Kledingdracht

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Ananas
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 feb 2023 00:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Kledingdracht

Bericht door Ananas »

Mike1966 schreef: 28 feb 2023 21:13 In elk geval de Bi-gay dag niet gaan. De kans dat daar alleen mannen zijn is groter dan de andere dagen. Verder is het ook niet vreemd om iemand, die je benadert, beleeft af te wijzen. Naakt of in ondergoed maakt niet zo veel verschil dus als jij liever naakt ben zou ik daar dan gewoon voor kiezen.
Ik was ook zeker van plan om bi-gay dag te vermijden omdat ik mezelf daar ook niet onder vind vallen.
paul68s
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2023 07:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Kledingdracht

Bericht door paul68s »

Mike, ik ben ook niet gay en ben maandagmiddag van plan voor het eerst te gaan. Is wel naaktdag.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Kledingdracht

Bericht door Mike1966 »

paul68s schreef: 04 mar 2023 10:57 Mike, ik ben ook niet gay en ben maandagmiddag van plan voor het eerst te gaan. Is wel naaktdag.
Hoi Paul, niet gay maar wel opzoek naar een man volgens je profiel! Dan dus Bi ga ik vanuit. Misschien de bi-gay dag eens bezoeken?!
Ik heb je een PB gestuurd.
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten