We zoeken een man of stel

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Jellyfish
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 sep 2022 12:16
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

We zoeken een man of stel

Bericht door Jellyfish »

Hoi allemaal,

Mijn vriend ziet mij zo intens genieten als ik hem pijp, dat hij dat ook wil... Ik wil hem de volgende keer verrassen met een lekkere mooie pik die hij mag pijpen. Het lijkt me zo geil om hem te zien genieten van een lekkere pik terwijl ik hem verwen en wie weet wat er nog meer van kan komen 😉.

Nu komt mijn oproep:

Welke goed verzorgde man met een goede pik wil deze beschikbaar stellen in de gloryhole zodat mijn vriend kan ervaren hoe lekker het is om een pik te zuigen terwijl ik hem daar bij begeleid?
Ik ben wel een beetje kieskeurig voor hem, het moet wel een mooi, niet te klein exemplaar zijn, schoon en fris en hij houdt niet van haar in z'n eten als je begrijpt wat ik bedoel 🙊.

Stuur alsjeblieft een paar mooie foto's en vertel een beetje over jezelf, wat je zou willen en wat je te bieden hebt, ook wanneer je zou kunnen.

Het liefst komen we op een jongerendag of als er andere leuke stelletjes zijn, we kijken graag en vinden het heerlijk om bekeken te worden, echt actief met anderen zijn we (nog?) niet echt...

Als er nog andere gelijkgestemde stellen zijn horen we die natuurlijk ook heel graag! Kijken en bekeken worden, geil!

Kusje Jellyfish
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: We zoeken een man of stel

Bericht door grotejongen »

Hoi ,, ook van mij hebben jullie een berichtje ontvangen maar ik deel ook graag foto's hier in een draadje
WhatsApp Image 2022-09-25 at 09.08.21.jpeg
Snapshot_20211030.JPG
Snapshot_20211030.JPG (36.58 KiB) 1917 keer bekeken
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Gebruikersavatar
hotdutchm
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2014 21:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: We zoeken een man of stel

Bericht door hotdutchm »

Hoi, lijkt me heel geil om door hem gepijpt te worden, terwijl zij toekijkt. Waar willen jullie dat doen? Voor mij is Amersfoort het dichtst bij. Ik kan af en toe overdag, doordeweek 's avonds lukt meestal wel. Krijg al de kriebels bij de gedachte.
Gezonde man, bouwjaar 1961, zoekt contact met stellen en vrouwen voor avontuur in de cinema. Intiem geschoren, dol op sexy lingerie, Hygiënisch en discreet!
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: We zoeken een man of stel

Bericht door andre40 »

Mmm lekker hoor zeg maar wanneer jullie in Arnhem zijn, ik ben geschoren en schoon, en lijkt me geweldig om mee te mogen maken
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten