Heerlijke stellen op 9 november

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
cockring
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Heerlijke stellen op 9 november

Bericht door cockring »

Het was gisteren een geweldige zaterdagmiddag in Arnhem.

Zoals aangekondigd kwam het stel Kinkyus rond 2 uur de cinema binnen. Ik heb het stel hier al eerder ontmoet en dit was een leuke hernieuwde kennismaking. Loretta is een prachtige sexy dame, goed verzorgd en mooi opgemaakt, mooie borsten, een strakke kont (wel koud in het begin.. ;) . Ze was gekleed in sexy zwarte lingerie; een mooie bh, string, jarretelgordeltje, kousen en high heels…WoW…
Ze begon in de cinema een bdsm spel met haar partner. Hij mocht toekijken hoe Loretta de mannen zou gaan verwennen. Al snel kwam ze naast me zitten, en trok ze mijn pik stijf, daarna volgde een heerlijk pijprondje en spoot ik mijn zaad over haar tieten. Na een tijdje nam ze haar partner mee naar de cruising ruimte, de mannen volgden vanzelf.
Tijdens een pauze lekker ontspannen met hen gebabbeld over hun bdsm avonturen…daarna nam Loretta in de sling plaats en ging daar het avontuur verder…
Ondertussen hoorde ik op de achtergrond dat een ander stel, Orka, de xxx ruimte binnenkwam. Ze kregen eerst een rondleiding door een medewerker van de EC. ( de altijd correcte en ontspannen ‘man met het petje’). Ze kleden zich daar om en verdween daarna uit mijn beeld. Ze zouden toch niet weer de cinema verlaten hebben, dacht ik nog.
Klaar voor een nieuw avontuur kwam ik weer in de bioscoopzaal uit waar dit lekkere stel bezig zag. Gelukkig waren ze er nog….en hoe. De dame lag op het bed, pijpte haar man en een andere man en werd ondertussen in haar mooie strakke kutje geneukt door een andere man. Ik zag mijn kans schoon toen er een plekje naast haar vrij kwam en zag een lief maar o zo ondeugend koppie, ze was prachtig gevormd, haar heerlijke tieten staken boven haar bh en jurkje uit en haar kut was heerlijk glad. De hoge laarzen maakte het plaatje compleet. Ze nam mijn pik in haar handen en daarna in haar gulzige pijpmondje. Al snel kwam ik voor de 2e keer klaar en spoot mijn condoom vol..effe bijkomen nu..stel Orka was ook wel toe aan een korte pauze. Op de gang lekker ontspannen en leuk verder kennisgemaakt :) ze waren voor het eerst in deze cinema. Ze wilden nu de xxx ruimte gebruiken en vroegen of ik met hun mee wilde. Nou, euuhhh….dat dacht ik wel, wat een privilege een trio met zo’n leuk, gezellig en ontspannen stel. Heerlijk met de dame en heer gespeeld op het grote bed, ik neukte haar strakke kut vaak en lang, terwijl ze door haar man anaal werd gevingerd.
Ik voelde hoe ze haar kuitspieren samentrok..lekker. Ze genoot met volle teugen, haar man en ik ook..
We overlegden hoe we samen deze middag zouden afsluiten en besloten dat ik haar neukte terwijl ze haar man pijpte..geil om dit mee te maken..na een tijd spoot het zaad in haar zaadvragende mondje…hmm.
We praten nog wat na over dit geile avontuur en keken terug op een geslaagde kennismaking..wordt waarschijnlijk een andere keer vervolgd. We namen afscheid, kleden ons aan en gingen weer ieder onze weg.
Al met al een zeer geslaagde, geile, maar zeker ook leuke en ontspannende middag in de EC!
Bijames
Geslacht: Stel
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Heerlijke stellen op 9 november

Bericht door Bijames »

Willen wij ook een keer meemaken! Loopt men naakt daar over het algemeen!?
cockring
Contacteer:

Bericht door cockring »

Leuk, jullie zijn van harte welkom :D .

Op de naaktdagen na, is dat wisselend; de dames zijn vaak gekleed in lingerie of een jurkje. De mannen zijn óf naakt óf hebben een boxer/slip óf gekleed. Ik ga altijd naakt, al dan niet met een metalen cockring.

Stuur me anders een pm voor verdere toelichting ;)
erwin69
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 53
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door erwin69 »

Goed verslag weer.
Gefeliciteerd met de 'award' van november24.
Wat een mazzelpik ben je toch.
Jij valt toch elke keer met je neus in de boter.
Grappig dat de spellingscorrectie er 'kuitspieren' van maakt. :D
cockring
Contacteer:

Bericht door cockring »

Dank Erwin,

Ik mag de laatste tijd niet klagen over het aantal scores. :D . Sta weer op ‘springen’ en ben benieuwd wie ik de volgende keer ontmoet. Ik heb mijn award nog niet ingewisseld.
Ook de kuitspieren kunnen samentrekken, haha. Maar in dit geval bedoel ik haar heerlijke kutspieren :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten