HOLLY SCOORT BONUSPUNTEN MET 71 ORGASMES

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
joske13
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2019 08:33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

HOLLY SCOORT BONUSPUNTEN MET 71 ORGASMES

Bericht door joske13 »

Op 5 december doet DonRoberto een oproep om Holly te helpen met een groot probleem. Holly moet voor het eind van het jaar nog 30 x door een pik geneukt worden om door te mogen naar de masteropleiding ‘being a slut’ in 2023. Wellicht kan Holly bonuspunten scoren met het aantal orgasmes dat ze bereikt tijdens het neukfestijn dat op 8 december zal plaatsvinden. Die bonuspunten kunnen haar helpen om toegang te krijgen tot de masteropleiding. DonRoberto zoekt ook een assistent die op 8 december het aantal pikken en orgasmes voor hem kan bijhouden. Daarvoor wordt een ‘gepaste beloning in natura door Holly’ in het vooruitzicht gesteld. Dat lijkt mij een aantrekkelijk voorstel en ik stuur mijn ‘sollicitatie’ naar DonRoberto. Tot mijn grote plezier wordt ik door hem uitgekozen als assistent. In de aanloop naar 8 december fantaseer ik alvast over de vraag hoe die beloning door Holly eruit zal zien. Met een volle zak meld ik mij op 8 december bij de EC. Rond 14.15 uur komen DonRoberto en Holly binnen. Holly blijkt onder haar jas alleen een sexy pakje aan te hebben. Volgens DonRoberto is alle andere kleding overbodig.

Holly moet van DonRoberto meteen voor mij op haar knieën om te beginnen met de beloning. Ik ben wat verrast, maar wel aangenaam. De beloning komt toch pas na het verlenen van de assistentie? DonRoberto zegt dat ik ook achteraf nog beloond zal worden. Dat is pas boffen…Holly neemt mijn pik in haar mond en ik kan al snel vaststellen dat ze een hoog cijfer heeft gehaald voor het examen ‘pikken pijpen’. Met een blocnote en een clicker ga ik aan de slag om bij te houden hoeveel pikken er in Holly’s kut verdwijnen en hoe vaak ze klaarkomt. Dat laatste zal waarschijnlijk makkelijk zijn want Holly moet steeds aan haar meester vragen om toestemming voor een orgasme. Ik merk echter al snel dat Holly niet altijd goed luistert naar DonRoberto en hem zelfs wel eens tegenspreekt. Die opleiding tot ‘slut’ zal dus nog wel een tijdje duren. Voor mij is de les dat ik ook bij het tellen van die orgasmes moet blijven opletten.

Er is veel belangstelling voor het helpen van Holly bij haar probleem. Diverse mannen hebben aan de oproep van DonRoberto gehoor gegeven. Natuurlijk ook uit eigenbelang want het is een mooie gelegenheid om je door sexy Holly van je zaad te laten afhelpen. Holly bedient meerdere mannen tegelijk met haar mond, kut en handen. Ik word gepijpt en ook door haar zachte handen afgetrokken. Wat mij betreft is Holly niet alleen geslaagd voor het vak ‘pijpen’ maar ook voor het examen ‘hoe trek je een pik af’.

Na een korte pauze, gaat Holly op een kooi zitten die in de EC Arnhem de plaats heeft ingenomen van een kruis. Volgens DonRoberto is die kooi heel geschikt om Holly op te sluiten en dan bier te gaan drinken met vrienden. Ik weet niet zeker of hij dit idee gaat uitvoeren… Ik breng mijn vingers naar de kut van Holly die kletsnat is en ga haar vingeren. Al na enkele seconden vraagt ze toestemming om een orgasme. Wat een geile meid… Ik ga door met vingeren en breng haar naar een hele serie van orgasmes. Daarbij moet ik steeds wisselen tussen het knopje van de clicker om het aantal orgasmes bij te houden en het knopje in de kut van Holly dat die orgasmes opwekt. Verder stroomt het vocht rijkelijk uit haar kut op het kussen van de kooi en op de grond. Holly is een squirter. Ik hoop maar dat de clicker waterdicht is.

Na een volgende pijp-, neuk- en aftrekpartij is het tijd om de sessie af te ronden en de balans op te maken. Maar eerst is het tijd voor de beloning die in het vooruitzicht is gesteld. Weer wordt ik heerlijk gepijpt door Holly waarbij mijn pik helemaal in haar mond verdwijnt. Ze verwent mijn eikel met haar tong en masseert mijn ballen. Ik kreun van genot want het is een hemelse pijpbeurt. Ik heb mijn zaad een tijdje opgespaard maar kan nu eindelijk de inhoud van mijn zak in haar gezicht spuiten. Wat een opluchting, heerlijk…

Volgens mijn boekje heeft Holly 17 pikken in haar kut gehad. Het gewenste aantal van 30 is helaas niet gehaald. De clicker laat 71 orgasmes zien. Dat is een knappe prestatie die in minder dan 2 uur is geleverd. Hopelijk levert dit voldoende bonuspunten op om toch met die opleiding door te gaan. Het zou zonde zijn als zo’n lekker sletje niet een echte, gediplomeerde ‘slut’ kan worden.
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: HOLLY SCOORT BONUSPUNTEN MET 71 ORGASMES

Bericht door DonRoberto »

Hi Joske,

Dank voor je assistentie! Geweldig verhaal...

Kom je volgende keer weer assisteren?

Hartelijke groet,

D.R.
Gebruikersavatar
joske13
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2019 08:33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: HOLLY SCOORT BONUSPUNTEN MET 71 ORGASMES

Bericht door joske13 »

Hallo DonRoberto,

Graag assisteer ik een volgende keer weer. Laat maar weten waar en wanneer dit vervolg is.

Groet,
Joske
Guderian40
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jun 2021 00:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: HOLLY SCOORT BONUSPUNTEN MET 71 ORGASMES

Bericht door Guderian40 »

Ik werdt ook lekker gezogen
Door deze heerlijke ontdeugende slet.
Kwam lekker klaar in haar mondje
Daarna ging ze nog even verder.
Hemels gevoel en ze is toch ook
Een schatje.
Bedank voor de mooie ervaring.
Gebruikersavatar
Ireland
Berichten: 42
Lid geworden op: 18 nov 2009 22:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Re: HOLLY SCOORT BONUSPUNTEN MET 71 ORGASMES

Bericht door Ireland »

Ben benieuwd of Holly EC in Amersfoort nog komt bezoeken voor haar laatste 13 pikken voor haar masteropleiding 'being a slut' in 2023... :roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten