Verslag TV dag 13/8

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
toy_peter
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 mar 2023 14:13
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Verslag TV dag 13/8

Bericht door toy_peter »

Dinsdag de stoute pumps aangetrokken en voor het eerst naar de tv dag in Arnhem. Ik hoopte dat zoveel mogelijk mannen het lekker zouden vinden om aan me te zitten en ik wilde ook zelf een stap verder gaan door voor het eerst mannen (safe) te pijpen. Dat moet een sletje nu eenmaal doen.

Ik had mijn komst vooraf in het forum aangekondigd, nuttig omdat de entree dan vrij is maar ook omdat er een paar mannen met pb reageerden en wilden afspreken. Eentje heb ik nooit meer gezien (zo gaat dat helaas waarschijnlijk vaker), de ander gelukkig wel. En dat was degene met wie ik had afgestemd welke outfit ik moest aantrekken: witte jarretelles met netkousen, witte pumps, een wit kanten slipje, een witte bh met protheses en een witte babydoll. Rianne had aangeboden om me een beetje op weg te helpen en dus kleedden we ons om in een ruimte in de kelder. Het was spannend om daarna in die outfit door de winkel te lopen, te bekijken door iedereen, en daarna de trap op. Na mijn spullen opgeborgen te hebben in een kluisje, eerst een rondje gemaakt om te weten wat er allemaal is en daarbij ook al ff in de doktersstoel en sling gaan liggen, fantaserende over wat er zou kunnen gebeuren.

Toen ik de ruimte voor de douche op het bed met mezelf ging spelen, kwam een man naar me toe die zich voorstelde als degene met wie ik via het forum had afgesproken: Jeroen. Hij was nog helemaal gekleed en begon mij heel uitgebreid te keuren, waarbij zijn handen over heel mijn lichaam gingen en ik gelukkig al snel door had dat hem beviel wat ik in huis had. Op een gegeven moment moest ik van hem naar de sling en begon hij mij lekker af te trekken. Dat trok zeker bekijks en al snel ging een andere man mij ook betasten, daartoe aangemoedigd door Jeroen. Ik had hem namelijk verteld dat ik het een geil idee zou vinden als hij me als een soort pooier aan andere mannen zou aanbieden. Toen die man me wilde gaan pijpen, gaf Jeroen ook aan dat dat zeker mocht maar dan wel met condoom. Een pooier die me ook beschermt, wat wil ik nog meer? Maar daar lag ik dan, met mijn benen in de lucht en ondertussen gepijpt worden door een man en anderen die toekijken.

Daarna wilde Jeroen zich ook gaan uitkleden en daarom zette hij me vast aan het kruis op de gang. Wat een geil gevoel dat mannen die langsliepen naar me keken en sommigen mijn pik aftrokken. Alles bij elkaar misschien wel 10 verschillende mannen die me betast hebben. Een man was (denk ik) een koning in edgen want hij bracht me iedere keer 'op het randje' om dan net op tijd te stoppen en mijn pik met een paar flinke petsen weer van de kook te brengen. Ik werd helemaal gek en vond het natuurlijk ook geil dat Jeroen het allemaal goedkeurend stond te bekijken. Die maakte me op een gegeven moment los en nam me mee naar de gay cinema. Daar moest ik mijn slipje uittrekken en een slipje met open kruis aandoen dat hij meegenomen had. Wat voelde het hoerig dat mijn pooier mocht bepalen hoe ik gekleed ben.

In die outfit terug naar de grote ruimte en daar moest ik op het bed gaan liggen. Een andere man kwam ernaast staan en legde zijn pik in mijn hand zodat ik hem kon aftrekken. Als nel deed Jeroen hetzelfde aan de andere kant. Op een gegeven moment vroeg Jeroen aan die andere man of die ook gepijpt wilde worden. Dat wilde die wel, dus allebei een condoom om en daar lagen ze op het bed terwijl ik van de een naar de ander moest en weer terug. Het lukte me om ze allebei stijf te houden, geslaagd voor dat examen. Toen kwam de edge-koning er ook bij en nodigde ik hem uit om zich ook te laten pijpen. Daar had hij ook wel oren naar en dus had ik er een derde persoon bij. Ik stak mijn kontje extra goed naar achteren om anderen de kans te geven om me lekker te betasten terwijl ik aan het pijpen was. Ook daar maakte iemand gebruik van. Wat voelde ik me een hoer!

Als laatste werd ik door Jeroen in de doktersstoel gelegd en werden mijn polsen vastgebonden. Ik had twee ringetjes meegenomen en de een deed hij om de basis van mijn pik en ballen en de ander gekruist om mijn ballen. Zo stond alles heerlijk strak, volgens de mannen een supergeil gezicht. Daardoor konden ze niet van me af blijven, terwijl een paar anderen er omheen stonden en toekeken. Op een gegeven moment moest Jeroen weg en trok hij mijn slipje uit zodat hij dat als aandenken mee naar huis kon nemen. Ik was daarna zo geil dat ik nog een stap verder wilde en mijn kutje wilde laten vingeren. Gelukkig had Rianne glijmiddel bij dat we mochten lenen en had ik zelf een handschoen meegenomen. Wat was het heerlijk om voor het eerst een vinger in mijn kutje te voelen. Dat smaakt naar meer. Toen een ander tegelijkertijd met mijn pik ging spelen, kwam ik uiteindelijk heel heftig klaar.

Een dag om nooit meer te vergeten en het smaakt absoluut naar meer! Ook Jeroen heeft erg genoten en wil zeker nog een een keer afspreken. Maar omdat hij en ik niet altijd tegelijk zullen kunnen, zoek ik ook anderen om me een andere keer op een vergelijkbare manier (als een soort pooier) te 'begeleiden'. Wie wil?

Priscilla
Priscilla als crossdresser
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten