Na een paar maanden geleden de eerste keer nu een vervolg op een heet middagje
We kwamen rond half 2 binnen eerst gezellig gepraat met medewerkers die daar waren en alle credits gaan ook naar hun wat een leuke mensen zijn het
Nu een klein verslag.
Bij aankomst bij de kleedkluisjes was het al aardig druk maar wij hadden van tevoren tegen een paar heren gezegd die hadden aangemeld dat die ook de aandacht gingen krijgen door ook alles te mogen doen met de dame.
Dat werd ook door de heren geaccepteerd gelukkig.
Eerst gekeken in de bioscoop zelf was op dat moment niet veel loos dus meteen door naar de grote kamer eerst wat gepraat te hebben en daarna ging het los.
Ze liet zich dan ook helemaal gaan en ik haar man hield hierbij mijn ogen open zodat alles goed verliep.
Ze werd gebeft overal handen op haar lichaam en daarna lekker door verschillende mannen heerlijk geneukt tot verschillende hoogtepunten.
Na verloop van tijd ff een pauze ingelast want ook de dame had wat verfrissing nodig.
Na de pauze pakte ik mijn dame vast en zat haar vast aan het kruis waar ze thuis ook regelmatig vaststaat en dan pas komt ze in haar eigen wereld zich helemaal overgeven ik ben met haar borsten gaan spelen tot ze zei klootzak en dan weet ik dat ik goed zit ben haar daarna gaan vingeren zodat ze spuitend een aantal keer klaar kwam, daarna gebood ik haar naar de gynostoel daar de handen vastgezet en haar daar door een ander laten neuken en ze had in elke hand nog een pik.
Daarna weer op het grote bed gelegd en door paar heren laten neuken en toen zei de dame tegen mij dat ze het genoeg vond ze was al vanaf half 2 bezig en toen ze dit tegen mij zei was het half 5 shapo voor de dame dus heb ik haar gevraagd of ze nog 1 ding zou willen ondergaan en dat was een spermadouche en ja was haar antwoord dus een aantal mannen nog heerlijk een lading zaad gedropt en daarna heerlijk in de douche geweest om alles schoon te maken.
Daarna de kleertjes aan en afscheid genomen van de heren en van een ander koppel die op dat moment dat wij klaar waren binnen kwamen.
Ff een melding voor de heren die er waren bedankt ook namens mijn meisje en respect dat jullie ook konden luisteren.
Groetjes Geert en Jacqueline en tot over een tijdje weer.
Wanneer dat weten we niet omdat dit gewoon leuk moet blijven voor ons en wij maken het ook nooit kenbaar.