SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Bende
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jan 2012 23:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Tussen A'dam en Utrecht
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Bende »

Wat jammer dat ik geen lekkere lingerie voorstellen lees :D
Ben weer terug van vakantie siemstel dussss hoop er snel een keer bij te kunnen zijn :P :P
Wat mij betreft dan het liefst een lekkere geile Roos met een heerlijk nat kutje in een lekker corset met halve of kwart cup, kousen en uiteraard hele hoge hakken ;)
Ga er alvast een beetje over fantaseren hoe jou gaatjes en onze stijve pikken (en misschien ook wel onze sterretjes??? :P ) heerlijk verwend gaan worden :roll:
Mmmm of zullen we hier vast wat geile suggesties gaan doen over wat we allemaal kunnen doen met de aanwezige staven en die heerlijke geile Roos?? :mrgreen:

Tot snel hopelijk!!
Gebruikersavatar
Siemstel
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Siemstel »

Bende : Bij zulke warme weer heeft Roos helemaal niets aan dus ook geen lingerie dan ligt ze het liefst ergens op een naaktstrand bij te bruinen en te bakken in de zon, dus haar altijd natte kutje staat dan droog door al die zonnestraaltjes.
Afbeelding
Toch Bende laat je fantasie alvast maar begaan om Roos weer aan te kleden voor de volgende ontmoeting.
Maar schrijf die geile suggesties dan op ons laatste topic van 3 augustus dan behoeven we er niet zo lang naar te zoeken.

Geile groet van Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten