De billen van Angie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

De billen van Angie

Bericht door Gerrit Willem »

Op de dag dat de Rolling Stones in de Arena optreden geeft ook Angie een optreden. Toeval bestaat niet. Een leuke oproep gedaan door Gezell om de dame te voorzien van pik. Na een weekend van Netflix en schoonfamilie kon ik wel wat spannends gebruiken zeg maar. Na wat vertraging door mensen die een Ikea-uitje hadden kwam ik bij mijn Erotic cinema uitje aan. De dame achter de balie vertelde dat de kluisjes al op waren. Hmmm, ik had samen met 1 ander aangegeven dat ik zou komen en verder weinig sjoege op de oproep….. de zoemer ging en stond me uit te kleden toen ik de eerste bekende tegenkwam. Een niet te missen persoon door zijn verschijning. Laten we em Lange Lat noemen. Er kwam al behoorlijk geluid uit het cinema gedeelte. Daar stond een dame omringd door een aantal mannen . Het bleek Angie te zijn bevestigde de 2e bekende. De dame werd staand genomen en ze leek het naar d’r zin te hebben. Zelf moest ik even acclimatiseren en liep richting de grote matras. Toen liep d’r een hele stoet richting de sling. Angie ging op wat aanwijzingen van bekende nr 2 liggen zodat ze comfortabel lag en de mannen op juiste hoogte van d’r genoten. Lange Lat nam het voortouw. Een goed begin is het halve werk. Er werd mooi afgewisseld, respect, Gezell had de boel goed onder controle en heb geen gekke dingen waargenomen. Angie bleek een hele leuke dame te zijn met humor. Even een kleine drinkpauze en Angie werd op het kruis gebonden. Ze pijpte alsof haar leven ervan afhing en neukte er lekker op los. Tot nu toe was het al erg geslaagd geweest. Maar de dame werd nog voorover de matras gelegd en wat ik tot dan nog niet zo duidelijk had waargenomen vanwege de vele indrukken was dat ze de mooiste billen bleek te hebben die ik ooit heb gezien. Vol. Rond. Supermooi gevormd. Pfffff… en weer werd ze afwisselend geneukt. Heerlijk. Vervolgens gingen de hakken weer in de lucht waar ze me bijna een oog uitstak. Ik heb het d’r voor over. Nog even werd ze op d’r rug gelegd en naar een punt van de matras getrokken waar het nog even lekker doorging. Groet GW/Papillon. Bedankt voor alles.
Gebruikersavatar
dikkepaal
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 jan 2015 10:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: De billen van Angie

Bericht door dikkepaal »

Het optreden van de Rolling Stones...dat niet doorging.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: De billen van Angie

Bericht door Gerrit Willem »

Das idd jammer! Angie was kerngezond vanmiddag😁
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: De billen van Angie

Bericht door gezell »

Gerrit mooi weergegeven en ja het is altijd feest in de ec als er een dame als Angie erbij is. Ze was in topvorm en heeft op en top genoten op naar een volgende keer.
Groet
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten