3-2-25 Date day Poezenbeestje en Mike1966

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

3-2-25 Date day Poezenbeestje en Mike1966

Bericht door Mike1966 »

Date day stond dit keer weer eens in het teken van een EC bezoek en wel onze locatie te Arnhem. Uiteraard leefde wij er beide van te voren alweer naar toe. Wat er dan ook voor zorgde dat we beide al vroeg bere geil waren. De rit om Poezenbeestje op te halen was er dan ook al het nodige contact en opdrachtjes. Wat nemen we wel mee, wat niet. Wat aan en wat juist niet, make-up etc etc.
Het is een stukje rijden dus mooi op tijd zijn we op pad gegaan na eerst thuis nog wat geteased te hebben waardoor “the heat” al aardig aan was in de auto. Clitje bespelen vochtigheidsgraad ophogen zodat al rijdend de lush geplaatst kon worden die pas in de EC weer uit zou gaan! De controle van de lush en mijn slet haar clitje lag uiteraard bij mij :-)
En jawel ergens onderweg mocht zij alvast één keertje klaar komen!! Uiteindelijk iets te vroeg in Arnhem aangekomen en nog even in de auto met mijn slet gespeeld terwijl er mensen verbaast naar de auto keken :-) Toen naar de EC gelopen waar de deur toen net open was.
Boven uitkleden terwijl er wat heren binnen komen. Als laatste heb ik de lush uit haar al druipende kutje verwijdert en mijn lust slet meegenomen naar de “Dark-room”. Vervolgens Poezenbeestje aan het kruis vast gezet, geblinddoekt en gestart met het spel. Beetje tepels teasen, kutje pleasen maar geen orgasme toegestaan, dicht bij haar oor vertellen dat er nog veel genot volgt. De meegelopen heren bleven beleefd, misschien iets te beleefd (vragen staat vrij) stil en op afstand toekijken! Even laat ik haar geboeid aan het kruis staan, controleer de sling en leg er een handdoek in om mijn sexual soulmate daarna van het kruis te halen en in de sling te helpen. Kettingen moesten rinkelen :-) niet alleen die van de sling maar ook de kettingen van Poezenbeestje haar aangekondigde outfit. Sling hing redelijk op hoogte, voor mij liever iets hoger maar, blijft helaas lastig om even snel aan te passen qua hoogte maar dat terzijde. Heerlijk mijn pik langzaam diep in haar kutje gedreven en toen langzaam en samen genietend van het genot. Deze eerste ronde was ik niet opzoek naar aflossing en diverse mannelijke bezoekers keken toe. Ondertussen liep er nog een stel in de EC dus de heren verdeelde hun aandacht. Na een heerlijke neuk partij die ik afsloot met een bulderend orgasme van ons beide dirigeerde ik Poes naar de love seat waar ik haar in plaats liet nemen. Zelf stapte ik wijdbeens over de loveseat zodat Poes mijn harde dikke pik kon schoon pijpen en haar eigen sappen tot zich kon nemen. Heerlijk om zo gepijpt te worden, face-fucken en chockend genoten we beide terwijl we door vele heren aanschouwd werden. Even een korte break voor de vochthuishouding.

We vervolgde onze middag in de hetero zaal zittend op stoelen tegenover het matras. Elkaar met de handen bespelend met een zaal vol mannelijke toeschouwers. Als snel was ik weer op “oorlogs” sterkte en liet ik Poes plaats nemen op het matras. Dook met mijn mond op haar druipende kut en genoot daar enorm van, waarna ik haar met haar kont op matras en ikzelf staand ernaast afwisselend zacht, hard en diep neukte. Diep in haar ogen kijkend daagde ik haar uit om de benodigde toestemming te vragen om te mogen klaarkomen :-) Mijn slet stelt die vraag of smeek bede graag zo lang als mogelijk uit maar, tegen het genot kon ze niet lang weerstand bieden en dus kwam de vraag toch nog snel. NEE , nog niet!! Nog even ging ik door met haar al neukend genot te geven en toen ik zag dat ze een orgasme echt niet langer tegen kon houden gaf ik toestemming maar dan we tegelijk klaarkomen dus moest ze het nog even tegenhouden tot ik aftelde van vijf naar nul met even zoveel diepe krachtige stoten. Toen was er geen houden meer aan, ze kwam in een trein van orgasmes terecht die haar rechtstreeks haar sub space in leidde en wat ze zelf niet meer kon stoppen!! Na een poosje en met een beetje hulp van mij stopte ze het en was een korte pauze zeer wenselijk. Ondertussen was het andere stel volgens mij in de glory holes achterin de hetero zaal actief aan het geluid dat daarvandaan kwam te oordelen.

Na de korte drink pauze weer terug naar de centrale ruimte het grote matras. Voor mijn gevoel tijd om te delen! Poes op haar rug op het matras ik tussen haar benen met mijn hoofd zoog ik mij vastbol haar clit. De heren waren ons gevolgd, het andere stel had de EC verlaten, waardoor ik om mij heen kon kijken of er heren in ons “plaatje” paste. Aan beide zijde van het matras was een pik binnen handbereik van Poes echter, stuurde ik er niet op aan dat ze er iets mee kon gaan doen. Even later was het mijn beurt om over dwars op het matras op mijn rug plaats te nemen. Mijn onder benen over de rand en Poes staand daartussen boog zij zich voorover om mijn eikel en pik oraal te verwennen. Zo zalig!!! En toen vroeg de eerste dappere toeschouwer of hij haar mocht aanraken, ja dat mag maar niet vingeren was het antwoord. Dat lieten drie heren zich geen tweede keer zeggen. Hoewel één heer toch nog tweemaal terecht gewezen moest worden. Deze kreeg dan ook geen toestemming om Poes te neuken…….na een lange heerlijke en uitgebreide pijp sessie had ik enorme behoefte haar nog eens te neuken op het grote matras. Nu Poes op haar rug en ik staand op de grond tussen haar benen mijn pik wederom haar kut in duwend om haar zalig te neuken. Benen tegen mijn schouders omhoog en in een lekker tempo neukend. Bij het veranderen van positie kwam een kluis sleuteltje vast te zitten in haar visnet kousen. Dit onderbrak de lust eventjes om weer vrij te komen. Meteen even een slokje gedaan en de massage olie uit het kluisje gepakt.

Terug op het centrale matras was het mijn beurt om relaxed op mijn rug te gaan liggen. Mijn lust slet nam naast mij plaats op het matras en met een royale hoeveelheid heerlijke olie startte zij een heerlijke pik massage mmmmm zo zalig eikel, pik, ballen en onder balzak zo zalig echt helemaal heerlijk genieten onder toezicht van een man of tien denk ik wel!! Of men genoot van het uitzicht of jaloers was geen idee maar, ik kan jullie allemaal verzekeren dat het zo vreselijk zalig was!!
Na verloop van tijd maakte Poes duidelijk dat ze mijn pik nog een keer diep in zich wilde voelen pulseren en wie ben ik om haar dat te weigeren?
Dus slet weer op haar rug en ik weer staand naast het matras om ons samen nog eens zeer intens naar een gezamenlijk hoogte punt te neuken. Wederom wisten we simultaan klaar te komen, wat een genot!!! Na nog even nagenoten te hebben, het matras weer gefatsoeneerd te hebben en de vloer droog gemaakt te hebben tijd om even op de bank naast het matras te relaxen alvorens onder de douche te stappen.

Bij de kluisjes nog even wat geklets en kennis gemaakt met GeorgeB, tijdens het aankleden, alvorens we weer zeer tevreden huiswaarts gekeerd zijn na een heerlijk middagje EC Arnhem.
Bijlagen
Spelen met lush onderweg naar EC
Spelen met lush onderweg naar EC
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Poezenbeestje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 3-2-25 Date day Poezenbeestje en Mike1966

Bericht door Poezenbeestje »

Wat een fantastische geile middag gehad. Ik heb echt enorm genoten van de sfeer en de geiligheid. En vooral genoten van de seks ! :lol:
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966

This kitten has delicious claws to play with..
GeorgeB
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door GeorgeB »

Heerlijk verslag en leuk met jullie kennis te hebben mogen maken.
"Wij zijn vaak geneigd om anderen te beoordelen door onze eigen ervaringen, maar dat is niet altijd de waarheid."
Rickjsw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Rickjsw »

Wat een mooi verslag Mike! Dit soort verslagen laat zien wat er allemaal in de EC te beleven kan zijn..leuk dat je dit met ons deelt.
Mike1966
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Rickjsw schreef: 06 feb 2025 22:09 Wat een mooi verslag Mike! Dit soort verslagen laat zien wat er allemaal in de EC te beleven kan zijn..leuk dat je dit met ons deelt.
Nooit te beroerd om een verslag van onze activiteiten te plaatsen, no matter what!
Ten eerste leuk om al schrijvend de dag te herbeleven Ten tweede hopend andere over de streep te trekken ook eens een EC te bezoeken.
En ten derde, anderen die aanwezig waren te laten lezen hoe ik/wij het beleefd hebben.
Ook al is er na bezoek en verslag meestal maar weinig terugkoppeling van aanwezigen.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Rickjsw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Rickjsw »

Ik herken wat je zegt Mike. Jammer dat de mannen vaak anoniem mee willen spelen en zowel op de lokatie als ook digitaal stil zijn.
Zeker online is een bedankje plaatsen wel zo leuk voor ons en de dame!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten