HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
BerendBotje
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2022 14:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door BerendBotje »

Wat een geile middag was dit zeg, ik was er nog niet aan toegekomen om een verslagje te schrijven en zie dat Glenn mij al voor is. Ik ben de andere lange man in zijn verhaal.

Het begon al gelijk goed toen de twee stoute schoolmeisjes op hun knieen DonRoberto en enkele andere heren aan het pijpen waren, besloot ik in de rij te gaan staan. Al gauw gaf Don Roberto het sein wisselen en voordat ik het wist zat mijn pik diep bij Holly in haar mond en daarna bij de curvy Camile. Beide dames weten wel wat pijpen is moet ik bekennen.

Vervolgens bood de volgende kandidate zich al aan, door gehurkt voor mij te gaan zitten. Deze dame had ik bij binnenkomst al even voorbij zien komen en ze trok met haar spannende outfit gelijk mijn aandacht. Dit bleek de vrouw van Sletgewillige, en die naam doet ze eer aan. Zeker toen ik vervolgens met Glenn en deze dame en haar man naar de heterozaal vertrok om eens echt te gaan neuken. Dit werd een hele geile spitroast waarbij ik uit mijn ooghoeken nog een ander stel bezig zag op de stoelen. Na verschillende keren gewisseld te hebben van positie hield ik het op een gegeven moment niet meer en spoot ik zo mijn condoom helemaal vol in dat heerlijke strakke kutje. Jammer zei de man toen, dat had je ook in haar mondje mogen spuiten.

Even op adem komen en maar eens kijken hoe het er aan toe ging bij de schoolmeisjes, op de gang naar de grote zaal hoorde je al een dame kreunen. Vervolgens zag ik dat beide schoolmeisjes al stevig werden doorgeneukt. Hierdoor stond mijn pik al snel weer stijf en daarna was ik aan de beurt om Holly eens te nemen. Ik nam plaats achter haar en drukte zo mijn harde paal naar binnen. Erg geil was het ook dat ze enkele minuten DonRoberto vroeg of ze mocht klaarkomen, deze telde voor haar af en ze kwam zo klaar op mijn pik. Dit ritueel herhaalde zich enkele keren tot ik het op een gegeven moment ook voelde gebeuren. Echter Holly vroeg op dat moment ook toestemming om weer klaar te komen, DonRoberto telde af, Holly kwam klaar, maar ik ook. DonRoberto maakte nog een opmerking dat hij geen mannen wou commanderen, iedereen kon er wel om lachen.

Hierna was de curvy Camile aan de beurt, echt een knappe meid met prachtige borsten trouwens. Eerst nam ze me nog even in haar mond om me weer hard te maken. Ze lag op haar rug met haar benen omhoog toen ik in haar gleed. Ze keek me zo geil aan dat het niet lang duurde of ik kwam voor de derde keer klaar die dag. Dit curvy schoolmeisje was echt heel lekker.

Toen ik hiervan een beetje was bijgekomen gebaarde Glenn me dat ik even in de darkroom moest komen kijken. Daar stond de vrouw van het stel dat ik eerder al had gezien op de stoelen in de heterozaal, voorovergebogen over de sling. Ik nam plaats achter haar en begon haar te neuken. Het was even wat beholpen in het begin omdat ik zulke lange benen heb en deze dame niet zo lang is. Maar na enkele minuten had ik toch een goede positie en een goed ritme te pakken om ook haar stevig te neuken. Waarschijnlijk kun je al raden waar dit heen gaat, maar ik kwam nog een keer klaar.

Tot slot stond ik even na te genieten en te kijken naar hoe de vrouw Sletgewillige in het schavot door haar man met de zweep werd bewerkt. Hij gebaarde mij om voor het schavot te gaan staan zodat de vrouw mij kon pijpen terwijl ze geen kant op kon. Dit was een mooie afsluiter van een hele geile middag. Hierna ben ik vertrokken, maar als ik het verhaal van Glenn lees begrijp dat de pret nog niet op was die dag. Volgende keer misschien iets minder snel mijn kruit verschieten. ;)


Bedankt dames! (en ook zeker de heren voor de prettige sfeer, mag ook weleens gezegd worden)
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door sletjegewillige »

Berendbotje.. thanks voor de heerlijke middag..

Hopelijk tot ...


En volgende keer diep in haar keeltje spuiten 👍🔥💋
OnderdanigeBi
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 mar 2017 12:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door OnderdanigeBi »

Volgens mij heb ik een mooie dag gemist. Hopelijk blijven deze schoolmeisjes zitten… En moeten ze de klas over doen…
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door DonRoberto »

OnderdanigeBi schreef: 02 nov 2022 09:07 Volgens mij heb ik een mooie dag gemist. Hopelijk blijven deze schoolmeisjes zitten… En moeten ze de klas over doen…
:D :D :D
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door sletjegewillige »

Wie weet..
Binnenkort weer eens kijken
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS

Bericht door Chandon »

Haha examen herkansing. Physiek als mondeling💪🏽💪🏽
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten