HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door DonRoberto »

Training
Training
Dag heren,


Probleem
Holly heeft een probleem: een groot probleem!
Ze gaat dit jaar haar quotum pik niet halen.
Het is bijna einde van het jaar en ze moet nog 30x door een pik geneukt om door te mogen naar de masteropleiding “being a slut”, volgend jaar.

Wie komt haar donderdag 8 december om 14.00 in EC Arnhem helpen om haar quotum te halen?

De spelregels:
Neuken is met condoom
Als je gepiijpt wilt worden neuk je ook.
Geen handen in haar nek. Ze weet zelf heel goed hoe diep ze kan pijpen…
Niet zoenen. (Wie weet proef je dan mijn zaad :D )
Tieten staan ter beschikking, maar…….Van haar tepels afblijven! Die stickers zitten er niet voor niks!!
Geen anaal, tenzij in DP of expliciet geaccordeerd door ondergetekende
Je bent hygiënisch, gewassen en fris en je nagels zijn geknipt
Niet op haar kont slaan tenzij je haar neukt
Het zaad graag in haar gezicht spuiten. Ze weet daar iets leuks mee…
En: neuk haar lang, neuk haar vaak en neuk haar veel!!!
Deze slet heeft dat gewoon hard nodig!!

Assistent?
Daarnaast zoek ik ook nog een assistent voor donderdag… De slet heeft nogal de neiging om veel en vaak achter elkaar klaar te komen en wellicht levert het bonuspunten op zodat ze toch naar de master opleiding mag. Ik zoek dus iemand die o.a. het aantal orgasmes bij wil houden…

Indien je wilt assisteren, zie ik een PM met korte motivatie graag tegemoet… Holly zal je op gepaste wijze in natura belonen voor je assistentie.

We blijven net zo lang tot de pikken op zijn… Daarna wordt het tentamen “hoe behaag en verwen ik mijn meester” In een private setting afgenomen.

Tot donderdag!

Don Roberto
Laatst gewijzigd door DonRoberto op 06 dec 2022 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Bergman
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2022 16:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER

Bericht door Bergman »

Ik ben er bij
adriaanv2020
Berichten: 62
Lid geworden op: 31 aug 2020 10:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door adriaanv2020 »

Ik kom om 15.30 uur. Neem aan dat ze dan nog steeds voor het halen van haar quotum doorgeneukt moet worden?
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door andre40 »

Oohh wat erg dat ik niet kan, de vorige keer zo vreselijk genoten van holly!! Wel keer of 5 heerlijk geneukt,
Jammer dat ze er volgende week donderdag niet is!
Veel plezier
OnderdanigeBi
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 mar 2017 12:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door OnderdanigeBi »

Gewoon even nieuwsgierig, maar wat is het quotum? Is er een kans dat we het gaan halen vandaag? De agenda is wat lastig, maar je zult net 1 pik tekort komen… En als het niet haalbaar is, hoe gaat ze het dan oplossen?
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door DonRoberto »

We zijn een kwartiertje later…14.15
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 54
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door dirty_harry »

Hoi Don,
Ik was verhinderd maar ik hoop dat jouw sletje is geslaagd. Mocht ze nog een aantal pikken moeten legen, dan ben ik graag bij een volgende gelegenheid van de partij.

Groeten,

Dirty Harry
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: HOLLY MOET HAAR PIK QUOTUM HALEN! DONDERDAG 8 DECEMBER 14.00 IN DIT THEATER!

Bericht door DonRoberto »

Holly's view:


Maandagavond plaatste Don Roberto al een oproep op het forum: eens kijken hoeveel mannen daar op af komen. Hij had er in gezet dat ik 30 pikken nog had om mijn pik quotum te halen om door de gaan naar de masteropleiding.
Ook zocht hij iemand die mijn orgasmes bij kon houden, want die konden als bonuspunten gebruikt worden, die iemand werd Joske.

We kwamen precies om 2 uur binnen, ik draag sneakers, een korset en een mooie lange blauwe jas. Tepels afgeplakt, helaas te veel last van mijn tepels.
Alles snel uit en even opfrissen in de douche.

Nog de laatste dingen weer in het kluisje, op de gang zien we al veel mannen klaar staan, ook Joske is er klaar voor. Hij heeft zelfs een boekje en pen mee en ik had mijn clicker mee, dus dat moest goedkomen.

Ik mag Joske meteen beginnen te pijpen, alvast een klein bedankje voor zijn hulp van vandaag.

Dan gaan we naar de grote ruimte en zien dat het kruis daar weg is en er ineens een kooi staat met een matras erbovenop. Interessant.
Omdat het best druk is, vraag ik Don Roberto of ik de blinddoek op mag, dan kan ik wat meer loslaten en word ik minder afgeleid.
Ik mag daarna op mijn knieën zitten en heerlijk pijpen en wat pikken aftrekken, zo fijn om alleen maar te voelen, voelen hoe ze steeds harder worden.
Maar ik kom om geneukt te worden, dus ik mag tegen het bed aanstaan, buig naar voren, handen naar de zijkant en dan wachten op de pik van mij meester, helaas verschuift het matras net als hij naar binnen wil glijden, daardoor denkt hij dat ik hem eruit gooi, wat dus echt niet zo is!! Maar ja dat hoorde ik wel de hele middag.

Dan mogen andere mannen mij neuken en al snel vraag ik voor het eerst of ik mag klaarkomen en natuurlijk telt hij af naar 3 en dan kom ik heerlijk klaar. Dat gebeurt best vaak en dat terwijl ik ondertussen lekker door pijp en met 2 pikken in mijn handen speel, de mannen wisselen goed door.
Tot er op een gegeven moment niet meer geneukt wordt… Dan moet Don Roberto natuurlijk even laten merken dat ik ook goed kan spuiten, dus hij vingert mij zo lekker, dat ik de hele boel weer onder squirt. Ik ben toch zo’n slet!

Dan mag ik op mijn rug op bed liggen en neuken weer mannen mijn zeiknatte kutje, wat heerlijk zeg!
Tot ze allemaal even stoppen met neuken, dan maar snel naar het toilet en weer door. Weer op bed liggend en Eddie neemt mij ook nog heel goed: ik blijf maar komen. Dan op mijn knietjes wachten op het zaad en dan moet hij er helaas al weer vandoor.

Dan weer even voor het bed staan om geneukt te worden, tot het allemaal te veel wordt en ik echt even pauze nodig heb. Ik ga op de kooi zitten en even wat drinken en nog voordat ik het water op heb, begint Joske lekker met mijn clit te spelen… Het was echt klaarkomen, klik op de clicker en weer door en dan zo vaak achter elkaar, terwijl Don Roberto mijn keel dicht kneep.

En ook hier blijf ik veel squirten. Het is zo veel dat het van de kooi afloopt!!
Als het weer wat drukker wordt om ons heen gaan we weer naar het bed, ik heb weer pik nodig en veel pik!! Maar dat gaat natuurlijk zonder een bijdehante opmerking….

Dat komt op 10 slagen met de plak te staan, per bil, hardop meetellend, dit had ik even nodig.
En daarna word ik weer heerlijk geneukt, het wordt op een gegeven moment zo heftig dat ik niet meer kan pijpen, niet meer kan trekken, alleen maar voelen en komen, komen en nog meer komen. Alleen maar voelen en ondergaan.

Maar er is ook iemand die ook graag wil vertellen wat ik moet doen en dat trek ik niet, ik luister namelijk alleen maar naar mijn meester en dat laat ik ook duidelijk weten.

Dan mag ik nog eventjes op mijn knietjes en het laatste zaad ontvangen.

En dan wordt het spannend, heb ik de quotum gehaald? Hoeveel pikken heb ik gehad? Hoe vaak ben ik klaargekomen?
De uitslag…..
Ik ben 17 pikken gehad (geen idee of het verschillende pikken waren of meer de neukbeurten)
En ik ben, in 2 uur tijd, 71x klaargekomen, 71!!!!!! Wauw!!

Ik sta nog lekker bij mijn meester bij te komen, terwijl de mannen nog wat na kletsen.
Daarna naar huis, in alleen mijn sneakers en lange jas (korset maar uitgedaan)
En het daar nog heerlijk afgemaakt.

Dank voor de actieve mannen, heb weer genoten,

Dank je wel Joske voor het bijhouden, was erg fijn!

En dank u wel meester voor een heerlijke middag, ik ben heel benieuwd of ik toch over mag naar de masteropleiding, ik heb niet de pikquotum gehaald, maar ik ben wel heeeeeel veel klaargekomen.

Dikke kus uw sletje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten