6 juli 1e keer voor Ivy

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door Hot Holly »

Ivy schreef: 05 jul 2023 11:43 Helaas ga ik mensen teleurstellen. Toen ik mijn eerste bericht plaatste, had ik nooiy gedacht dat er zoveel reacties op zouden komen en dat de wereld hierachter zo groot zou zijn.
Meerdere van jullie waren er lief en wilden mij op sleeptouw nemen. Ben zelfs op 1 aanbod ingegaan.
Het heeft niet met veiligheid te maken, want ik vertrouw erop dat jullie me goed zouden behandelen.

Het is gewoon te veel en te snel en ik voel me heel erg schuldig en naar tegenover mijn gezin.

Het spijt me, maar ik blijf thuis.

Ik heb er nu wel een beter beeld bij en hoop in de toekomst langs te komen inclusief mijn man.
Jammer, maar helemaal te begrijpen, doen waar je jezelf goed bij voelt!!
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door EddieEagle »

Hot Holly schreef: 05 jul 2023 12:44
marten schreef: 05 jul 2023 12:36 Uiteraard begrijpelijk. Hamvraag is: komt Holly alsnog? Die zou ik toch graag ontmoeten…
Ik kom nog steeds :D
O gelukkig maar, Holly :)

En Ivy, geen probleem hoor. Goed dat je naar je gevoel luistert.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
poitr61
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 apr 2017 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door poitr61 »

verwarrende conversatie..
even een up-date:
volgens mij was ivy er uiteindelijk wel, maar denk niet dat ze aan haar trekken is gekomen (volgende keer beter).
de andere 2 dames wel in elk geval.

Hollie is een heerlijke "volle' vrouw en ik heb lekker met je geneukt! bedankt hiervoor. zelf kwam je aan een stuk klaar, dus neem aan dat je voldoende aan je trekken bent gekomen donderdag.
hopelijk tot een volgende keer.
groet Poitr
looking for older woman!!
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door Hot Holly »

poitr61 schreef: 07 jul 2023 16:46 verwarrende conversatie..
even een up-date:
volgens mij was ivy er uiteindelijk wel, maar denk niet dat ze aan haar trekken is gekomen (volgende keer beter).
de andere 2 dames wel in elk geval.

Hollie is een heerlijke "volle' vrouw en ik heb lekker met je geneukt! bedankt hiervoor. zelf kwam je aan een stuk klaar, dus neem aan dat je voldoende aan je trekken bent gekomen donderdag.
hopelijk tot een volgende keer.
groet Poitr
Dank je wel!! Het was heerlijk!!
Gebruikersavatar
Phrabbel
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mar 2023 13:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door Phrabbel »

Ivy is prima aan haar trekken gekomen, denk ik, hoor ;) alleen niet door een man 😉
jiggy
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2021 13:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door jiggy »

Phrabbel schreef: 08 jul 2023 08:09 Ivy is prima aan haar trekken gekomen, denk ik, hoor ;) alleen niet door een man 😉
Hahah nice goed bezig 😁
Gebruikersavatar
Ivy
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jul 2023 06:01
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door Ivy »

Ik was er uiteindelijk inderdaad. Ik had samen met een andere vrouw afgesproken die op mij rustig en betrouwbaar overkwam. Voor de deur wilde ik eigenlijk nog steeds omdraaien, maar ik ging toch.

De klik was meteen goed, dus ik voelde me vertrouwd met haar. Toen naar boven en uitkleden.

Er waren zo.veel.mannen. Ik kreeg het echt even Spaans benauwd. Maar ik werd goed begeleid. Meteen uit de kleren dus en hup, de douche in. Ff een beetje kalm worden en opfrissen. Erg leuk om het publiek te zien wat ons kon zien. Maarrrr te schijterig om een goeie show op te voeren.

In die donkere zaal heerste een licht gespannen sfeer. Ze zaten zo nonchalant mogelijk op ons te wachten en waggelden af en toe achter ons aan als we andere kamers ingingen. Hihihi
Maar iedereen liet ons netjes met rust. Heel prettig was dat.

En toen was daar Holly die dik plezier zat te maken. Lichtelijk jaloers wel, op dat vrije gevoel. Blijk ik toch preutser te zijn dan ik dacht.

Er kwamen flinke gedachtes in me op wat ik daar zoal zou kunnen doen. Zou ik daar zelf ook gaan liggen? Een leuke vent uitzoeken om op te rijden? Of zou ik op die gekke ronde stoel gaan liggen en eens kijken of iemand me klaar kan beffen?

Maar nee! Ik zat vastgelijmd op het bankje en keek met grote ogen toe. Zoals een bezoeker daar zei: het was een sfeer van rampetampen. Zelf ben ik van de luchtige grapjes en ondeugende spelletjes. Het zakelijke neuken was niet helemaal mijn ding.

En toch heb ik daar een leuke tijd gehad. Gezellig hoekje daar op het bankje...

Wie weet kom ik eens terug en dan heb ik vast meer moed verzameld.
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door geertje69 »

Dapper lieverd. iPad eerlijk gezegd niet gedacht dat je zou gaan na het lezen van je "afzegging".
Ik ben in totaal nu 6 of 7x geweest, een nietsvermoedend gezin thuis, dus plannen plannen en plannen, organiseren enz.
De stap gezet eerst 2x alleen, in een hoekje, niets durven. De 2e keer mezelf afgetrokken, aangekleed en weer een uur naar huis rijden.
Kut…. Weer een kans verkeken.
De 3e keer dit besproken met een vriendin, die ooit deze wens aan mij verteld heeft, warempel samen een moment kunnen creeeren om samen "veilig" heen te gaan.
Hiervan kun je nog een uitgebreid verslag terug lezen.
Oioioi, wat geweldig, en….. geen spijt maar trots op mijn overwinning en een berg aan zelfvertrouwen
Daarna nog een paar keer geweest, met wisselende ervaringen. Wel telkens met het idee: verdorie Geert…. Nu heb je de kans weer, verknal het niet, zorg dat je aan je trekken komt.
Zo heb ik zelfs ook bi ervaring opgedaan, iets waarvan ik altijd zei dat dat niks voor mij was. Zelfs een paar mannen gepijpt en als cow-man geneukt.
Ondanks dat blijf ik sex met een vrouw het lekkerst vinden. Gewoon de reacties op aanrakingen, geil worden van tongzoenen, elkaar met respect behandelen, is voor mij toch het meest bevredigend. Kijken naar andere mannen/vrouwen is ook genieten, jezelf daarbij aftrekken kan ook bevredigend genoeg zijn, vooral nu je dat, voor je gevoel, schaamteloos kunt doen.

Dit ter ondersteuning van jou verhaal. Zo herkenbaar, en zo knap vanuit je gevoel geschreven|

Kus!1
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 115
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door lientje »

Prachtig puur geschreven Geertje en mooi hoe ieder op zijn eigen manier het pad bewandeld in Ec.Een pad vol uitdagingen en met veel genot👍🏼🙏🏼
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: 6 juli 1e keer voor Ivy

Bericht door geertje69 »

lientje schreef: 13 jul 2023 07:50 Prachtig puur geschreven Geertje en mooi hoe ieder op zijn eigen manier het pad bewandeld in Ec.Een pad vol uitdagingen en met veel genot👍🏼🙏🏼
Dankjewel lieverd, dat is een echt compliment!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten