Onze vuurdoop

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Koppel G en j
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2024 08:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Onze vuurdoop

Bericht door Koppel G en j »

Wij waren gisteren voor het eerst in de EC in Arnhem we gingen onze wens in vervulling laten gaan door mijn vrouw het een keer met 5 mannen te mogen spelen nou dat is zeker gelukt het zijn er geen 5 gewoon maar 10 we hebben het zeer goed naar onze zin gehad en het is voor herhaling vatbaar tenminste niet te snel achterelkaar.
Ook wij bedanken de medewerkers van de bioscoop voor de uitleg en de rust die ze uitstralen je kunt werkelijk met alles bij hun terrecht.
Hopelijk tot een volgende keer.

Groetjes Geert en Jacqueline
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onze vuurdoop

Bericht door Zoef »

Gisteren een heerlijke middag gehad bij EC Arnhem. Het begon zo'n 2 weken geleden met een oproep van koppel G en J die op zoek waren naar 5 mannen om in een intiem groepje J eens lekker te verwennen.
Na wat persoonlijke berichten te hebben uitgewisseld was ik één van de gelukkigen en kreeg ik de datum en tijd door. Naarmate de dag dichterbij kwam begon ik steeds meer zin in dit avontuur te krijgen en hoopte dat ik hen niet teleur zou stellen. Avond van tevoren nog PB gestuurd en zeer snel reactie dat de afspraak gewoon door zou gaan. De volgende morgen nog even douchen en een scheerbeurt en toen de auto in voor een flinke rit waarbij de geilste gedachten direct in me opkwamen. Ter plaatse kwamen G en J ook net aan en na uitkleden met elkaar de ruimtes bekeken en even plaatsgenomen in de filmzaal omdat het grote bed bezet was. Hier verder kennisgemaakt en alvast voorzichtig de mooie grote 2 J's van J (dus eigenlijk de 3 J's :D) kunnen betasten. Nadat het grote bed beschikbaar kwam is J daar gaan liggen, klom ik op het bed en viel ze gretig aan om haar mondje te vullen met de aanwezige pikken en hapte ze maar wat graag naar de ballen, lekker maar ook soms wat pijnlijk, lekker sletterig en gemeen dat wel.
Omdat enkele mannen de afspraken niet nakwamen werden de plekjes opgevuld met andere aanwezige mannen zodat J wel voldoende aan haar trekken zou komen. Liggend op haar rug, buik, zittend op haar knieën, het maakte haar niet uit als ze maar een pik in haar mond kon hebben om te zuigen, en dat deed ze dan ook continu en heerlijk. Doordat ook haar heerlijke strakke kut werd bewerkt gilde ze het af en toe uit van genot. Dit ging zo een poosje door en nadat J in de sling werd gehangen, door een aantal mannen werd geneukt, haar buik ondergespoten was het even tijd voor een rustmoment. Doordat haar heerlijke strakke kut, mijn pik die tot mijn ballen diep in haar zat, omsloot had ik helaas niet lang nodig om heerlijk in haar klaar te komen, wie weet kan ik je een volgende keer, als die ooit komt langer laten genieten. Het rustmoment had ik wel even nodig ;) .
Een aantal heren is zonder afscheid te nemen stelletjes vertrokken, volgende keer wel even minstens gedag zeggen en bedanken hé heren!
Na een korte pauze en wat goede gesprekken bleek dat J nog niet genoeg had gehad. De nog aanwezige heren, waaronder ikzelf, en gelukkig voor haar enkele nieuwe pikken, werden wederom getrakteerd op een lekkere pijpsessie terwijl J die op haar knieën zat soms even gemeen omhoog keek om vervolgens naar de ballen te happen, gemeen kreng af-en-toe. Nadat ze nog een aantal ladingen over haar tieten had gehad zijn we gaan douchen en rustig huiswaarts gegaan.
Volgens mij heeft J een heerlijke middag gehad en is ze niets tekort gekomen, want de gewenste pikken waren ruimschoots aanwezig.
Zelf had ik ook een heerlijke middag en heb de hele avond uitgeput maar voldaan op de bank gelegen en denkend aan dit avontuur nog maar even de hand aan mijzelf geslagen.

G en J (en F) bedankt!
Gebruikersavatar
lullig
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jul 2023 12:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Onze vuurdoop

Bericht door lullig »

Leuk verslag Zoef, ik sluit me er helemaal bij aan. T was een geweldige middag! Dank aan iedereen :D
Hopelijk zien we elkaar weer :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten