Vrijdag 13 Juli Stellen/Swingers Party van 20.30u tot 24u

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Vrijdag 13 Juli Stellen/Swingers Party van 20.30u tot 24u

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Ons wordt regelmatig gevraagd een avond te houden voor stellen alleen, om aan deze vraag gehoor te geven, organiseert EroticCinema Arnhem vrijdagavond 13 Juli voor de 6de keer een gezellige stellen / swingers avond.

Let op: 13 Juli is onze laatste Stellenavond voor de zomer stop. De maand augustus slaan wij even over vanwege de vakantie periode.

Wij houden v.a. 20.30u tot 24.00u de cinema vrij voor alleen stellen en swingers zij worden ontvangen met een kopje koffie en verder verzorgen wij op deze avond ook een drankje en hapje, de stellen/swingers kunnen binnenlopen tot 22.00u, dan sluit de winkel maar de cinema blijft voor de bezoekers van de stellen/swingers avond open tot 24.00u

Er worden geen mannen alleen toegelaten!

Stellen en swingers die deze avond bezoeken, krijgen 10% korting op aankopen in de winkel.

Fantasieën en/of ideeën? maak het kenbaar, meld het ons per mail of bij aanmelden een opmerking plaatsen.

Om file vorming te voorkomen, willen wij een beperkt aantal stellen toelaten voor deze avond en moet er aangemeld worden. Vol is Vol!!

Entree is € 30.00 per stel. Incl. drankje en hapje.

Meld je aan in de winkel, bij oproep/mededelingen of bij de agenda van onze cinema site.

http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=220
Gebruikersavatar
StelArnhem
Berichten: 117
Lid geworden op: 31 okt 2011 13:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdag 13 Juli Stellen / Swingers Party

Bericht door StelArnhem »

Wie gaan er ook......of zijn de meeste op vakantie?
Beide Bi !!!
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrijdag 13 Juli Stellen/Swingers Party van 20.30u tot 24

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Lieve mensen, ik ben blij dat er al weer volop gereageerd word, ik heb er helemaal zin in, ik ben net terug van vakantie en ben weer helemaal opgeladen!! Nee, nee, ik hoor jullie al denken: misschien krijgen we haar nu wel in een mooi pakje!! Nee, ik verzorg jullie wel met de catering, dan gaan jullie in ieder geval tevreden weer naar huis. Dit is even de laatste zoals jullie kunnen lezen dit i.v.m. de vakantie tijd, maar daarom zal het er niet minder spannend van worden, ik heb het assortiment "speeltjes" wat aangevuld, en denk dat het wederom een gezellige avond gaat worden, aan mij zal het niet liggen.
Voor degene die nog niet op deze avond geweest is, je moet het gewoon een keer mee maken, dan weet je wat je mist ..... en kun je er over mee fantaseren.

Dikke kus van Carla alvast, en tot vrijdagavond in Arnhem.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten