Wedstrijd pijpen

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Patrick666 »

Mogen de eigen mannen meedoen? Want die laten zich dan eerst leeg pijpen door de eigen vrouw, en sluiten dan snel aan bij de volgende zodat die weer meer tijd kwijt is voordat de volgende lading gelost word :) Maar idd meedoen is veel belangrijker dan winnen bij dit spel
Man92
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 12:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Man92 »

Ik zou graag van de partij zijn! Effe aan paar dagen droog staan om in het winnende team te belanden.
Kanjertje
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 jan 2017 15:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Kanjertje »

Geile krulle bol schreef: 20 sep 2021 14:11 Haha dat is waar kanjertje :lol:
misschien categorieën maken. Snelle en langzame komers. Men moet dat zelf naar eerlijkheid aangeven.
Peter1967
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Peter1967 »

Dit is toch echt wel een opwindend idee, doe graag mee.
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Imperfectanomaly »

Zou wel willen maar ik weet zeker dat de dame gaat verliezen want ik kom niet snel klaar van een pijpbeurt :D
Het spel moet wel leuk blijven.
Stelletje1992
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2021 01:08
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Stelletje1992 »

@kanjertje bedoeling lijkt me dan dat iedere man iedere vrouw af loopt en zich even laat pijpen aan de hand daarvan een cijfer geeft
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door tvpijper »

Ik zou dan ook graag meedoen, als pijper natuurlijk :-)
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Ginger
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 okt 2021 08:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Ginger »

Voorstel om het 'eerlijk' en leuk te houden :)

Er zijn deelnemers (zij die pijpen) en juryleden (zij die gepijpt worden, en ja het enkelvoud is niet voor niks juryLID :lol: ).
De juryleden krijgen elk 6 muntjes en gaan naakt op een rij staan.
De deelnemers knielen voor de juryleden, beetje evenredig verdeeld over de hele rij juryleden (bijv 1 lid wordt gepijpt, 1 lid staat droog, weer een pijp-koppeltje, etc).
Elke deelnemer pijpt 1 jurylid 1 minuut. Na die minuut gaat een bel en schuiven alle deelnemers 1 jurylid op. Totdat alle juryleden (die nog niet zijn klaargekomen) 1 keer door alle deelnemers gepijpt zijn.
Komt een jurylid klaar van het pijpen, dan gaan al zijn 6 muntjes naar die deelnemer. Maar zowel jurylid als deelnemer stappen dan uit de rij. Deelnemer mag geen anderen meer pijpen, maar later nog wel muntjes ontvangen.
Nadat elk resterend jurylid door alle resterende deelnemers is gezogen, mag elk lid nog max 2 deelnemers terugroepen voor 30sec 'second opinion' 8-)
Daarna deel je, als nog-niet-gekomen jurylid, je 6 muntjes uit aan de beste deelnemer(s). Bijvoorbeeld 3 muntjes aan nr 1, 2 muntjes aan nr 2, en 1 muntje aan nr 3. Of 6 muntjes eerlijk verdeeld over de 6 besten. Of al je 6 muntjes aan die ene topper. Verdeel naar smaak! ;)

De deelnemer met aan het eind de meeste muntjes wint! Natuurlijk eeuwige EC roem, maar mss weet iemand nog een leuke extra prijs :mrgreen:

Wie luidt dan de bel en houdt toezicht?
Lijkt me goed dat er 1 of 2 scheidsrechters zijn. Afhankelijk van aantal deelnemers en juryleden. Zij zien toe op de spelregels en om het voor iedereen veilig te houden.
Deelnemers bepalen eerst of ze met of zonder condoom likken en zuigen. Wil een deelnemer best zonder, dan staat het een jurylid vrij alsnog een condoom om te doen. Deelnemer heeft uiteraard de zeggenschap een jurylid niet in de mond te nemen. Maar aftrekken of neuken of iets anders dan pijpen mag niet.
Houdt een jurylid of deelnemer zich niet aan de regels, dan krijgt deze 1 waarschuwing (geile kaart). Bij tweede waarschuwing (rode kaart) volgt uitsluiting uit wedstrijd.

What's in it voor de scheidsrechters?
Mijn voorstel is dat zij na afloop van de wedstrijd verwend worden door deelnemers 2 en 3 (en/of door elkaar). Geen tijdslimiet :D

En die deelnemers of juryleden met een 'geile kaart'?
Ze worden stuk voor stuk aan het andreaskruis of in de sling gehangen en de deelnemers die dat willen mogen hen straf geven.

De vragen die blijven:
1. Zijn er met deze opzet nog deelnemers te vinden (hoop het wel) en ook juryleden (lijkt mij geen probleem)?
2. Spelen we de wedstrijd open en bloot, of zitten de deelnemers in de gloryholes-hokjes? Moet dan wel voldoende toezicht in de hokjes zijn op eventueel klaarkomen. En zijn er voldoende hokjes?
3. Wie regelt de muntjes? :P
Kanjertje
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 jan 2017 15:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door Kanjertje »

Stelletje1992 schreef: 19 okt 2021 00:41 @kanjertje bedoeling lijkt me dan dat iedere man iedere vrouw af loopt en zich even laat pijpen aan de hand daarvan een cijfer geeft
Meedoen lijkt mij idd belangrijker dan winnen.
Ik kom graag naar Arnhem hiervoor

De winnares verdient wel een leuk prijsje
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wedstrijd pijpen

Bericht door June »

Uiteraard in de Glory Hole hokjes. En flauw als mannen niet mee mogen doen hoor als deelnemer :D
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Mottob en 9 gasten