25 maart voor de tweede keer geweest in Arnhem, mijn lief en ik. We werden wederom vriendelijk verwelkomd door de jongeman in de Erotheek beneden.
Ik verwonderde me nogmaals over de ruime opzet van de winkel en het uitgebreide assortiment.
Ook boven was alles weer prima voor elkaar. Netjes, schoon en er hing een relaxte sfeer. Het was heel rustig maar wij als stel toch direct plezier met twee andere mannen waarvan er 1 wat langer met ons samen bleef. Toen we naar huis gingen nog even gekletst beneden met de gastheer en nog wat tips gekregen omtrent de thema-avonden. Het was weer een heerlijke vroege avond en zeker snel voor herhaling vatbaar.
Lieve groet, Sofie
Review 2e bezoek
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Review 2e bezoek
Beste Sofie,
Leuk om te lezen dat jullie een fijn bezoek hebben gehad en goed ontvangen zijn in de winkel.
We hopen dat jullie nog meer leuke en spannende bezoeken gaan hebben in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema Arnhem
Leuk om te lezen dat jullie een fijn bezoek hebben gehad en goed ontvangen zijn in de winkel.
We hopen dat jullie nog meer leuke en spannende bezoeken gaan hebben in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema Arnhem
Sofie schreef: ↑28 mar 2025 19:37 25 maart voor de tweede keer geweest in Arnhem, mijn lief en ik. We werden wederom vriendelijk verwelkomd door de jongeman in de Erotheek beneden.
Ik verwonderde me nogmaals over de ruime opzet van de winkel en het uitgebreide assortiment.
Ook boven was alles weer prima voor elkaar. Netjes, schoon en er hing een relaxte sfeer. Het was heel rustig maar wij als stel toch direct plezier met twee andere mannen waarvan er 1 wat langer met ons samen bleef. Toen we naar huis gingen nog even gekletst beneden met de gastheer en nog wat tips gekregen omtrent de thema-avonden. Het was weer een heerlijke vroege avond en zeker snel voor herhaling vatbaar.
Lieve groet, Sofie
Gebruikers op dit forum: PolitesseNL en 5 gasten