Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Braq
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2010 14:11
Contacteer:

Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door Braq »

Vorige week woensdag was ik in Arnhem. Het bleek toen Bi/Gay dag te zijn (wist ik niet), maar besloot toch naar boven te gaan.
Mijn wens is om (safe) te pijpen, dus ik was erg blij om te zien dat het best wel druk was!
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wilde gebruik maken van een gloryhole (lekker anoniem). Helaas bleken deze allemaal al bezet. Er werd veel heen en weer gelopen door mannen, maar er was niet veel actie. Ook in de gayzaal gebeurde niet zoveel, ook al zaten er wel een aantal mannen.
Ik heb een tijdje gewacht bij de gloryholes, maar er zat niet veel beweging in. Uiteindelijk ben ik maar weer weggegaan zonder iemand gepijpt te hebben.

Het liefst zou ik een gloryhole gebruiken, omdat ik dan niet echt contact hoef te leggen (dat vind ik namelijk wel spannend/lastig).
Is het bijvoorbeeld ook OK om op iemand af te stappen om te vragen of je hem mag pijpen? Of is dat raar? Ik had bijvoorbeeld in de gayzaal ook best een of meerdere mannen willen pijpen, maar durf daar dan niet zo goed op af te stappen.
Zijn hier ongeschreven regels voor? Ik hoop namelijk dat ik een volgende keer meer succes heb :)
Sexguy
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 jun 2021 17:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door Sexguy »

Hey Braq, je zou mij wel een keer mogen pijpen. Ik ben een normale goedgeschapen gozer.
Wanneer zou jij kunnen?
Braq
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2010 14:11
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door Braq »

Dank voor het aanbod :)
Misschien dat ik vandaag nog naar Arnhem ga. Vandaag is het geen thema dag, zijn er dan doorgaans wel mannen die gepijpt willen worden?
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door tvpijper »

meestal is er wel een GH beschikbaar als ik er ben, en als ik daar eenmaal in zit, bieden mannen zich vanzelf aan, meestal laat ik mijn bereidheid zien door mijn vingers door de holes te steken, met een condoom, waarmee ik duidelijk maak dat ik alleen safe pijp. soms willen mannen het alleen zonder condoom doen, maar meestal pakken ze het condoom aan, doen hem om en dan mag ik lekker aan de slag. soms zeg ik dan tegen ze dat ze ook het hokje in mogen komen (omdat ik het lekker vind als ze in mijn mond neuken en dat gaat makkelijker dan), of vragen ze of ik mee wil naar de bioscoop zaal etc. het gaat eigenlijk altijd heel soepel en makkelijk.
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Braq
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2010 14:11
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door Braq »

Bedankt voor de tips!
Zoals jij het beschrijft, zo hoopte ik ook dat het gaat. Met condoom pijpen is dus niet een probleem? Ik wil het ook alleen veilig doen en heb geen zin in een lange discussie :)
Maakt het nog uit of ik in de hetero of gay gloryhole zit trouwens?
Lijkt me geweldig om een uurtje in de GH te zitten en dan meerdere pikken klaar te pijpen!
Braq
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2010 14:11
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door Braq »

Ik probeer vandaag rond 12:00 - 12:30 in EC te zijn, hoop dat er dan een GH vrij is!

Dus mochten er straks mannen zijn die safe klaargepijpt willen worden..
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door tvpijper »

er zijn zeker mannen die het alleen zonder condoom willen doen. nogal dom vind ik dat. maar goed, die pijp ik dus gewoon niet, pech voor hun. tijdens vrijwel al mijn bezoekjes heb ik wel mannen gepijpt, soms maar 1 of 2, maar soms ook wel 5 of meer :-)
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Braq
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2010 14:11
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door Braq »

Ieder zn eigen keuze natuurlijk.
Vandaag was ik ook even in EC. Bij binnenkomst meteen stoute schoenen aangetrokken en mezelf uitgekleed.
Vervolgens naakt in een GH op mn knietjes gaan zitten. Heel spannend! Opeens hoor ik wat gerommel naast me, snel laat ik een condoom door het gat zien. Ik gluur door het gat en zie daar een mooie harde lul!

Maar helaas geen interesse in condoom :(
Ook de drie mannen die daarna volgen slaan mn aanbod af.
Wel kwam iedereen even uitgebreid achter het gordijntje kijken (is dat normaal?).

Uiteindelijk wederom zonder actie vertrokken..
Zijn er (thema) dagen waarop het pijpen met condoom een grotere kans heeft?
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door tvpijper »

jammer zeg. en ook wel shocking dat mannen kennelijk veel onveilige sex hebben in de ec! dat sterkt mij maar weer in het juist wel met condoom willen doen!

over het kijken achter het gordijntje: ja dat is kennelijk gebruikelijk, overkomt mij ook vaak. vind ik niet erg, wel een beetje gek. ik vind het overigens wel leuk als mensen toekijken hoe ik mannen pijp :-)
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
andre40
Berichten: 158
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Als ik wil pijpen, hoe leg ik dan contact?

Bericht door andre40 »

Als je morgenmiddag rond 13.00 daar ben mag je mijn veilig afzuigen!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten