Klets natte geile naaktmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Toleo
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2023 12:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Klets natte geile naaktmiddag

Bericht door Toleo »

Aller eerst wil ik de heren bedanken voor hun afstand en respect. We hebben genoten van jullie heerlijke harde pikken! 😘😘

Mijn man en ik gingen vandaag onaangekondigd rond 13 uur naar de naaktdag om even wat heerlijke geilheid op te doen. ( het was zaterdag zo heerlijk!)😜

Eerst even uit en omkleden. Man naakt natuurlijk, maar ik had een visgraatbody aan met open kruis. (Was niet echt handig aangezien ik een tepelpiercing heb)😅
Bloedje en botergeil gingen we eerst even rustig opwarmen in de hetero bios. Lekker voelen beetje plaagen, en ik werd al heerlijk gevingerd. Klets nat en geil wat weg liep tussen mijn benen vertrokken we naar de gynaecoloog stoel.

Ik ga mij lekker installeren op de stoel komen een aantal heren lekker om ons heen staan. Mijn man met z'n hoofd tussen mijn benen en twee heerlijke vingers langzaam mijn kutje in glijden😍 ik kom voor de eerste keer heerlijk schokkend en trillen klaar. Toen was het tijd om die heerlijke harde pik naar binnen te laten glijden🥳
Ik had de heren gevraagd wie ik lekker mocht aftrekken, ze stonden al in de rij😍😍. Aangegeven dat er alleen aan mijn borsten gezeten mag worden werden deze super lekker verwend en mee gespeeld. Vooral die met de piercing😜. Mijn man heerlijk die en hard stotend mijn heerlijke natte grot te bewerken en ik twee heerlijke pikken in mijn handen. Mijn god wat is dat lekker zeg! Pure verwennerij op en top.
Daar kwam nummer 2 klaar komen en de derde kondigde zich ook al aan😍😍😍 wat een feest der verwennerij.

Trillend en kletsnat even een pauze houden. Vocht weer op peil brengen en even naar buiten voor een sigaretje.

Terug in de hetero bios weer lekker met elkaar spelen en opwarmen. Het bed is daar te klein😅😜. Dus naar de grote zaal. Lekker daar op het bankje eerst mijn man maar goed verwennen door hem lekker diep in mijn mond te nemen. (Soms net even iets te diep☺️) toen het bed op. Eerst lekker zuigen en likken beetje vingeren. Daar kwam nummer 4 alweer. Zeiknat en botergeil lekker op die paal zitten! Lekker plagen, der af lekker zuigen, wist niet dat mijn sap zo lekker was. En lekker weer der op. Daar kondigde nummer 5 al aan. Onder tussen waren de heren op afstand zich heerlijk aan het aftrekken. Daardoor konden wij lekker van elkaar genieten😍.
Hij kwam bijna, ik eraf en lekker gezogen tot hij spuitend in mijn mond klaar kwam. Heerlijk dat zaad. Lekker door geslikt. En voorzichtig door gegaan.
Ow man wat is dat toch heerlijk als je zo lekker met elkaar bezig kan zijn.
Moe en zeer voldaan rustig gaan omkleden en naar huis.
Ik had nog steeds een klets natte kut en botergeil moest dus toch echt nog een keer komen. Mijn schatje en zijn goddelijke vingers mij nog even heerlijk bewerkt tot ik voor de laatste keer kletsnat trillend en kloppend klaar kom.

Lieve geile heren en EC bedankt weer voor deze fantastische ervaring. Tot snel.
Lekker geile groet
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 22 gasten