Wij zijn ook onderweg naar de stellen avond.
Cinema zelf is niet nieuw voor mij maar wel de stellen avond lijkt me echt eens spannend om mee te maken hopelijk zijn er leuke stelletjes aanwezig
Wij laten het wel over ons heen komen wij zijn in ieder geval in voor een leuke avond.
Stellenavond vrijdag 8 september!
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Stellenavond vrijdag 8 september!
Bedankt weer lieve stelletjes, het was weer een hele gezellig avond. Jullie hadden weer goed jullie best gedaan op de outfits het zag er ook allemaal heel mooi en hot uit!
Wij hopen wat leuke verhalen te lezen (maak dan wel even een nieuw topic aan zodat wij deze kunnen voordragen als kandidaat "beste verhaal van de maand". Wij zijn ook erg benieuwd hoe die voet nou tussen de stoel is gekomen
.
Wij hebben een hele leuke avond met jullie gehad, jullie waren echt een geweldige club.
Hopelijk mogen wij jullie ook eens begroeten op de normale cinema dagen!
Tot snel,
Esther en Angelo
Wij hopen wat leuke verhalen te lezen (maak dan wel even een nieuw topic aan zodat wij deze kunnen voordragen als kandidaat "beste verhaal van de maand". Wij zijn ook erg benieuwd hoe die voet nou tussen de stoel is gekomen

Wij hebben een hele leuke avond met jullie gehad, jullie waren echt een geweldige club.
Hopelijk mogen wij jullie ook eens begroeten op de normale cinema dagen!
Tot snel,
Esther en Angelo
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Stellenavond vrijdag 8 september!
Wij komen graag in contact met andere stellen die aanwezig waren op de stellenavond
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten