Paar vraagjes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
spareine
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2024 20:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Paar vraagjes

Bericht door spareine »

Ik wil graag op een jongerendag komen maar heb wat vraagjes nog:

- In wat voor kleding lopen mensen rond / überhaupt kleding? Begrijp dat er een naaktdag is maar denk stel de vraag even dat ik niet straks voor gek sta ofzo.
- Is het handig om een gloryhole te betreden als je nog maar één keer in je leven een blowjob hebt gegeven? ;) (zonder condoom)
- Is er altijd een gloryhole-ruimte beschikbaar om zeg maar een uur in te zitten? Of moet je vaak wachten.
- Doet de persoon die hem door het gaatje steekt zelf zijn condoom om of moet jij dat bij hem doen?
- Andere tips voor een 1e keer? Beetje spannend.... Zelfs al om naar binnen te lopen in verband met mensen die je daar naar binnen zien glippen :lol:
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

spareine schreef: 14 feb 2024 21:09 Ik wil graag op een jongerendag komen maar heb wat vraagjes nog:

- In wat voor kleding lopen mensen rond / überhaupt kleding? Begrijp dat er een naaktdag is maar denk stel de vraag even dat ik niet straks voor gek sta ofzo.
- Is het handig om een gloryhole te betreden als je nog maar één keer in je leven een blowjob hebt gegeven? ;) (zonder condoom)
- Is er altijd een gloryhole-ruimte beschikbaar om zeg maar een uur in te zitten? Of moet je vaak wachten.
- Doet de persoon die hem door het gaatje steekt zelf zijn condoom om of moet jij dat bij hem doen?
- Andere tips voor een 1e keer? Beetje spannend.... Zelfs al om naar binnen te lopen in verband met mensen die je daar naar binnen zien glippen :lol:
Beste Spareine,

Leuk dat je onze jongerendag wilt bezoeken, je mag zelf beslissen op deze dag wat je aan of uit trekt. Wel verwachten wij dat je netjes je jas uit doet, en deze ophant op opbergt in je kluisje. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt.
De keuze om een gloryhole te betreden is helemaal aan jou en zoals je kan lezen in ons beleid hanteren wij een safe sex beleid. Of de persoon zelf een condoom om doet is ook iets waar wij geen antwoord op kunnen geven, maar dat verwachten wij natuurlijk wel. Denk vooral aan je eigen veiligheid wanneer je deze keuze maakt. We hebben verschillende gloryholes verspreid over de hele cinema, er is er vast en zeker eentje vrij.

Wij hebben de hele dag bezoekers, niet alleen voor de cinema maar ook voor de winkel. Wanneer je bij ons naar binnen gaat wil dat niet zeggen dat je ook onze cinema bezoekt, maar we begrijpen dat je het spannend vindt. Wees vooral lekker jezelf, hou je aan de regels en leg de lat niet te hoog voor jezelf, dan kan het alleen maar heel gezellig worden.
Mocht je overige vragen hebben dan kan je die altijd aan een van onze medewerkers vragen wanneer je er bent.

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Arnhem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten