Het is een stukje rijden dus mooi op tijd zijn we op pad gegaan na eerst thuis nog wat geteased te hebben waardoor “the heat” al aardig aan was in de auto. Clitje bespelen vochtigheidsgraad ophogen zodat al rijdend de lush geplaatst kon worden die pas in de EC weer uit zou gaan! De controle van de lush en mijn slet haar clitje lag uiteraard bij mij

En jawel ergens onderweg mocht zij alvast één keertje klaar komen!! Uiteindelijk iets te vroeg in Arnhem aangekomen en nog even in de auto met mijn slet gespeeld terwijl er mensen verbaast naar de auto keken

Boven uitkleden terwijl er wat heren binnen komen. Als laatste heb ik de lush uit haar al druipende kutje verwijdert en mijn lust slet meegenomen naar de “Dark-room”. Vervolgens Poezenbeestje aan het kruis vast gezet, geblinddoekt en gestart met het spel. Beetje tepels teasen, kutje pleasen maar geen orgasme toegestaan, dicht bij haar oor vertellen dat er nog veel genot volgt. De meegelopen heren bleven beleefd, misschien iets te beleefd (vragen staat vrij) stil en op afstand toekijken! Even laat ik haar geboeid aan het kruis staan, controleer de sling en leg er een handdoek in om mijn sexual soulmate daarna van het kruis te halen en in de sling te helpen. Kettingen moesten rinkelen

We vervolgde onze middag in de hetero zaal zittend op stoelen tegenover het matras. Elkaar met de handen bespelend met een zaal vol mannelijke toeschouwers. Als snel was ik weer op “oorlogs” sterkte en liet ik Poes plaats nemen op het matras. Dook met mijn mond op haar druipende kut en genoot daar enorm van, waarna ik haar met haar kont op matras en ikzelf staand ernaast afwisselend zacht, hard en diep neukte. Diep in haar ogen kijkend daagde ik haar uit om de benodigde toestemming te vragen om te mogen klaarkomen

Na de korte drink pauze weer terug naar de centrale ruimte het grote matras. Voor mijn gevoel tijd om te delen! Poes op haar rug op het matras ik tussen haar benen met mijn hoofd zoog ik mij vastbol haar clit. De heren waren ons gevolgd, het andere stel had de EC verlaten, waardoor ik om mij heen kon kijken of er heren in ons “plaatje” paste. Aan beide zijde van het matras was een pik binnen handbereik van Poes echter, stuurde ik er niet op aan dat ze er iets mee kon gaan doen. Even later was het mijn beurt om over dwars op het matras op mijn rug plaats te nemen. Mijn onder benen over de rand en Poes staand daartussen boog zij zich voorover om mijn eikel en pik oraal te verwennen. Zo zalig!!! En toen vroeg de eerste dappere toeschouwer of hij haar mocht aanraken, ja dat mag maar niet vingeren was het antwoord. Dat lieten drie heren zich geen tweede keer zeggen. Hoewel één heer toch nog tweemaal terecht gewezen moest worden. Deze kreeg dan ook geen toestemming om Poes te neuken…….na een lange heerlijke en uitgebreide pijp sessie had ik enorme behoefte haar nog eens te neuken op het grote matras. Nu Poes op haar rug en ik staand op de grond tussen haar benen mijn pik wederom haar kut in duwend om haar zalig te neuken. Benen tegen mijn schouders omhoog en in een lekker tempo neukend. Bij het veranderen van positie kwam een kluis sleuteltje vast te zitten in haar visnet kousen. Dit onderbrak de lust eventjes om weer vrij te komen. Meteen even een slokje gedaan en de massage olie uit het kluisje gepakt.
Terug op het centrale matras was het mijn beurt om relaxed op mijn rug te gaan liggen. Mijn lust slet nam naast mij plaats op het matras en met een royale hoeveelheid heerlijke olie startte zij een heerlijke pik massage mmmmm zo zalig eikel, pik, ballen en onder balzak zo zalig echt helemaal heerlijk genieten onder toezicht van een man of tien denk ik wel!! Of men genoot van het uitzicht of jaloers was geen idee maar, ik kan jullie allemaal verzekeren dat het zo vreselijk zalig was!!
Na verloop van tijd maakte Poes duidelijk dat ze mijn pik nog een keer diep in zich wilde voelen pulseren en wie ben ik om haar dat te weigeren?
Dus slet weer op haar rug en ik weer staand naast het matras om ons samen nog eens zeer intens naar een gezamenlijk hoogte punt te neuken. Wederom wisten we simultaan klaar te komen, wat een genot!!! Na nog even nagenoten te hebben, het matras weer gefatsoeneerd te hebben en de vloer droog gemaakt te hebben tijd om even op de bank naast het matras te relaxen alvorens onder de douche te stappen.
Bij de kluisjes nog even wat geklets en kennis gemaakt met GeorgeB, tijdens het aankleden, alvorens we weer zeer tevreden huiswaarts gekeerd zijn na een heerlijk middagje EC Arnhem.