11 mei in Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Ray1975
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2021 19:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Wilde westen
Contacteer:

11 mei in Arnhem

Bericht door Ray1975 »

Na al vele bezoeken aan Hilversum en Amersfoort vandaag de verst gelegen (vanuit NH) EC bezocht. De oproep van Annesub om over haar borsten te spuiten was niet te weigeren.
Om 12:15 kwam ik binnen en werd Annesub opgewarmd door haar meester in de aparte ruimte en er waren al redelijk wat mannen aanwezig. Even naar de bios en na een paar minuten was Annesub al op het gangbangbed gepositioneerd om door de aanwezige mannen geneukt te worden. Dat liet men zich geen twee keer zeggen en al snel had ze piemel in de mond, handen en werd er missio geneukt. Heerlijk toch een dame die zo kan multitasken. Na haar doggy te hebben genomen en te hebben genoten van haar pijp kunsten kon ik het niet laten nadat zij op haar knieën zat die heerlijke tieten onder te spuiten.
Na een rustmoment in de afgesloten ruimte ging Annesub weer mannen plezieren uiteraard aangezet door haar Meester. Wat een heerlijke dame is Annesub!
Ook een tweede stel kwam wat afwachtender binnen en werd misschien wat enthousiast begeleid door de mannen. Die voyeur types willen ook niets missen😜 maar die dame was ook wel prachtig en die kont een mannen magneet. Ze trokken zich even terug in de grootste gloryhole ruimte al werden daar wel piemels door de gaten gehangen en kon ik het zelf ook niet laten en werd heerlijk afgetrokken door een van de twee... Even later kwam er ook nog een wat gezettere dame alleen binnen. Ook zij kreeg van diverse mannen aandacht maar zoals bij elk bezoek komt aan alles een eind en was voor mij de tijd op.
Een zeer geslaagd bezoek met meerdere hoogtepunten!
Annesub
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jan 2023 07:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 11 mei in Arnhem

Bericht door Annesub »

Leuk om de ervaring van een van de mannen te lezen die me een fijne middag hebben gegeven. Dank u wel voor dit mooie verslag en compliment. Tot een volgende keer..

X anne
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten