verwijder bericht

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
geil1000
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer naaktdag @ Arnhem, maandag 10 februari 2025

Bericht door geil1000 »

Is Puk nog geweest ?
Goodlooking
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer naaktdag @ Arnhem, maandag 10 februari 2025

Bericht door Goodlooking »

Gisteren even gaan kijken bij de cinema naar aanleiding van het berichtje van Puck.

Toen ik binnen kwam hoorde ik een van de al aanwezig mannen zeggen dat er een leuke vrouw binnen was en dat ze alleen anaal genomen wilde worden. Dus snel mijn kleren uit gedaan en naar de grote ruimte toe gelopen.

Aldaar zag ik dat er een mooie vrouw met volle borsten en een heerlijk jong koppie genomen werd door een man. Ik hoorde haar heerlijk kreunen en zag dat ze genoot van de man die haar anaal nam. Om haar heen stonden een man of 10 te genieten van dit schouwspel. Toen de man klaargekomen was werd er nog even geknuffeld en was het tijd om even af te koelen.

Ik kwam op de bank naast Puck te zitten en er volgde een leuk gesprek met haar en de aanwezige mannen. Puck vertelde dat dit echt de eerste keer is dat ze dit deed en vandaag gewoon de stoute schoenen had aangedaan en had al helemaal niet verwacht dat ze vandaag geneukt zou worden. Na een korte tijd en wat blikken gewisseld te hebben hoorde ik Puck zeggen dat ze wel een klik met mij voelde. Ik moedigde dit natuurlijk aan en gaf haar alle vrijheid om te doen wat ze wilde. Puck ging op haar knieen voor mij zitten en nam mijn keiharde pik lekker in haar handen en mondje.

Na enige tijd vroeg ze of ik haar wilde neuken maar dan wel alleen anaal. Voor mij was dit geen probleem en we namen plaats op het grote matras. In haar aankondiging zegt ze dat ze alleen maar kleine pikken in haar kontje wilt maar door de geilheid gleed mijn forse pik makkelijk naar binnen. Haar kontje voelde zo strak dat ik na enkele minuten stoten al heerlijk klaar kwam in haar kontje.

Nog even nagekletst met Puck en ze vond het heel fijn dat alle aanwezig mannen zo respectvol met haar om gingen. Wel gaf ze aan dat ze alleen sex heeft met mannen met wie ze een klik heeft en dat is helemaal prima. Ik denk niet dat dit de laatste keer is geweest dat Puck bij de EC in Arnhem is geweest.

Bedankt voor de leuke middag Puck.
Piemelschierig
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: verwijder bericht

Bericht door Piemelschierig »

Helaas is het mij niet gelukt om maandagmiddag langs te komen, klinkt als een heerlijk schouwspel... prachtig als iemand gewoon de stoute schoenen durft aan te trekken en hoop dus zeker dat Puck dit vaker doet en ik er dan wel bij kan zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten