Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2245
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Meesteres Charisma Gold

Organiseerd wederom deze spannende en geile BDSM sessie op woensdag 12 September van 12.00u tot 16.00 en van 19.00u tot 22.00u bij EroticCinema Arnhem.

(men kan,binnen deze 2 blokken ten alle tijden binnen komen en meedoen en/of weer weg gaan)

Op deze middag zal er veel gespeeld worden ( binnen elkaars grenzen) op bdsm gebied.
Respect en wederzijds vertrouwen staan voorop.
Voor iedereen die BDSM minded is zal er een thema bij zijn en het spannend vind mag meedoen.

Iedereen is welkom om te kijken bij deze sessie en de entree bedraagt normaal € 12.-
Deze bezoekers zijn niet verplicht om mee te doen.

EroticCinema is deze dag verder gewoon geopend voor alle andere reguliere bezoekers van de Cinema!!!

Diegene die mee wil doen aan deze BDSM sessie betaald aan de balie € 50.- en krijgt daarvoor een polsbandje om waaraan Meesteres Charisma Gold kan zien dat jij aan de sessie mee doet.

Er worden geen film of andere opnames gemaakt.
Discretie is gegarandeerd !!!

Zorg dat je erbij bent.

Je hoeft je zelf niet van te voren aan te melden, als het jou spannend lijkt mee te doen kan ten aller tijden een polsbandje aan de balie gekocht worden.

Ook bij deze sessie krijgen onderdanige vrouwen (slavinnen) gratis entree.

Mannen die hun vrouw als slavin aanbieden krijgen gratis entree
Bijlagen
BDSM 20September.jpg
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2245
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Wat is BDSM eigenlijk? Ook wel SM genoemd.

BDSM is voor de meeste mensen iets onbegrijpelijks en er heerst een groot taboe over. Liefhebbers van BDSM zullen er ook niet gauw over praten met familie, vrienden of collega's. Toch zijn er heel veel mensen die er van houden en het gebeurd in de praktijk vaker dan men denkt. Maar wat is het eigenlijk en is het eng of gevaarlijk? BDSM kan op vele manieren worden uitgevoerd en het gebeurd echt niet alleen maar in donkere kelders!

BDSM
Bondage, Discipline, Sadisme, Masochisme.

Bondage= sadomasochistische omgang met een vastgebonden partner.
Discipline= gehoorzaamheid aan voorschriften en bevelen.
Sadisme= geslachtslust gepaard met een onweerstaanbare neiging het voorwerp van begeerte voor en gedurende de bevrediging fysiek en mentaal te pijnigen.
Masochisme= het beleven van plezier aan het ondervinden van pijn.

In de volksmond is BDSM beter bekend als SM. Het is een spel waarbij 1 persoon (soms meerdere personen) macht uitoefent over 1 of meerdere personen. Vaak gaat dit gepaard met bondage door middel van touw, tape, leer en werktuigen. Maar dit hoeft echter niet altijd. Hoever het spel gaat en waar de grenzen liggen wordt vooraf afgesproken. Tevens wordt er een codewoord/ stopwoord afgesproken zodat het spel afgeremd kan worden of acuut wordt gestaakt, als een grens toch wordt overschreden. Het belangrijkst is dat alles geheel vrijwillig gebeurd. BDSM is erg omvangrijk en kent veel vormen en soorten.

Hieronder een kleine greep uit de verschillende spel varianten binnen de BDSM-wereld.

Bondage: vastbinden van een onderdanige partner.
Spanking: billenkoek, met blote hand of hulpmiddel.
Slaan met zwepen: onderdanige partner liefdevol of hard slaan met een zweep.
Kaarsvet: gesmolten (speciale) kaarsvet op de huid druppelen of gieten.
Ponyplay: een rollenspel waarbij de onderdanige partner een pony speelt.
Mindplay: overwicht uitoefenen met woorden; een onderdanige partner doet precies wat hem of haar wordt opgedragen.
Electroplay: "behandeling" d.m.v stroom.

BDSM kan ook met zachte hand,

De meeste mensen denken bij BDSM altijd aan zweepjes, leer en kettingen, dit is maar voor een gedeelte waar. Iemand vastbinden en dan liefdevol strelen of met een veertje kietelen is ook een onderdeel van BDSM! Veel mensen experimenteren thuis ook wel eens met bondage, door hun partner een keertje vast te binden. Dit gebeurd vaak met speciale zachte handboeien, "love cufs" genaamd. Vaak wordt de partner hierbij ook nog geblinddoekt om het extra spannend te maken..
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2245
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

;)
charismagold
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2010 13:35
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door charismagold »

Laatst gewijzigd door charismagold op 13 okt 2012 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
sletpaul
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jul 2012 12:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door sletpaul »

Lieve charisma, ik probeer er bij te zijn de twaalfde. Ik vind het eerlijk om door jou gedomineert te worde.is er dan ook ruimte om plasspellen te spelen, zoals wij dit ook in ede speelden. Ook het gedwongen klaarkomen op jou en voor je zitten vind ik heerlijk, hopelijk kan dit ook met bijv een masker op omdat ik het lastig vimd dat iedereen kan kijken en zelf niet mee doet. Dus is het mogelijk dat ik als onderdeel van het spel door jou een gezichtsmasker op krijg voor dat je me gaat gebruiken voor jou en mijn spel. Je slaafje
genieter
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 aug 2010 13:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door genieter »

Hoi meesteres

Ik heb al een keer een sm sessie met je gehad was doen in hilversum. Maar omdat je dat alleen nog in Arnhem doet. Probeer ik er ook bij te zijn maar je deed het altijd samen met een collega meesteres maar daar lees ik niks over kom je nu alleen dit keer.

je slaafje
charismagold
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2010 13:35
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door charismagold »

Laatst gewijzigd door charismagold op 13 okt 2012 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
charismagold
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2010 13:35
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door charismagold »

Laatst gewijzigd door charismagold op 13 okt 2012 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
charismagold
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2010 13:35
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door charismagold »

Laatst gewijzigd door charismagold op 13 okt 2012 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
peterpeter
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 aug 2010 18:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Woensdag 12 Sept. Bdsm Dag met Meesteres Charisma Gold

Bericht door peterpeter »

hallo meesteres,

ik ga zeker proberen er woensdag bij te zijn. Ik had wel (maar liefst) 3 vragen: is er iets van een dresscode, ik heb nl. helemaal niets zwarts of van leer. En kan iedereen toekijken of is de sm in een aparte ruimte? Persoonlijk zou ik het niet zo leuk vinden als er weinig slaven zijn en veel kijkers (die de hele tijd in en uitlopen). Derde vraag is hoe ik kenbaar maak wat ik zou willen uitproberen (en wat niet). Wordt dat ter plekke vooraf besproken, of is er een invullijstje of gewoon een beetje dingetjes uitproberen tot iemand stop zegt? Ik ben echt een leek op dit gebied dus ik hoop niet dat de vragen dom overkomen.

met vriendelijke groeten, slaaf Peter
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: fckmee4 en 7 gasten