Fijne billen deel 2

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Fijne billen deel 2

Bericht door Gerrit Willem »

Na mijn collega’s aangespoord te hebben dat de beuk d’r in moet met de mededeling dat ik dat ook zou doen vertrok ik richting Arnhem. Hopen dat ik geen boze boeren tegenkom onderweg. Een leuke mededeling van Angie dat ze toe was aan wat spannends deed me besluiten vandaag te gaan ipv een naaktdag. Bij binnenkomst even wennen aan het licht. Een silhouet groette me. Het was Eddie. Even douchen voor het feest zou beginnen. Ni en Angie kwamen binnen en een hartelijke groet volgde. Even chillen en wennen aan mijn omgeving in de filmzaal. Niet te lang, wil niks missen haha! Voorover gebogen zat ze met haar hoofd in de schoot van de mannen die op de bank zaten. Hey, daar is Yuri ook. Ik had em verteld over voorgaand ontmoeting met Angie. En oké, het was ook in mijn recensie wel te lezen dat ik fan ben.
Ik had werkelijk een mooi uitzicht op haar goedgevormde billen. Ik raakte ze zachtjes aan gevolgd door een stevige tik. Ze kunnen het hebben. Ik lag ondertussen languit op de matras en de dame draaide zich om en gunde de mannen op de bank hetzelfde uitzicht. Ondertussen mijn pik in d’r mond. Heerlijk. Rode hakken in combi met een zwart pakje waar we het in de loop Vd middag over eens waren dat een schaar erbij handig was geweest. Terwijl ik daar lag viel mijn oog op het schandblok. Dat deed me denken aan een paar weken eerder waar -puur toevallig- Yuri ook bij betrokken was en we goede herinneringen aan hebben. Dus ik besloot een stemming te houden. Wie wil niet dat Angie in dat blok gaat? Het was nooit zo stil als op dat moment in de EC. Aldus geschiedde. Eddy opperde dat het ook een prima positie was om de artiesteningang van de dame te gebruiken haha
Intussen liep Gezell binnen. Zongebruind en net terug van een vakantie. Nou. Eea ging nog een poos door. Er kwam nog een verzoek, om haar op de rug op de punt vh bed te leggen. Je kan niet zeggen dat ze kinderachtig of bang is , een vrouw naar mijn hart. Leuk, gezellig en goedlachs.
Ik heb het weer erg leuk gehad vanmiddag. De mannen die relaxed waren. Geen haantjesgedrag. En Angie natuurlijk.
Bedankt allen.
Groet GW/Papillon
Ni1989
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 feb 2019 10:04
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fijne billen deel 2

Bericht door Ni1989 »

Top verslag Papi, was weer een geile middag samen met Angie en de heren🥳🙌🏽👊🏽
Angie1510
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 mei 2022 23:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Fijne billen deel 2

Bericht door Angie1510 »

Mooi verslag Papi :D

Ik heb een lekkere middag gehad daar mogen er meerdere van volgen.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fijne billen deel 2

Bericht door Gerrit Willem »

Angie, dan maken we Fijne billen deel 3😁👌
Denk dat daar nog wel een paar mannen op af komen
Groet GW/Papillon
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Fijne billen deel 2

Bericht door Thekinkyguy »

Eindelijk weer eens iemand die niet een ‘-elke-keer-hetzelfde’ verslag schrijft! Verfrissend, helder, en spannend om te lezen!

Ga zo door GW!

Groetjes en een dikke kus van Lottemooi
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Fijne billen deel 2

Bericht door gezell »

Goed verslag en ja was inderdaad wat later maar zeker niet minder genoten was weer heerlijk. En ik zie dat Angie nu ook op het forum kan schrijven, beloofd nog wat.
Tot een volgende keer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten