Ow wat een heerlijke zaterdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Toleo
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2023 12:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Ow wat een heerlijke zaterdagmiddag

Bericht door Toleo »

Zaterdag middag kwamen mijn partner en ik aan in Arnhem. Helaas verder geen andere dames, maar dat mocht de pret niet drukken. Eenmaal binnen even rond kijken een beetje friemelen aan elkaar. :D

Eerst maar even naar de gynaecoloog stoel. En gelikt worden door mijn lief. En ondertussen door een stel mannen heerlijk aan mijn borsten likken, zuigen en knijpen.
Mijn God wat werd ik daar nat van! :D
In beide handen een heerlijke stijve vast houden…
Toen een beetje plagen en verder bij de grote mat.

En zo gingen we lekker verder met heerlijk gelikt worden en onder tussen mijn man lekker tot bijna klaar zuigen :D

Onder tussen lekker op de grote mat, 2 aardige heren om ons twee heen mijn man mij lekker van achteren nemen, ondertussen stond er een heer voor mij met een hele harde stijve, en naast mij lag iemand mij borsten heerlijk te masseren en zich zelf lekker af te trekken. Mijn man steeds harder en dieper in mijn gleuf stotend en ik ondertussen de man voor mij aan het pijpen…. Ow mijn God ik kom heerlijk klaar en de man voor mij de condoom helemaal vol lekker zaad!! Naast mij kwam ook heerlijk spuitend klaar.. man lief de handdoek ook vol :D en toen na 4x klaar komen was het echt genoeg. Met een koppend kutje omgekleed en heerlijk na genietend naar de auto gelopen. Lieve heren bedankt voor jullie respect en heerlijke verwennerij! Tot snel
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Ow wat een heerlijke zaterdagmiddag

Bericht door Chandon »

Mmm wat een heerlijk verhaal. Ik ben zelf al een poos niet meer in Arnhem geweest..leuke ec daar btw.

Toleo schreef: 03 jun 2023 18:12 Zaterdag middag kwamen mijn partner en ik aan in Arnhem. Helaas verder geen andere dames, maar dat mocht de pret niet drukken. Eenmaal binnen even rond kijken een beetje friemelen aan elkaar. :D

Eerst maar even naar de gynaecoloog stoel. En gelikt worden door mijn lief. En ondertussen door een stel mannen heerlijk aan mijn borsten likken, zuigen en knijpen.
Mijn God wat werd ik daar nat van! :D
In beide handen een heerlijke stijve vast houden…
Toen een beetje plagen en verder bij de grote mat.

En zo gingen we lekker verder met heerlijk gelikt worden en onder tussen mijn man lekker tot bijna klaar zuigen :D

Onder tussen lekker op de grote mat, 2 aardige heren om ons twee heen mijn man mij lekker van achteren nemen, ondertussen stond er een heer voor mij met een hele harde stijve, en naast mij lag iemand mij borsten heerlijk te masseren en zich zelf lekker af te trekken. Mijn man steeds harder en dieper in mijn gleuf stotend en ik ondertussen de man voor mij aan het pijpen…. Ow mijn God ik kom heerlijk klaar en de man voor mij de condoom helemaal vol lekker zaad!! Naast mij kwam ook heerlijk spuitend klaar.. man lief de handdoek ook vol :D en toen na 4x klaar komen was het echt genoeg. Met een koppend kutje omgekleed en heerlijk na genietend naar de auto gelopen. Lieve heren bedankt voor jullie respect en heerlijke verwennerij! Tot snel
Detim
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 apr 2023 00:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Ow wat een heerlijke zaterdagmiddag

Bericht door Detim »

Klinkt als een goed verhaal😏 zou graag ook een keer langs komen. Maar op welke dagen zijn er vaker dames? Ben 1 keer eerder geweest alleen maar mannen helaas die dag. Niks voor mij
Toleo
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2023 12:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Ow wat een heerlijke zaterdagmiddag

Bericht door Toleo »

Je moet gewoon geluk hebben. Ik denk dat je gewoon lang moeten komen en kijken en vooral moer laten inspireren😍
Detim schreef: 04 jun 2023 15:46 Klinkt als een goed verhaal😏 zou graag ook een keer langs komen. Maar op welke dagen zijn er vaker dames? Ben 1 keer eerder geweest alleen maar mannen helaas die dag. Niks voor mij
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Puurgenot1997 en 42 gasten