HOLLY OP DE NAAKTDAG....

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

HOLLY OP DE NAAKTDAG....

Bericht door DonRoberto »

Hot Holly's ervaring:

Naaktdag Arnhem 31-3-2022

Mijn meester had gisteren al laten doorschemeren dat we vandaag misschien naar de EC zouden gaan, maar er waren nog wat onzekerheden, dus was het afwachten.

Vanmorgen heb ik hem een mooie foto gestuurd, billen uit elkaar en gevraagd of hij het gaatje zou vullen? Dat vond hij een heerlijke foto, maar ja dat was geen antwoord op mijn vraag, dan maar eerst werken.
Zo klaar met werken, zouden we gaan of niet? Ik heb nog niks gehoord, toch maar douchen en scheren en zorgen dat alles schoon is, je weet immers maar nooit…
Ik Heb geen geduld, dus vraag mijn meester of hij antwoord heeft op mijn vraag en zijn reactie was: ‘ík kom jouw gaatje niet vullen’ Oooh nee ☹ balen zeg, om daarna bericht te krijgen ‘maar ik laat jouw gaatjes vullen in de EC Arnhem’

Jeeeej jump jump jump, dit betekent dat ik snel moet omkleden, mijn tepels moet afplakken omdat ik net tepelpiercings heb, dan gaat mijn zwarte body aan, jurkje met lange rits aan de voorkant, zwarte jarretels en hakken en mijn lekkere buttplug in (die heb ik stiekem al in sinds ik thuis kwam), handdoeken en glijmiddel mee.

2:15 uur kom ik aan bij de EC, ik loop vast naar binnen en blijkbaar had mijn meester mij al gezien en naar me gezwaaid, maar ik was te gefocust en te veel zin om naar binnen te gaan, sorry meester.
Ik wil meteen naar boven, maar meester had eerst wat vragen in de winkel en ik denk alleen maar: kom nou!! Ik wil naar boven!

Eindelijk boven, wordt mijn jurkje uitgetrokken door m’n meester, dan moet hij natuurlijk ook alles uit, want het is tenslotte naakt dag. Ik help hem wel een handje met z’n broek en boxer, dan kan ik hem meteen pijpen.. Wat heb ik dat gemist, zijn pik in mijn mond. ik voel hem hard worden in m’n mond en ik vergeet uiteraard ook z’n ballen niet, die lik en zuig ik ook, maar ja de kleren moeten natuurlijk wel opgeruimd worden, dus mag ik even een andere man pijpen, een mooie grote pik.

Daarna gaan we naar de bios, de 1e rij natuurlijk. Meester gaat zitten en ik zit op mijn knieën voor hem en ga verder waar ik gebleven was: zijn pik diep mijn mond in en lekker mijn tongpiercing over zijn eikel heen. Het wordt al snel druk om ons heen en al gauw had ik 3 mannen om me heen: om beurten pijpen en trekken, met 3 pikken tegelijk bezig zijn, zo ongelofelijk lekker, maar het is te druk in zo’n kleine ruimte, dus op naar het bed….

Ik loop nog steeds op hakken en jarretels maar m’n body mag nu wel uit en daar komen mijn borsten tevoorschijn met de mooie stickers, waarop FUCK ME staat, dus de boodschap is wel duidelijk lijkt me… Ik word tegen het bed aan gezet en ik voel mijn meester heerlijk mijn kont in glijden, die pik past daar precies in, ze zijn voor elkaar gemaakt!! Ik kom eigenlijk al bijna klaar, maar stel het uit, niet lang hoor, ik vraag al wel snel om toestemming om te mogen klaarkomen en dan telt mijn meester af 1, 2, 3, en dan kom ik heerlijk klaar.

Ondertussen pijp ik mannen die op bed liggen of zitten en afwisselend word ik door mannen in m’n kutje en kontje geneukt. Ik moet regelmatig toestemming vragen om te komen en sommige zijn dan zo gemeen om bij 3 te stoppen met stoten. Ik krijg toch wat last van mijn enkels, dus vraag of mijn hakken uit mogen en dat mag gelukkig.
Nu sta ik wat steviger en kan er harder geneukt worden, maar eigenlijk heb ik meer zin in een DP en natuurlijk komt die er: een man onder mij, mijn meester in mijn kontje, ooooh wat is dit genieten!! Even komt er nog een man bij en heb ik al mijn gaatjes gevuld, maar er staat nog een man naast en toevallig heb ik nog een hand vrij, met 4 pikken tegelijk spelen: jammie, wat geil is dat!!!

Even tijd voor een pauze, want er is visite: er komt nog een stel binnen. Heel “toevallig” hebben we met ze afgesproken (W&A). Even rustig kennismaken en een beetje aftasten en we gaan met z’n allen naar de grote ruimte, waar ik weer lekker mijn meester pijp. Ik hoor W, A boeien en naar de sling gaan. Meester vraagt of ik dat ook wil, natuurlijk wil ik dat, dat is echt mijn kink, mijn ogen beginnen te glimmen, hij gaat de spullen pakken terwijl ik een man met mooie piercings pijp, heerlijke ervaring, terwijl ik daar zo op de grond zit, krijg ik af en toe tikken met de flogger en volgens mij ook met de plak en ondertussen, worden de enkel en pols boeien omgedaan, als ik nog niet zo nat was geweest, was ik dat nu wel.

Ook wij gaan naar de sling, waar A lekker in ligt en lekker geneukt wordt, terwijl ze een andere man pijpt. Ik vraag aan W of ik het mag overnemen en dat mag, ik lik en vinger haar lekker, terwijl ze doorpijpt en ik word door verschillende mannen van achter genomen, zo lekker, maar soms ook lastig om mij op mijn eigen genot te concentreren, maar ook hier moet ik regelmatig om toestemming vragen en spuit ik regelmatig de hele boel onder.

Het is even klaar voor mij om te likken, dan is het de beurt aan A. Ik word ook aan de sling vastgeketend. Ik sta bij A’s hoofd en word heerlijk gebeft terwijl zij geneukt wordt, ook door mijn meester. Dat is voor het eerst dat ik dit zie, hoe vind ik dit? Eigenlijk vind ik dit wel oke, we houden altijd contact en dat is belangrijk.

Zo tijd voor even een pauze, even wat drinken en weer verder, maar dan op het bed, er gebeurt daar zo veel, van beffen, pijpen, veel neuken, alles is zo lekker, A is op bed iemand aan het pijpen terwijl W haar hard neukt, mijn meester zegt dat ik ook zo moet gaan zitten, ik ga netjes zitten, maar er gebeurt niks, totdat ik ineens een klap voel op m’n bil en nog een en nog een, fuck auw, maar lekker, W mag ook een paar slagen uitdelen, AUW!! Maar wel lekker, alleen wordt het me even te veel.

Daarna wordt de voorbinddildo gepakt, ik mag hem voor en A wordt voor het bed gezet. Ik probeer haar op deze manier te neuken, maar de dildo floept er steeds uit. Dan ga ik maar op bed liggen en mag ze mij berijden. We hebben een hoop lol, het is nog niet zo makkelijk als gedacht, maar uiteindelijk vinden we een goed ritme.
En dan nog wat mannen heerlijk gepijpt, mijn meester zorgde er natuurlijk voor dat ik nog een paar keer spuitend klaar kwam, magische vingers en tong…

Nog heerlijk wat zaad geslikt en toen was het tijd voor een toetje, mijn meester ligt lekker op bed en ik lig klaar voor zijn zaad, hij komt heerlijk brullend klaar, terwijl ik zijn warme zaad m’n mond in voel komen en ik denk alleen maar, niet slikken, niet slikken, want ik doe mijn mond open en vraag met volle mond of ik mag slikken, na even nagedacht te hebben, mag ik slikken, dat doe ik graag en laat trots zien dat mijn mond weer leeg is en lik en zuig hem schoon en dan is het feestje weer voorbij,

Wat een heerlijke middag.....
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: HOLLY OP DE NAAKTDAG....

Bericht door cockring »

Wat een heerlijk verslag van jullie avonturen op de naaktdag ;)
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: HOLLY OP DE NAAKTDAG....

Bericht door gezell »

Wat heerlijk om te lezen en jammer dat ik niet kon. Wat een heerlijke dame is Holly ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten