SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Siemstel
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Siemstel »

Tja daar was hij dan weer de ochtend van de jongerendag op 6 juli 2012 wij sprongen al vroeg uit bed om juist die voorbereidingen te treffen die op het forum te lezen waren om er zo gekleed mogelijk naar toe te gaan zo de fans van Roos dat wilden.
Afbeelding
Bij het open doen van de kledingkamer begon dan ook het gezoek naar de juiste kleding die het meest zou doen scoren onder haar fans.
Na diverse setjes te hebben aangehad die moesten voldoen aan die wensen in combinatie met de hoge hakken in het zwart met de slotjes en de collar in een zelfde trend met de daarbij passende zwarte netkousen was er al een begin gemaakt.
Om het geheel compleet te krijgen heeft Roos uiteindelijk gekozen voor haar zwart kort leren rokje met de vele metalen ritsjes erop voor eventuele kleinoodjes in op te kunnen bergen en niet onbelangrijk was dan ook de rits die in één beweging haar rokje scheiden kon van haar mooie onderlijfje.
Verder werd gekozen voor een zelfde zwarte bustiertopje met de vele mooie zwarte strikjes aan de voorzijde en waarvan de achterzijde met vele haakjes en oogjes moest worden vast gehaakt.
Dit leek ons wel leuk, er zou dan vast wel iemand zijn die haar uit deze beklemmende positie van al die haken en ogen zou willen bevrijden.
En met een bijpassende zwarte string ( niet de misterieuze slip overigens, want die wilde ze bewaren voor ons Vaarmanneke ) dus deze als reserve toch ook maar meegenomen.
Zo werd het kleding hoofdstuk op een leuke manier die ochtend afgesloten met dank aan alle bedenkers op dit topic die hierin hebben mee gedacht, welke outfit Roos het geilste zou doen staan.
Op naar het bad daar waar eerst mijn mannetje mij na wat strubbelingetjes netjes heeft geschoren volgens het modelleke wat ook door jullie topic vrienden het meest was voor gesteld, tijdens deze behandeling ging Roos al met haar heupen draaien op het ritme van de kriebels in haar buikje, zo geil werd ze toen al van het glijden van het scherpe mes over haar kleine cameltou, de bewegingen van haar heupjes waren niet meer te stoppen en draaiden steeds sneller en sneller onder het scheermes door.
Het moest er van komen, plots sneed ik door haar zachte huidje heen, het wondje wat daardoor ontstond moest tevens ook nog weer goed worden behandeld, maar om dat goed te kunnen doen en het verdere scheren van haar venusheuveltje te kunnen volbrengen moest ik haar dan ook maar even vastleggen was mijn besluit, zodat haar kontje niet meer wiebelen kon.
Dus door haar aan de toegangsdeur van de badkamer strak te hebben vastgeketend zou ik mijn bezigheden verder moeten kunnen vervullen, en zou haar buikje niet meer kunnen meedeinen op het ritme en de klanken van de erotische achtergrond muziek die op dat moment de badkamer vulde.
Afbeelding
Maar tegelijkertijd zo zij daar stond geketend aan de deur ging er bij mij ook wat opspelen, waardoor ik zeker niet zonder kleer scheuren dat bewuste mes niet golvend meer over haar weelderige bruine hazelnoten lijfje zou kunnen trekken, daar waar nog enkele plukjes van die mooie zwarte haartjes stonden welke nog weg geschoren moesten worden volgens haar.
Inmiddels was ze vanzelf daar zo nat van geworden dat scheercel niet meer nodig was.
Maar met zo'n heftig kloppende stramme kabouter als dat ik die toen had, bij het zien van dat mooie vast geketend krullend lijfje vragend om meer en met al die overheerlijk zoet stromende lichaams sappen vanuit haar druipend grotje over haar benen heen naar haar voetjes toe, valt het niet mee om dan toch je beoogde werk uit te kunnen voeren.
Dus had ik haar armen maar weer van de deur losgemaakt zodat ze voor over gebukt kon gaan staan met de handen rustende op de badrand, zodat ik haar even lekker van achteren wijdbeens nemen kon.
Hhhmmm wat een genot al die sappen welke ik eerder uit haar liefdesgrotje klotsen zag dat ik die nu voelde stromen over mijn zware volle ballen heen.
Wat er in een mun van tijd voor zorgde dat ik als een raket klaar kwam, waarna voor even haar buikje was uitgebibbert en ik zodoende alsnog haar grasveldje in de juiste vorm modelleren kon.
Waarna we nog even lekker in het bad uit konden rusten voor ons bedoelde uitje te Arnhem.
Maar onderweg daarheen toen we in de file geraakten kwamen haar kriebeltjes in d'r onderbuikje weer naar boven, zeker toen de vrachtwagen chauffeurs in de gaten kregen hoe haar beentjes op het dashbord van de auto waren gelegen, werd het in de file een kakofonie van toeter geluiden met de daarbij behorende lichtsignalen.
Waarschijnlijk vonden die hoger gezeten vrachtwagen chauffeurs het nu op deze manier niet eens zo erg om de file te staan, maar wat er wel voor zorgde dat wij ongeveer 3 kwartier later aan kwamen in Arnhem dan dat we hadden gepland.
Daar aangekomen was het al erg druk met de reeds bekende en onbekende gezichten, zo stonden Joop en vele anderen al snel bij de tafel waar Roos haar meegenomen party balletjes op neer plaatste voor eventueel die mensen die er die middag misschien geen bal aan zouden vinden, deze zouden dan op deze manier toch nog een lekker hartig balletje van Roos mee kunnen pikken.
En dat velen haar balletjes lekker vonden bleek wel, want in no-time waren ze verdwenen en was de schaal weer leeg.
Na wat vrienden en bekenden te hebben gegroet en enkele forum verhaaltjes te hebben uitgewisseld kon de pret beginnen en werd de speelweide opgezocht, welke door velen werd betreden om ons allen daar te gaan vermaken.

Afbeelding
En nu wij al wat ervaringen van dat spel hebben gelezen denken wij dat het een ieder het wel naar zijn/haar zin heeft gehad.
Wij in ieder geval wel, iedereen heeft zich in onze ogen dan ook correct gedragen wat smaakt naar weer in een volgende keer.
En voor zover in de namen kan herinneren die zich hebben gemeld het volgende.

Vaarman; Bedankt voor het openen van de haakjes van mijn topje.
Kingp ; Weer leuk dat je toch ook nog weer even kwam.
Joop ; Je weet je bent een schat.
Thargor ; Met jou kun je de wereld aan.
Jan54 ; Ik heb genoten van je cockring, waardoor je het lekker lang vol hield.
Gotchad ; Je bent een lekkere kerel, maar volgende keer niet met je sleutel in mijn kousen haken.
Rick Rick ; Wat heb jij een lekkere pik.
Sjaak ; Lekker jong en lekker fel.
Helix ; De diesel starte toch na een lekker lange aanloop.
Johan544 ; Op het laatst stond hij toch nog present.
Befkeffer ; Je deed je naam eer aan maar dan als Beftekkel.
Verrassingseitje ; De langste naam maar ook het verrassendste kopje.

Afbeelding

Dit zijn zomaar wat namen die ik me kan herinneren maar ook de vele anderen waar wij plezier mee hebben beleefd, hopende dat ook jullie het naar je zin hebben gehad en we zouden het leuk vinden dat ook jullie je ervaring zouden neerzetten op dit topic.

Groetjes RoosAfbeelding
en Siem van Siemstel
Mens zijn voor een Mens
lekker1982
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2012 13:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door lekker1982 »

Gaan jullie morgenmiddag ook heen? Kunnen jullie mij misschien rondleiden en misschien meer.
Gebruikersavatar
Siemstel
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Siemstel »

lekker1982 ; Vanmiddag gaan we niet naar EC te Arnhem,waarschijnlijk zullen we er pas weer de eerst volgende keer op de jongerendag zijn van vrijdag 3 augustus.
maar dan kondigen we ons wel weer aan.
Mocht je daar dan ook bij kunnen zijn, wil Roos je uiteraard wel rondleiden en mocht er dan ook nog een klik ontstaan dan kun je zeker ook meer verwachten van haar, zoals in onze topics al wel is vermeld.
Dus ik zou zeggen lees deze even door, dan ben je al van veel acties van haar op de hoogte.
Afbeelding
Groetjes Siemstel
Mens zijn voor een Mens
Thargor
Berichten: 147
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Thargor »

En aktief zal het zeker zijn...... ;-)
Dank jullie voor de heerlijke dag en d emooie woorden... xx
Gebruikersavatar
Siemstel
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Siemstel »

@Thargor
Heerlijk mens ben je om te plagen :lol: moeilijk om ervan af te blijven!

liefs Roos..Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
william
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 mar 2011 17:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door william »

Siemstel schreef:William wij waren er tot ongeveer 20.30 uur en we hebben je niet meer gezien, jammer dat we je toch op een of andere manier zijn misgelopen want wij kwamen ook voor jou.
Overigens het was echt gezellig en vele met ons hebben het erg gezellig gehad naar dat we hoorden en we hopen dan ook nog wat ervaringen van al die mensen te mogen vernemen hier op dit topic dat maakt het voor ons alleen nog maar leuker om er snel weer heen te gaan.
Onze uitgebreide ervaring volgt nog begin deze week
Groetjes Siemstel
Hoi ik was er pas na 20.00 jullie waren net een half uurtje weg, er was wel een jong stelletje maar voor haar de 1e keer denk ik. Volgende x beter. Gr. William
Thargor
Berichten: 147
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Thargor »

Roosje, oh uwe heerlijkheid :P
Gaarne laat ik mij plagen... en jouw grip en bewegingen zijn onnavolgbaar....
Gebruikersavatar
Siemstel
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

SIEMSTEL kwam weer op 6 juli naar de JONGERENDAG

Bericht door Siemstel »

Thargor; ik wil ook onnavolgbaar blijven en wil je dan ook zonder dat je het beseft tot een ongekend hoogte punt brengen dan heb ik die grip op jou gehad waar ik op kick, want soms voel ik me net zo'n vleesetende plant.
Afbeelding

Groetjes Roos xxx
Mens zijn voor een Mens
Thargor
Berichten: 147
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Thargor »

In dit geval laat ik mij gewillig opvreten! Jij hapt maar!!! ;-)
Maar zonder het te beseffen zou wel een zeer hoog hoogtepunt zijn....
Als je dat weet klaar te spelen, dan schrijf ik een ode aan je...

xxx
Geert...
Gebruikersavatar
Bende
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jan 2012 23:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Tussen A'dam en Utrecht
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Bende »

Nou Roos hoop dat je een lekker bad hebt gehad! Zoals op de chat gemeld hoop ik er de volgende x bij te zijn!
Neem ik mijn douchekop en haakje mee en hoop ik dat je wat lotion kan gebruiken!! ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten