteren vingeren. Ik werd steeds geiler en nam de plaats in van 1 van de heren. Ze nam mijn pik in haar gulzige pijpmondje en na een tijdje kwam ik spuitend klaar in haar mond. Ze liep naar Frank en gaf het zaad aan hem over. Nu was het helemaal een verlaten boel, met slechts 1 andere man in de bioszaal. Loretta had er wel lol in om als slotstuk de nogal verbaasde man klaar te pijpen ( huh, ja hoor, kom maar voor me zitten, ik ben een film aan het kijken, maar je komt als geroepen…).
Daarna samen gezellig met Loretta ons schoongespoeld onder de douche en samen met Frank vertrokken. Ik werd keurig weer afgezet bij station Elst, nam afscheid van Frank en Loretta (met 3 lekkere zoenen). Ik bedankte ze voor dit leuke avontuur met een klein chocoladeachtig kado. Wat een geweldige ervaring voor mij en dit leuke, spontane stel.
Kinkyus
Berichten: 312
Lid geworden op: 05 feb 2011 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Loretta

Bericht door Kinkyus »

Top verslag en bedankt voor de gezellig-en geiligheid.

Loretta en Frank
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten