Gelukkig nieuwzaad LotteMooi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
mobie200
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Gelukkig nieuwzaad LotteMooi

Bericht door mobie200 »

Hoi Lotte, ik ga vandaag ook langs komen is alweer lang geleden dat ik hier ben geweest

ik zie je vanmiddag wel

dikke kus alvast :D
jeroenjaja
Leeftijd: 39
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door jeroenjaja »

Hopelijk niet alleen buiten wit. Maar straks ook binnen. Zin om m’n pudding meerdere keren over je heen te droppen als sneeuwvlokken.
Sexreiziger
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 60
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Sexreiziger »

Jammer, Arnhem is vandaag te ver om de gouden handjes van Lotte te voelen. Ik hoop snel in Amersfoort Lotte weer eens te voorzien van een wit laagje ! Veel plezier Lotte en de gelukkigen
Hetedonder21
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Hetedonder21 »

Beste wensen ,
Hoop dat je t naar de zin heb vandaag 😘
Laatst gewijzigd door Hetedonder21 op 09 jan 2025 13:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Mr.X
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Mr.X »

Sexreiziger schreef: 09 jan 2025 09:31 Jammer, Arnhem is vandaag te ver om de gouden handjes van Lotte te voelen. Ik hoop snel in Amersfoort Lotte weer eens te voorzien van een wit laagje ! Veel plezier Lotte en de gelukkigen
Opmerkelijke nick heb je gekozen als Arnhem een brug te ver is :D
Olaf58
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Plassex
Contacteer:

Bericht door Olaf58 »

Hoi Lotte als ik zie wanneer je komt ga ik zeker proberen erbij te zijn om je keerlijk ook mijn zaad te geven en wie weet wil iemand dan ook wel lekker over mij heen plassen
Sexreiziger
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door Sexreiziger »

Mr.X schreef: 09 jan 2025 11:42
Sexreiziger schreef: 09 jan 2025 09:31 Jammer, Arnhem is vandaag te ver om de gouden handjes van Lotte te voelen. Ik hoop snel in Amersfoort Lotte weer eens te voorzien van een wit laagje ! Veel plezier Lotte en de gelukkigen
Opmerkelijke nick heb je gekozen als Arnhem een brug te ver is :D
Er staat dan ook "vandaag" ....

Iets met tijd en andere afspraken
jeroenjaja
Leeftijd: 39
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door jeroenjaja »

Gelukkig zaadjaar

Leuk oproepje. En was toch al van plan te gaan. Even rustig aangekomen en gaan zitten. Er waren al twee heren zenuwachtig een half uur naar de deur aan het staren en aan het filosoferen of ze wel op tijd zou zijn. Andere bezoekers werden minderwaardig aangekeken als er gevraagd werd of ze op de hoogte waren of Lotte zou komen of al geweest was. Leuk tafereeltje vond ik wel. Een soort gorilla gedrag hoe je jezelf hoort te gedragen. Verder werd er door de twee here flink op los gefilosofeerd of ze wel zou komen, het sneeuwde vanmorgen immers. En ja hoor de zoemer ging het was later dan aangekondigd, maar Lotte werd gespot door de heren. Ineens werden ze actief en begonnen zenuwachtig heen en weer te stappen.

Lotte en haar partner waren binnen! Ik bleef rustig afwachten. Had Lotte nooit gezien maar wat berichten hier gelezen, moest top worden. Lotte kwam de speelruimte inlopen. En positioneerde haar partner in de stoel. Direct zo’n 10-15 man om haar heen en daar maakte ze gretig gebruik van. Eén van de heren kwam als eerste aan bod en drapeerde het zaad over Lotte heen. Ikzelf heb hier heerlijk staan kjkken hoe Lotte de aandacht verdeelde tussen de mannen en haar partner. Een super geil tafereel. Met wat olie en trek en leur technieken werd elke pik geleegd.

Na een korte pauze werd Lotte ok de bank gelegd in de speelruimte. Daar werd ze verwend door haar vent en de kerels om haar heen keken aandachtig toe. Af en toe ontving ze een lozing over haar lijf. Ikzelf werd gecommandeerd in haar gezicht te spuiten. Heb dat dan ook maar gedaan, zonder tegenzin overigens.

Lotte was een mooi schouwspel. Met respect voor en van alle aanwezige.
Peter1967
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door Peter1967 »

Tjonge dat is balen dat ik dit gemist heb.
Orgasmast
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door Orgasmast »

Gelukkig nieuw jaar allemaal.
Arnhem is voor mij een vakantie bestemming. Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. Maar nu had ik nog een podcast luisterachterstand weg te werken, dus waarom niet het nuttige met het aangename verenigen en hup naar het oosten van het land. Podcastje aan onderweg en de tijd vliegt. Maar ik kwam dus vrij laat aan. Voor het eerst dus in EC Arnhem. Super aardige gasten achter de balie. Heel erg relaxed allemaal. Complimenten voor de uitleg. Dit keer geen kelder, maar een trappetje omhoog.

Lotte had ik snel gevonden en het blijft toch een fantastisch schouwspel hoe ze haar aandacht over de mannen verdeeld. Blijkbaar waren de aanwezige heren aan een tweede ronde begonnen, maar thekinkyguy had feiloos in de gaten dat er nieuw zaad gearriveerd was en bracht dat onder de aandacht van Lotte. Supertof natuurlijk. Ik mocht gelijk aan de bak. Die blik en die handen van Lotte doen wonderen met een man dus ook dit keer weer veel te snel mijn kruit verschoten. Ik moet er toch iets op gaan vinden dat ik het wat kan rekken gedurende de middag. Voordeel was wel dat ik voor de files weer naar huis kon rijden.

Lotte/kinkyguy: dank je wel!! Ook zonder podcast achterstand reis ik de volgende keer weer gewoon die kant op.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten