Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Jongleukstelletje
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2022 14:57
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door Jongleukstelletje »

@ Sexguy, je hebt wel degelijk reactie ontvangen, op vrijdagochtend, met de vraag om een foto te sturen, maar je hebt vervolgens niks meer teruggestuurd. Dan houdt het op.
Gebruikersavatar
Hepalien
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 nov 2021 08:27
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door Hepalien »

Ik ben benieuwd, hoe was het? :P
Gebruikersavatar
IJssel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2021 13:44
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door IJssel »

Het was absoluut zeer geslaagd heb ik van partijen begrepen.
6 mannen gevraagd was de oproep en ik als vrouw heb gereageerd omdat ik het erg opwindend vond om een lover voor te dragen. Deze lover heeft geen account op EC maar ik zal zijn verslag voor hem gaan plaatsen. Hij hoorde pas paar uur vantevoren dat hij zich ergens moest gaan melden en voldeed uiteraard aan alle eisen zoals gesteld in de oproep.
E & S dank dat ook ik door jullie een lang gekoesterde fantasie heb kunnen waar waken! De perfecte voorbereiding samen vond ik stijlvol, geil en lief.
San
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
Gebruikersavatar
IJssel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2021 13:44
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door IJssel »

Ed met Emma's masker. Deel 1.

Wat doe je als getrouwde bijna vijftiger indien je plotseling, uit het niets, van een stoute vriendin een berichtje krijgt in de trant van: "...Ed er gaat een fantasie van je uitkomen! ik heb geregeld dat je een knap jong stel mag gaan ontmoeten op een bijzondere plek en je krijgt een masker voor. Ze hebben je mailadres gekregen van mij dus wacht op verdere instructies...
Je denkt eerst het is een geintje, had ik haar ook maar nooit al mijn sexuele en erotische fantasietjes moeten vertellen ooit. Ik heb vriendin notabene ook in geen jaren meergezien , wel delen we nog steeds middels mail alle pikante belevenissen met elkaar zeg maar, in volste vertrouwen. Altijd fijn.
Dan begin je toch te twijfelen want San heeft mij nog nooit voorgelogen. Mail maar eens checken dan.
En ja hoor! Een mij totaal onbekende Emma geeft verdere instructies. Het is niet waar vandaag nog, over paar uurtjes kan ik mij melden in EC Arnhem aan de balie. Dan ligt er een masker voor mij klaar. Nu moet ik meer weten dus vraag San per direct om opheldering.
Wat blijkt? Zij trof een oproep op het forum aan waarin in duidelijke en prettige bewoordingen een oproep werd gedaan . Ik voldeed aan alle eisen en zij heeft voor mij gesolliciteerd zeg maar. En ja het klopt ik heb ooit gezegd dat ik dolgraag nog eens een jonge meid zou willen verwennen alleen in het bijzijn van haar vriend/partner, op een mij onbekende locatie, onherkenbaar en dat ik niet zou weten wat er zou gaan gebeuren. Een gemaskerde heel erg stoute blind-date zeg maar.
Nu of nooit denk ik, dus bevestiging naar Emma dat ik probeer te gehoorzamen. Weinig voorbereidingstijd, plotseling weg van kantoor, in de auto gestapt, uurtje rijden, en maar zien dan...
Klokslag 17.40u. (zoals moest) mij gemeld bij de balie van EC Arnhem. Erg vriendelijke meneer had al een vermoeden wie ik was. Ik vroeg of er soms iets klaar lag voor mij? Zag ik daar een grijns van de medewerkster die daar net kwam aanlopen (smile) ja hoor een heel fraai masker lag klaar. Medewerker gaf uitvoerig uitleg waar ik heen moest, hoe te handelen, en op welke deur ik moest kloppen. Lukt het niet dan kom gerust terug dan help ik je. Tsja en toen waren daar mijn knikkende knietjes opeens. Ik kan nu nog weg en een terrasje pakken ofzo, maar nee, ik voelde ook enorm lekkere opwinding. Dus toe maar we gaan! Alles in kluisje, alleen boxershort nog aan. Waar is toch die deur..? Oww daarrr. Jemig wie zal open doen en wat is daarachter? Ik voel de klink. Deur is op slot. Masker op en kloppen. Bijna per direct gaat de deur open..een erg vriendelijke lange slanke jongeman in open zwarte badjas heet mij welkom, ik zie dat hij een erectie heeft en een cockring om. OMG , hij blijkt Sebastiaan de vriend van, maar waar is Emma...? ik stap de XXX-Room binnen.
Einde deel 1.
Deel 2 volgt binnenkort.

Ed
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
Gebruikersavatar
Goodlooking
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 okt 2011 08:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door Goodlooking »

Nou ik ben benieuwd naar deel 2 van Ed maar ik was de volgende na Ed.

Na mijn reactie op de advertentie van Emma en Sebastiaan werd ik keurig uitgenodigd en werd mij verteld dat ik een van de mannen was die mee mocht doen. De nadere instructies wat er van mij verwacht zou worden zou ik de dag erna krijgen.

Dus zoals afgesproken kreeg ik keurig een bericht waarin mij werd medegedeeld dat ik weinig te zeggen zou hebben en dat Sebastiaan zou bepalen in welke standjes Emma genomen zou moeten worden. Mijn fantasie begon al overuren te maken en in was benieuwd in welke standjes ik Emma dan zou mogen neuken.

Gisteren was ik ruim op tijd aanwezig in de cinema en liep al nieuwsgierig rond in de ruimte waar de deur naar de XXX Room ligt. Toen ik dichter bij de deur kwam hoorde ik aan de andere kant Emma kreunen en hoorde duidelijk dat er geneukt werd. Ik hoorde ook dat Sebastiaan aanwijzingen gaf aan Ed. Na een tijd je hoorde ik Ed luidruchtig klaarkomen en hoorde dat zijn tijd erop zat. Ik ging naast de deur staan en wachtte ongeduldig tot deze open ging.

Toen de deur open ging kwam er inderdaad een man met een masker naar buiten lopen die nat was van het zweet want damn wat is het warm in de XXX Room met deze temperaturen weet ik zelf achteraf.

Ik werd binnengelaten door Sebastiaan en zag gelijk de beeldschone Emma staan. Keurig gekleed in zwarte kousen met jarretels en een mooie open cup bh met daarin geweldig mooie borsten en om het compleet te maken een heel mooi koppie met een mooie glimlach. We stelden elkaar voor en ik werd door Sebastiaan naar het matras gedirigeerd om op mijn rug te gaan liggen. Sebastiaan kwam naast mij liggen en Emma ging op haar knieën tussen ons in zitten. Ze pakte in elke hand een pik en begon eerst mijn pik hard en stijf te pijpen en te trekken.

Aangezien de wens van Emma en Sebastiaan was om het eventueel zonder te doen stemde ik daarmee in omdat het er allemaal heel erg verzorgd en stijlvol uit zag. Emma klom over mij heen en ging op haar knieën over mij heen zitten en ik voelde mijn keihard pik bij haar naar binnen glijden. Emma neukte met flinke stoten en ondertussen speelde ik met haar heerlijke grote zachte borsten. op een gegeven moment zat die open cup bh in de weg en besloot ze die maar uit te doen waardoor ik nog meer vrij spel kreeg om ermee te spelen.

Na een tijdje wisselden we van standje op standje op aanwijzing van Sebastiaan. Doggystyle, plat op haar buik met haar handen in de handboeien en uiteindelijk in de sling waar ik haar langdurig en hard kon en mocht afneuken en ik tussendoor gepijpt werd. Aangezien mijn tijd er ook al bijna op zat werd ik aangemoedigd om Emma lekker vol te spuiten en daar was uiteindelijk weinig voor nodig zullen jullie begrijpen met een paar flinke stoten spoot ik mijn zaad in haar kutje en stond ik net zoals Ed helemaal bezweet naast Emma en Sebastiaan te genieten van deze ervaring.

Emma en Sebastiaan ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik en ik sluit graag nog eens aan.

Groetjes Mark.
Gebruikersavatar
IJssel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2021 13:44
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door IJssel »

Het gaan 3 delen worden of nog meer.
Net een uur tekst getypt word ik van de site gegooid!!
Vreselijk ALLES WEG ! Dus ga in korte stukjes opdelen.
Ed
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door DonRoberto »

Tip: schrijf je ervaring in MS word en als je wilt plaatsen copy paste….

Ik ken je frustratie…..

Succes!


IJssel schreef: 24 aug 2022 08:33 Het gaan 3 delen worden of nog meer.
Net een uur tekst getypt word ik van de site gegooid!!
Vreselijk ALLES WEG ! Dus ga in korte stukjes opdelen.
Ed
Gebruikersavatar
IJssel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2021 13:44
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door IJssel »

Ed met Emma's masker. Deel 2.

Daar staat Emma. Aan het hoofd van een breed zwart bed. Oogverblindend mooi. Echt oogverblindend. Superfiguur, lange blonde haren in stijlvol zwart setje. Kousen, jarretels, halfopen borsten. Maar bovenal een open, lief en toegankelijk gezicht. Ik kan niet zoenen met dat masker op dan maar een handje voor allebei.
Jeetje wat ben ik blij dat ik "de gok" heb genomen door te gaan!!
Ik zeg tegen Sebastiaan wat ben jij een bofkont met zo'n dame aan je zijde. Hij zegt dat ben jij nu ook. Ja dat klopt. ik bedoelde het ook in de zin van wees zuinig op haar, koester haar. Ze verdient het.
Ze is echt het mooiste meisje van de klas van vroeger denk ik bij mijzelf ondertussen.
Wat ben ik blij dat ik nog net op tijd een cadeautje voor haar heb kunnen kopen in de Steenstraat. En door tijdgebrek niets voor S maar ik overhandig 3 gekoelde flesjes water, ook net gekocht, dus S blijft niet met lege handen :D E. gaat (mijn zelf ingepakte... ;) geschenkje open maken. En we kletsen wat, S. regelt een muziekje.
Jeetje het lijkt wel alsof wij elkaar al jaren kennen zeg. Maar hoe moet dat zijn denk ik, ze kijken naar een wildvreemde man met hun eigen masker op notabene!
Je ziet trouwens weinig door een masker, kunt niet echt rondkijken, en ik wil mijn ogen niet van Emma afhouden dus ga niet ronddraaien. Zie dus weinig van de kamer.
Wel stijlvolle E. die telkens oogcontact maakt, want ja dat is het enige wat ze van mijn gezicht kan zien, mijn groene ogen.

Ga nu maar naakt op het bed liggen zegt S. Dat doe ik. S gaat in een stoel (?) op afstand zitten met stijve pik.
Het lijkt wel of ik in een film ben beland, Geweldig! Wat zou er nu gaan komen?
E komt naast mij zitten en begint met mijn pik te spelen. Ik verken haar lichaam met mijn handen, Geef complimentjes en voel aan haar voorhof die nat is al. Ik ruik haar ongelooflijk lekkere geile natuurlijke luchtjes en vocht. Maak mij gek.
Ze is zo vaardig bezig dat ik op een gegeven moment kreun en roep ik kom al bijna klaarrrrr! Dat is een seintje om gewoon nog lekkerder door te gaan lijkt het wel en ik spuit Emma's hand en mijzelf volledig onder.
Moet ik het even schoonmaken met mijn meegebrachte gehuurde handdoekjes vraag ik. Nee zegt ze. Je zaad is lekker glad en nat en een prima glijmiddel dus ik ga door.
Ik aai. streel alles aan haar, trek zachtjes aan haar welgevormde tepeltjes. Jeetje wat voelt ze goed en wat is ze lekker!
En S geniet ook met het zicht op ons dat is duidelijk aan zijn gezicht en pik te zien.
Maar wat is dat? hij komt eraan en gaat vervolgens op zijn knietjes E van achteren heerlijk neuken (doggy)
Ik moedig beiden aan. Bewerk haar clitje en voel hoe zijn pik telkens naarbinnen stoot.
Mega mega geil en lekker!
We gaan vervolgens zitten aan de rand van het bed.
Je neukt alleen met condoom vertelde Sandra klopt dat?

wordt vervolgd

Ed
Laatst gewijzigd door IJssel op 24 aug 2022 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
Gebruikersavatar
IJssel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2021 13:44
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door IJssel »

@goodlooking, beste Mark, het is maar goed dat ik niet geweten heb hoe gehorig die XXX-Room is zeg! anders had ik mij nog ingehouden wellicht :o
maar het klopt wat je schrijft ik was nogal luidruchtig soms, heb Emma alles gegeven wat ik op dat moment kon ;)
top dat ik je nog even zag en dat jij zelfs achter gesloten en dichte deur mee hebt mogen meegenieten, ik hoop tot ziens!
Groet, Ed
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
Gebruikersavatar
IJssel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2021 13:44
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ma 22/8 - 6 Mannen gezocht voor seks met mijn meisje in XXX-Room Arnhem

Bericht door IJssel »

Ed met Emma's masker deel 3.

En pijpen dan Ed vragen ze, doe je dat zonder?
Ik antwoord ontkennend, nee ook dat met condoom. Meld dat ik toch echt gezondheid voor eenieder het allerallerbelangrijkste vind. En dat ik daar nooit van afwijk tenzij wij elkaar al jaren kennen en vertrouwen misschien. Ze tonen beiden gelukkig zeer veel begrip daarvoor. (want anders had ik echt niet geneukt of me laten pijpen) Emma fluistert zelfs heel lief in mijn oor, snap ik volkomen. (wat ik niet zeg op dat moment is dat ik ook beflapjes bij me heb, dat durf ik nog niet).
Prima zegt S. Ga E maar vingeren dan nu ! Hij gaat weer verderop zitten. E gaat middenop bed liggen en spreidt haar benen.
Om te beginnen zeg ik dat ik haar absoluut geen pijn wil doen dus dat zij moet aangeven indien ik te wild doe. Je moet weten dat haar kutje erg strak en zeer nauw is. Ze belooft dat aan te geven aan mij.
Ik begin met 1 vinger. Voel haar wandjes, haar diepte, haar schaambeen en merk dat ze echt heel nat is. En heel warm van binnen ook. Ik zoek naar een ritme, stimuleer afwisselend ook haar clitoris en om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk gaan er 4 vingers tegelijk in.
Slechts 1x duwt ze zachtjes tegen mijn arm, en zegt dit is net iets te ruig Ed.
Ik doe wat anders nu. Geen vingers erin. Ik sla met platte hand zachtjes op haar kutje. Ik sla vervolgens op haar clitje. Ze is overal zo nat dat het spettert en de klapjes een heerlijk geluid maken zodra ze schaamlipjes raken.
Ik ga weer over op vingeren.
Ze kreunt en steunt en lijkt zich volledig te gaan overgeven aan mijn vingers. Oogcontact verdwijnt zelfs, ze kronkelt en kronkelt, draait soms met haar ogen weg, duwt haar handen fors tegen de achterwand van het bed, zet zich af, zet zich schrap enz.enz. Onderrtussen voel ik telkens de golven vocht over mijn hand en arm komen, yesssss kom maar klaar, yesss ga door, yesss aan de lopende band...ik moedig haar aan en voer het vingertempo op. Met af en toe met de andere hand nog een klapje op haar clitje of een kneep in haar billen. Vraag haar haar benen in mijn nek te leggen wat ze onmiddelijk doet. Zo is kutje nog strakker dan strak.
Opeens hoor ik S roepen: ik kom ook klaar nu!, ik dacht tenminste dat te horen want ik raak zelf ook in een soort van extase.....jeetje dit had ik in mijn allerstoutste dromen niet durven dromen! Ik hoor nog graag of ik dat van S toch goed gehoord heb trouwens ;)
wat Maakt E ook heerlijke geluidjes nog steeds, ze zoekt met haar handen mij en blijft spuiten en kronkelen en ik vraag haar nog knijp je kutje verder samen! doe wat met die bekkenbodemspieren! maar ze geeft geen antwoord...de geluidjes worden geluiden haar volume stijgt...heeeeeeeeeeerlijk!
S vraagt daarna aan E, is het lekker? jaaaaaaaaaaaaaaaaa kreunt ze en hij vraagt vervolgens: dit is je eerste keer met een getrouwde man heh? en ze kreunt jaaaaaaaaa met haar ogen dicht ondertussen.
en dan is het nu genoeg gevingerd zegt S. abrupt.
Wil je dat Ed je gaat neuken Emma? jaaaaaaaaaaa smeekt ze bijna.
Ed doe een condoom om nu zegt S. En E gaat op haar knietjes doggy-style liggen wachten met haar hoofd omlaag, haar beentjes wijd , met billen omhoog.
Ik ga naar de rand van het bed en pak mijn condooms.

Wordt vervolgd

Ed
Laatst gewijzigd door IJssel op 24 aug 2022 12:48, 4 keer totaal gewijzigd.
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten