Nieuwsgierig…bi?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
OnervarenM
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: BBW
Contacteer:

Nieuwsgierig…bi?

Bericht door OnervarenM »

Hoi allemaal,

Mijn naam is jeroen , 35 jaar oud en woon omg. Arnhem.
Wil graag een beetje experimenteren omdat ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig ben naar bepaalde dingen.
Sinds kort merk ik dat ik prostaat stimulatie prettig vind en vraag ik mezelf af of ik bi ben.
Wil daar graag wat meer mee experimenteren maar vind de drempel een beetje hoog om alleen met een man af te spreken.
Ook durf ik de E.C niet in te lopen omdat ik dat best wel spannend vind, en dit eigenlijk niet op zo’n locatie voor het eerst wil proberen.

Mocht ik (of wij ;) dit willen proberen dan zou ik dit wel graag met een wat ouder en ervaren stel willen doen.
Voelt voor mij wat meer vertrouwd.
Sta voor van alles open, mochten er mensen zijn die zich aangesproken voelen of raad hebben dan hoor ik het graag :)
PB !

Gr jeroen
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig…bi?

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Jeroen,

Leuk dat je interesse hebt in onze EroticCinema. We snappen dat het voor sommige mensen soms lastig is om de drempel over te gaan, maar wij van Erotica bijten niet. Wij zijn er om er voor te zorgen dat jij een fijne en veilige ervaring hebt in de Cinema.

Er zijn veel mannen die prostaat stimulatie prettig vinden en dat is ook niet zo vreemd en daarvoor hoef je niet perse bi te zijn. Er zijn genoeg mannen die seks hebben met andere mannen en als hetero door het leven gaan omdat ze verder niks willen met mannen. Maar dat is ook alleen maar bijzaak.

We hebben verschillende themadagen dus kijk vooral ook even bij de aankondigingen en als je vragen hebt of nog meer informatie wilt over de Cinema mag je ook altijd naar de winkel bellen binnen openingstijden. 026 445 3345

met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Arnhem

OnervarenM schreef: 25 sep 2024 12:24 Hoi allemaal,

Mijn naam is jeroen , 35 jaar oud en woon omg. Arnhem.
Wil graag een beetje experimenteren omdat ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig ben naar bepaalde dingen.
Sinds kort merk ik dat ik prostaat stimulatie prettig vind en vraag ik mezelf af of ik bi ben.
Wil daar graag wat meer mee experimenteren maar vind de drempel een beetje hoog om alleen met een man af te spreken.
Ook durf ik de E.C niet in te lopen omdat ik dat best wel spannend vind, en dit eigenlijk niet op zo’n locatie voor het eerst wil proberen.

Mocht ik (of wij ;) dit willen proberen dan zou ik dit wel graag met een wat ouder en ervaren stel willen doen.
Voelt voor mij wat meer vertrouwd.
Sta voor van alles open, mochten er mensen zijn die zich aangesproken voelen of raad hebben dan hoor ik het graag :)
PB !

Gr jeroen
Afrosensual
Geaardheid: bi
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Afrosensual »

Hoi Jeroen,

Volgende week Vrijdag(4 Oktober) is het Jongeren dag in Amersfoort. Ik ben van de mannen en op de jongerendag is het zeer relaxt. Als je de afstand geen obstakel vind wil ik je best begeleiden.

Groet,
Afrosensual
Joyjoy50
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Joyjoy50 »

Hi Jeroen, wij onervaren stel willen de glory uitproberen en misschien meer daarna..ik 48 en zij is 60..lijkt het je leuk om samen naar Arnhem te gaan? Voor mij de derde keer..voor haar de eerste keer.. let me know ..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten