Beste EC vrienden,
Aflopen maandag was er door Jack een heerlijk feest georganiseerd. Was fantastisch allemaal, kunnen jullie lezen in de verslagen. Helaas kon me maatje Sem en Frans niet komen ivm werk. Via kik komt het een van het ander.
Ik had met Ellen en Sem om 11.00 uur afgesproken, wetende dat Frans er ook zou zijn. In de winkel Sem ontmoet, kleren aan en naar boven. Voor mij een uitwedstrijd, kom heel weinig in Arnhem. Boven Frans en Eddy de Eagle ontmoet en het was gelijk gezellig. Eerst met z'n alle koffie gedronken en daarna de kleren in de locker. We hadden allemaal ongeveer 2 uur de tijd, dus naar binnen en het feestje kon beginnen. Ellen heeft ons heerlijk opgewarmt en het duurde niet lang nadat Ellen me geil gepijpt had dat ik haar heerlijk neukte. Het was rustig binnen dus een lekkere DP en een squirtende Ellen was zo geregeld.
Even later kwam Jack ook binnen. Jack liet Ellen zijn grote pik diep pijpen, oh wat geil. Daarna een dp gedaan, ik lag onder en Jack neukte Ellen goed hard in haar kontje. Wat geil zeg als Ellen dat boven op mij ligt te kreunen. Ik moest hard tegendrukken anders gingen we van het matras af.
Ellen gaf aan dat ze het geil vondt om ondergespoten te worden. Jack deed het ligt aan van de douche zodat alles goed te zien was. Handdoek op de grond en Ellen maar pijpen en haar geilste blik opzetten. Ellen ging op haar rug liggen met 5 ruukkende mannen boven haar, je zag Ellen genieten. Uiteindelijk is iedereen klaargekomen en Ellen heeft heerlijk geil warm sperma over haar heen.
Nu allemaal even douchen en samen uitrusten van het harde werken. Aan het einde nog even gezellig intiem nagepraat over de dingen in het leven.
Beste EC vrienden, wat was dit een geil, intiem en gezellig feestje.
Ik zeg goed weekend allemaal en tot de volgende keer..
Groeten,
Dave
Afterparty met Ellen n.a.v. feest Amersfoort.13 mei
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Afterparty met Ellen n.a.v. feest Amersfoort.13 mei
Mooi verslag Dave! Geeft goed weer hoe relaxed deze geile lunchsessie is verlopen.
Met Ellen als beleg op of beter gezegd tussen de verschillende sandwiches;-).
Super geil om verschillende keren alle 3 haar gaten tegelijk in gebruik te hebben en haar met 5 man van een echte spermadouche te voorzien.
Een goed begin van het Pinksterweekend!
Frans
Met Ellen als beleg op of beter gezegd tussen de verschillende sandwiches;-).
Super geil om verschillende keren alle 3 haar gaten tegelijk in gebruik te hebben en haar met 5 man van een echte spermadouche te voorzien.
Een goed begin van het Pinksterweekend!
Frans
- Ellen
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Afterparty met Ellen n.a.v. feest Amersfoort.13 mei
Dave wat een lekker verhaal van deze middag ivm tijdgebrek schrijf ik later meer over hoe ik het beleefd heb. Wat schattig dat je het lekker vond geplet te worden door mijn tieten.
Frans had de spieren ook weer in orde. Fijn zo'n after party.
Frans had de spieren ook weer in orde. Fijn zo'n after party.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten