Donderdag 19 september
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Donderdag 19 september
Ik denk nu niet meer ze waren op tijd en zouden ook rond aangegeven tijd weer gaan
-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Nee we hebben ons aan de tijd gehouden zoals opgegeven.
Was prima en we hebben genoten.
Vonden wel een aantal mannen een tikje te passief en afwachtend en ik moest af en toe de heren een beetje aansporen.
Volgende keer mag er meer geneukt worden in plaats van al dat geaai en gestreel.
Wat betreft de prive berichten die heb ik gelezen en daar doe ik verder niets mee.
Als er een "uitnodiging" staat is elke man welkom.
Dus tot volgende keer, zal dan weer een oproep/ uitnodiging plaatsen. Bedankt allen en ook zeker namens mijn vriendin.
Was prima en we hebben genoten.
Vonden wel een aantal mannen een tikje te passief en afwachtend en ik moest af en toe de heren een beetje aansporen.
Volgende keer mag er meer geneukt worden in plaats van al dat geaai en gestreel.
Wat betreft de prive berichten die heb ik gelezen en daar doe ik verder niets mee.
Als er een "uitnodiging" staat is elke man welkom.
Dus tot volgende keer, zal dan weer een oproep/ uitnodiging plaatsen. Bedankt allen en ook zeker namens mijn vriendin.
-
- Leeftijd: 64
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Het was geweldig. Het is zo bijzonder geil om zo'n mooie en ogenschijnlijk gewone vrouw waar je in de stad even voor om zou draaien binnen te zien lopen, zich uit te kleden, naar de matras te gaan, wijdbeens gaan liggen en met zoveel pikken aan de gang te zien gaan. Ik heb haar als eerste geneukt en dat kutje is gewoon te lekker om dat lang vol te houden zonder klaar te komen. Daarna gestreeld, anaal gevingerd, gelikt. Heerlijk. Volgende keer ben ik er weer bij en zorg ik dat ik haar twee keer kan neuken, in beide onderste gaatjes. Verdient dit mooie lichaam echt. Prachtig en heerlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten