Maandag 9 januari - Pijpfeestje in gayzaal

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gauloises
Berichten: 327
Lid geworden op: 03 mar 2014 10:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Maandag 9 januari - Pijpfeestje in gayzaal

Bericht door Gauloises »

Maandag 9 januari kom ik naar Arnhem, ik ben er iets na openingstijd, dus 11:00 uur. Ik ben een man, 39 jaar.
Ik ben in Arnhem tot 13:00 uur. Die twee uurtjes wil ik leuk besteden. Wie komt er ook??

Het lijkt mij bijzonder geil om mannen te pijpen zoals op onderstaande foto. Wel het liefst safe, ik neem condooms mee.
Maar weet je mij zover op te geilen, dan vergeet ik deze in 'the heat of the moment' ook nog wel misschien.

Reageer even hieronder of via een privebericht, dan kom ik niet voor niks.
Ik ben herkenbaar aan een tattoo op mijn rechterarm, dus makkelijk zichtbaar op naaktdag.
Ik zal zitten in de gay filmzaal op de voorste rij. Spreek je mij daar aan?

Ga bij het matras staan en wenk mij, dan kom ik zeker naar je toe en ga ik op mijn rug voor je liggen.
Je mag mij ook gewoon roepen en een beetje dominantie schuw ik niet, dat is alleen maar lekkerder.

Lees mijn verhaal over een recent geil moment in Amersfoort van mij, ik hoop dat je dan in de stemming komt ;)

--

Eind november was ik in Amersfoort en er zou een man komen die op mijn oproep afkwam zoals ik hierboven heb beschreven.
Ik zat in de gayzaal en deze man liep al wel wat heen en weer, we hadden elkaar in de gaten.
Hij stond ook vaak in een gloryhole-hokje, waar ik aan de andere kant voor ben gaan staan. Ik wilde heel graag op het matras gaan liggen, liep daarheen en wenkte deze man om mij te volgen. Hij kwam achter mij aan.

Eenmaal op het matras ging ik op mijn rug liggen en deed mijn hoofd iets over de rand. Voor ik het wist, had ik een harde pik in mijn mond die lekker begon te bewegen. Ook raakte de man mij af en toe aan, maar dit hield ik even tegen omdat ik al op klaarkomen stond door het geile gevoel.

Na een paar minuutjes lekker rustig de pik in mijn mond te hebben gehad, ging de man steeds ietsje harder bewegen. Ook kwam zijn pik steeds iets dieper in mijn mond en ik hoorde regelmatig toch wel wat geil gekreun.

Ik zei tegen hem dat ik het heerlijk zou vinden als hij klaar zou komen, waarna hij steeds sneller en harder mijn mond begon te neuken.
Na een korte tijd kwam hij klaar. Ik voelde zijn pik heerlijk kloppen in mijn mond. Dat was echt bijzonder geil om eens mee te maken zo.

--
Dit wil ik dus graag weer. Ik wil graag weer een pik in mijn mond voelen klaarkomen en het liefst natuurlijk meerdere pikken.
Lijkt mij helemaal geil als er een paar man om mij heen staat die ik om de beurt mag pijpen.

Kom je ook maandag om 11:00 uur? Ik zie je dan!
Bijlagen
C8184A8F-93AF-41F4-8EB2-7C2839B1DB51.jpeg
C8184A8F-93AF-41F4-8EB2-7C2839B1DB51.jpeg (23.2 KiB) 997 keer bekeken
Gauloises
Berichten: 327
Lid geworden op: 03 mar 2014 10:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Maandag 9 januari - Pijpfeestje in gayzaal

Bericht door Gauloises »

Komen er nog mannen vandaag die onderstaande leuk en geil lijkt om te doen?
hippie
Berichten: 157
Lid geworden op: 18 aug 2013 15:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Maandag 9 januari - Pijpfeestje in gayzaal

Bericht door hippie »

Wanneer weer in Amersfoort
Gauloises
Berichten: 327
Lid geworden op: 03 mar 2014 10:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Maandag 9 januari - Pijpfeestje in gayzaal

Bericht door Gauloises »

hippie schreef: 09 jan 2023 11:56 Wanneer weer in Amersfoort
Misschien morgen? Maandag de 30e?
Stuur mij een PB, spreken we wat af
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Marc1977XXL en 46 gasten