Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Glenn4U
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Bericht door Glenn4U »

Lang niet meer mee gemaakt dat het zo gezellig was, dat we buiten nog stonden na te praten. Wat een geweldige middag/avond.

Op het forum las ik een bericht van Hij&Slet met wat geile foto’s. De omschrijving erbij sprak mij zeer aan. Waarin ‘Slet’ in beide gaatjes ruig geneukt moest worden en je mag aan haar haren en keel vastgrijpen. Na lange tijd maar weer eens op naar de EC.

Ik wilde op tijd zijn voor een kluisje en de aanvang niet missen. Bij binnenkomst bekenden gegroet en even gesproken. Maar er kwam geil gekreun uit de grote zaal en ging erop af. Daar was Christine van Steluitachterhoek in geile rode lingerie met wat mannen bezig. Wat een heerlijke curves heeft deze dame. De jonge sportief gebouwde Airborne ging flink los op haar waar ze tevens Henk aan het pijpen was. Toen er een plekje vrij kwam greep ik mijn kans en mocht haar achterlangs neuken vervolgd op haar rug. Wat een heerlijke natte poes heeft deze dame waar ze er geil bij kreun als je haar goed raakt. Heel ondeugend koppie ;) . Ze vond het ook lekker om een paar kletsen tegen haar heerlijke kont te krijgen. Dit ging afgewisseld met verschillende jonge mannen door. Wat een konijn is die Airborne… wat kan die neuken zeg.

Het was rond 17:45 en daar kwam Hij&Slet ook de grote ruimte in. Wat een sexy lady in zwarte lingerie! Ze namen een stoet mannen achter zich mee. Ik kreeg een déjà vu van de polonaise met Carnaval. Ik merkte dat er veel bekende bij zaten die speciaal voor haar kwamen. Hij&Sletje kwamen naast mij staan en we wisselde wat woorden. Daar stond het sletje tussen twee mannen van twee meter. Ik voelde aan haar poesje en die was klets en klets nat. Ik vroeg aan haar vriend of ik haar mocht neuken en hij moest lachen. Daar is ze hier voor! Ik legde haar op haar rug op het puntje van het bed waar ik haar staand diep kon penetreren. Rustig gleed ik in haar klets natte poes. Haar mimiek gaf aan dat ze eindelijk verlost was en gebruikt wilde worden. Dat geilt mij zo enorm op. Mijn handen gingen over haar keel terwijl ik hard pompte in haar natte poes. Ik wilde er eigenlijk niet uit maar het was zo druk met geile hengsten dat ik mijn plek afstond. Er werd goed afgewisseld en flink door gebeukt. Echt de ruige seks, waar dit sletje voor kwam. Zeer goede sfeer waar de mannen goed de dames door neukte en hier en daar een grapje werd gemaakt in een ontspannen sfeer vol lust.

Christine lag er ook naast op het grote bed druk bezig, ik wachtte af tot er een plekje vrij kwam en genoot van deze heerlijke dame. Ze vond het ook wel lekker om stevig geneukt te worden. Zo ging de avond heerlijk door waar de dames flink verwend werden. Dan weer ‘Slet’ staand naast het bed waar ik haar achterlangs neukte terwijl ik haar haren stevig vast had. Op de einde van de avond werd de glijmiddel erbij gepakt want ‘Slet’ werd door verschillende mannen flink in haar gretig kontje gepaald in diverse standjes.

Het personeel attendeerde dat ze gingen sluiten, maar we zaten nog vol lust. Er werd nog flink doorgeneukt, waar mannen nog klaar kwamen en ik nog van Christine genoot en heerlijk over haar heen kwam. Einde avond met twee top dames en actieve heren die elkaar de ruimte gaven.

Bedankt en tot snel weer!
Honger en verlangen naar lust!
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Bericht door Thekinkyguy »

Mooi uitgebreid verslag Glenn! Een leuke geile middag/avond zo te lezen.

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Yurik
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 okt 2019 14:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Bericht door Yurik »

Poeh, fijn hoor.
We stonden er al even toen ze binnen kwamen. Ze was mooi en slank en ongelooflijk maar waar verlegen. Op het bed kwam ze snel los. Christine was zo lief om ruimte te maken (zij waren er ook) en ik mocht haar al snel beuken!
Eerlijk gezegd was ik meer geïnteresseerd in haar keeltje. Ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt die heel hard knijpen heel lekker vindt. Zij wel! Wat een hobby om te doen. Ze gorgelde en kroelde en gaf ondertussen heel goed aan hoe lang en hoe hard ze het aankon.
De 1 na de andere man mocht in haar kut en kont, we zijn blessed....
Ik ben niet heel vaak onder de indruk van iets of iemand, maar vandaag wel: een mooie, lieve, knappe vrouw met een toffe vriend die zich helemaal onderste boven laat beuken en gewoon lief blijft lachen.
Ik was zo impressed dat ik haar niet meer geneukt heb na 2 keer maar haar keel dichtkneep en mezelf aftrok. Naar het einde toe pakte ze mijn piemel en ik kwam. Ze was zo druk met alles om en in haar dat ze het volgens mij niet eens gemerkt heeft :).

Een hele vreemde, maar erg toffe ervaring voor mij. De volgende keer ben ik mentaal voorbereid en Grrrrrr.
*Het komt zoals het komt*
Gebruikersavatar
young_ams
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 okt 2022 20:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Bericht door young_ams »

Ahhh balen dat ik deze gemist hebt. Hopelijk binnenkort nog een keertje langs 😉
Hij&Slet
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 mar 2022 22:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Bericht door Hij&Slet »

Bedankt voor de leuke recensies en jullie aanwezigheid. M'n meisje heeft heerlijk genoten en de sfeer was super. Wat een plek :D
Baa10
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2023 06:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 vanaf 17:45 laat ik mijn meisje gangbangen

Bericht door Baa10 »

Hij&Slet schreef: 27 feb 2023 17:22 Bedankt voor de leuke recensies en jullie aanwezigheid. M'n meisje heeft heerlijk genoten en de sfeer was super. Wat een plek :D
Klinkt aheerlijk allemaal , wanneer komen jullie weer?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten