HOLLY HEEFT PIK NODIG!

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

HOLLY HEEFT PIK NODIG!

Bericht door DonRoberto »

Goedemorgen heren,

Vanmiddag om half vier komt Hot Holly weer naar de EC.

Holly komt maar voor één ding: pik! Heel veel pik…

Die pikken mogen met condoom in haar hunkerende kutje en soepele kontje, en zonder condoom mag de pik in haar mondje zodat ze alles kan opvangen en slikken na het hoogtepunt…

Ze wil niet gezoend worden want dan kan er geen pik tussen haar lippen,

Holly blijft tot vijf uur tenzij eerder geen harde pik meer aanwezig is.

Wie komt Holly verblijden met zijn harde pik?

Harteljke groet,

Don Roberto
Gebruikersavatar
Glenn4U
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: HOLLY HEEFT PIK NODIG!

Bericht door Glenn4U »

Op het forum las ik een berichtje van DonRoberto dat Hot Holly komt. Eerder had ik een verhaal van haar gelezen wat toen mijn nieuwsgierigheid al opwekte. Op naar de EC! Bij binnenkomst hoorde ik al geil gekreun uit de grote zaal komen. Snel mijn kleren uit en op het geluid af. Ik groet nog wat bekende die koffie zaten te drinken. Ik kwam niet voor koffie, maar om geile Holly te neuken.

In de grote zaal (of hoe zal ik die ruimte noemen) werd Holly al in full swing geneukt. Wat een geile dame om te zien. Ondeugend en echt een heerlijk neuk lichaam met wat mannen omheen en erin. EddieEagle was al bruut bezig en DonRoberto gaf Holly opdrachten en aanwijzingen. Op zijn commando mocht ze klaar komen. Als je met je ogen knippert had ze er weer een gehad. Wat kan deze wulpse teefje veel klaar komen.

Er was eindelijk een plekje vrij terwijl ze staand naast het bed voorovergebogen een ander jongen aan het pijpen was. Daar pakte ik mijn kans en neukte haar achterlangs. Wat een warme, natte poes. Mooi uitzicht op haar heerlijke billen. Ik vroeg aan DonRoberto of ik ook op haar lekkere billen mocht slaan tijdens het neuken en dat vond hij oké. Bij de juiste ritme keek ze DonRoberto aan en vroeg of ze mag komen. Heerlijk om haar zo te mogen neuken. Ik sta mijn plekje af en DonRoberto doet een condoom aan. Holly smeekt om een pik in haar kontje. Daar laat hij geen gras over groeien. Ik wordt er onwijs geil van hoe ze smeekt om pik in haar geile kontje en na DonR neem ik het stokje over en stop mijn stokje wat inmiddels een paal is geworden diep in dat geile kontje. Mag ik komen vraagt ze. DonR telt af en daar komt ze weer.

Op een gegeven moment geeft ze zelf aan om dubbel gepenetreerd te worden. Meestal is het een lastige positie en lukt dit niet altijd. Bij Holly gingen de palen makkelijk in al haar hollys. Zelf het mondje werd aan het werk gezet. Diversen mannen wisselen elkaar netjes af en ze nam al die pikken als een echt teefje.
Even een drink pauze en DonR. gaf aan dat ze zo ervandoor moeten dus nog even aan de bak. Holly werd weer in alle posities geneukt en mocht op het laatst op haar knieën naast het grote bed met alle mannen eromheen, waar we haar mondje vol hebben gespoten.

Bedankt DonRoberto en Hot Holly. Dit smaakt naar meer.
Honger en verlangen naar lust!
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: HOLLY HEEFT PIK NODIG!

Bericht door Gerrit Willem »

Mooi en duidelijk verslag!
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: HOLLY HEEFT PIK NODIG!

Bericht door DonRoberto »

Verhaal van de maand!!

Erg leuke woordgrap: . “Bij Holly gingen de palen makkelijk in al haar hollys. “

Glenn4U schreef: 21 apr 2022 19:29 Op het forum las ik een berichtje van DonRoberto dat Hot Holly komt. Eerder had ik een verhaal van haar gelezen wat toen mijn nieuwsgierigheid al opwekte. Op naar de EC! Bij binnenkomst hoorde ik al geil gekreun uit de grote zaal komen. Snel mijn kleren uit en op het geluid af. Ik groet nog wat bekende die koffie zaten te drinken. Ik kwam niet voor koffie, maar om geile Holly te neuken.

In de grote zaal (of hoe zal ik die ruimte noemen) werd Holly al in full swing geneukt. Wat een geile dame om te zien. Ondeugend en echt een heerlijk neuk lichaam met wat mannen omheen en erin. EddieEagle was al bruut bezig en DonRoberto gaf Holly opdrachten en aanwijzingen. Op zijn commando mocht ze klaar komen. Als je met je ogen knippert had ze er weer een gehad. Wat kan deze wulpse teefje veel klaar komen.

Er was eindelijk een plekje vrij terwijl ze staand naast het bed voorovergebogen een ander jongen aan het pijpen was. Daar pakte ik mijn kans en neukte haar achterlangs. Wat een warme, natte poes. Mooi uitzicht op haar heerlijke billen. Ik vroeg aan DonRoberto of ik ook op haar lekkere billen mocht slaan tijdens het neuken en dat vond hij oké. Bij de juiste ritme keek ze DonRoberto aan en vroeg of ze mag komen. Heerlijk om haar zo te mogen neuken. Ik sta mijn plekje af en DonRoberto doet een condoom aan. Holly smeekt om een pik in haar kontje. Daar laat hij geen gras over groeien. Ik wordt er onwijs geil van hoe ze smeekt om pik in haar geile kontje en na DonR neem ik het stokje over en stop mijn stokje wat inmiddels een paal is geworden diep in dat geile kontje. Mag ik komen vraagt ze. DonR telt af en daar komt ze weer.

Op een gegeven moment geeft ze zelf aan om dubbel gepenetreerd te worden. Meestal is het een lastige positie en lukt dit niet altijd. Bij Holly gingen de palen makkelijk in al haar hollys. Zelf het mondje werd aan het werk gezet. Diversen mannen wisselen elkaar netjes af en ze nam al die pikken als een echt teefje.
Even een drink pauze en DonR. gaf aan dat ze zo ervandoor moeten dus nog even aan de bak. Holly werd weer in alle posities geneukt en mocht op het laatst op haar knieën naast het grote bed met alle mannen eromheen, waar we haar mondje vol hebben gespoten.

Bedankt DonRoberto en Hot Holly. Dit smaakt naar meer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten